Stránka 3 z 6

Napsal: ned 01.11.2009 15:20
od michalval
petrbike:
zajímavé je, jak se věci najednou hýbou až když jsem se rozhodl kauzu zvěřejnit. Váš kolega? nadřízený? pan Svoboda je první,kdo se mi za vaši firmu omluvil a slíbil věc dořešit, tak uvidíme.
Nechtěl jsem to prádlo prát na veřejnosti komplet,ale když už jsem nařčen ze lži, tak sem hážu pár dokladů:

1.Přikládám text emailu od Vás, který je ze 2.10. 09, kde bylo všechno jasné a od kdy čekám na regulátor:

Přesně tak, dám přednost regulátoru.
Pošlete jej prosím na adresu...

S pozdravem

Michal Valina
> ------------ Původní zpráva ------------
> Od: Petr Homolka HOBBYARENA <petr>
> Předmět: Cena regulator
> Datum: 02.10.2009 20:53:52
> ----------------------------------------
> Dobrý den. Cena regulátoru ve stavebnici je 1000 Kč, takže předpokládám, že
> budete chtít poslat regulátor. Potvrďte mi prosím vaší volbu.
>
> S pozdravem
> Petr Homolka
> <mailto> Petr.Homolka@hobbyarena.cz
> <http> www.hobbyarena.cz


2. Před 10 dny jsem Vás upozornil, že mi dochází trpělivost a že jestli to nedotánete do konce, že udělám, to co jsem udělal. Od Vás nebyla jediná reakce.
email ode mě:

Vážený pane Homolko,

dnes jsou to 3 týdny ode dne, kdy jste mi po mnoha urgencích slíbil poslat nový regulátor MSH 80A.
Vzhledem k tomu, že tuto reklamaci řešíte (resp. neřešíte) už čtvrtý měsíc a já Vám neustále volám a píšu, sděluji Vám, že už mi došla trpělivost.
Pokud neobdržím do 29.10. 2009 nový, funkční a zabalený regulátor, tak oznámím Váš způsob podnikání České obchodní inspekci, protože porušujete Občanský zákoník. O zkušenosti s Vámi a Vaším obchodem se také podělím na modelářských fórech.

3. na takových 10 mých telefonátů a připomínek jste asi zapomněl
4. je pravda, že nějaká doba jde na vrub toho, že jsem uvažoval o nákupu dílů od vás místo regulátoru.
5. uznání nebo neuznání reklamace mělo proběhnout do 30 dnů. Řekl jste mi, že reklamaci uznáváte, tak o čem dál mluvit. Kdybyste ji v té lhůtě neuznali, tak se budu bránit dál. Nejsem jediný člověk, který má potíže s tímhle regulátorem, jak jste mi tvrdil. Probíralo se to tady i na MH, ale to je už jiné téma.
6. problém vidím především v tom, že po celou tu dobu jsem uháněl já Vás a nikoli naopak.
7.počkám týden, jestli bude splněn slib pana Svobody. Další doklady a korespondenci budu uplatňovat, až když neklapne dnešní slib od Hobbyarény.

Napsal: ned 01.11.2009 15:39
od ikar
arda1 píše:Pánové zeptám se jinak-kolik má prodejce na vyřízení reklamace? (vím to ale aby bylo jasný) Je dle zákona to ve stanovené lhůtě povinen vyřídit ať už kladně nebo záporně? Co následuje pokud to nestihne?(je jedno z jaké příčiny). :wink:


To ví všichni, ale pochop, že termín vázne v 80% především mezi dovozcem a prodejcem. Je mi jasné, že tebe jakožto zákazníka to nezajímá, jen se snažím objasnit jak to funguje v praxi a že prodejce je jen prostředníkem, který nese bohužel veškerou zodpovědnost.

Napsal: ned 01.11.2009 15:41
od HERRI
je to síla někdy, ty nákupy přes internet. Já měl nedávnou patálii, když jsem pořídil basovou kytaru v "akčním výprodeji". Po dlouhých mailových diskuzích nakonec pomohly až moje výhružky ČOIkou a vše naštěstí dopadlo dobře. Peníze za zboží, se kterým jsem nebyl spokojen jsem nakonec dostal zpátky.

Napsal: ned 01.11.2009 15:47
od petrbike
Pane Valina.
Z Vašeho textu příspěvku je zřejmé, že si v některých momentech protiřečíte.
V textu Vašeho mailu píšete o 4 měsících neřešené reklamace, ale v další části příspěvku přiznáváte, že jste tu dobu přemýšlel, jaké zboží si místo reglu, který jste nechtěl, vybrat. Regulátor má ve stavebnici výrazně menší hodnotu než nový, tak by bylo pro nás jistě výhodnější poskytnout tuto částku. Přesto Vám byl místo této částky i napodruhé nabídnut nový regulátor.
Jak jsem již napsal. Chtěl jsem Vám vyjít vstříc tím, že jste měl možnost si vybrat jiné zboží než regl, který jste si koupil jiný. Měl jste na to, jak sám píšete, 4 měsíce.
Mrzí mne, že se nestandardně vstřícný přístup k zákazníkovi obrátil proti mě.

Napsal: ned 01.11.2009 15:48
od Kovboj
arda1 píše:Pánové zeptám se jinak-kolik má prodejce na vyřízení reklamace? (vím to ale aby bylo jasný) Je dle zákona to ve stanovené lhůtě povinen vyřídit ať už kladně nebo záporně? Co následuje pokud to nestihne?(je jedno z jaké příčiny). :wink:


Lhůta je 30 dní. Pokud se to nestihne tak má kupující právo na vrácení peněz bez ohledu na to, zda byla reklamace oprávněná. Lhůta se ale může podle potřeby prodloužit pokud se na tom obě strany domluví.

http://business.center.cz/business/prav ... lhuty.aspx

Napsal: ned 01.11.2009 15:53
od arda1
Děkuji-pak tedy netřeba se o dalším bavit(tahanice,výmluvy,lži)-vše je jasné. :wink:

Napsal: ned 01.11.2009 16:28
od Abu
Zase tak moc jasne toho neni, klasicky = tvrzeni proti tvrzeni.....

Napsal: ned 01.11.2009 16:31
od arda1
Neberu tenhle konkrétní případ-beru to obecně. :wink:

Napsal: ned 01.11.2009 16:39
od coro
petrbike píše:.....
Jak jsem již napsal. Chtěl jsem Vám vyjít vstříc tím, že jste měl možnost si vybrat jiné zboží než regl, který jste si koupil jiný. Měl jste na to, jak sám píšete, 4 měsíce.
Mrzí mne, že se nestandardně vstřícný přístup k zákazníkovi obrátil proti mě.

Prečo by mal brať tretinu skutočnej ceny?
Na slovensku sa to nepovie "vsťřícní", ale že "Poslali ste ho do prdele" a na úrady sa mal obrátiť hneď.

Napsal: ned 01.11.2009 17:03
od petrbike
coro píše:
petrbike píše:.....
Jak jsem již napsal. Chtěl jsem Vám vyjít vstříc tím, že jste měl možnost si vybrat jiné zboží než regl, který jste si koupil jiný. Měl jste na to, jak sám píšete, 4 měsíce.
Mrzí mne, že se nestandardně vstřícný přístup k zákazníkovi obrátil proti mě.

Prečo by mal brať tretinu skutočnej ceny?
Na slovensku sa to nepovie "vsťřícní", ale že "Poslali ste ho do prdele" a na úrady sa mal obrátiť hneď.


Nevím co tím sleduješ, nebo zda máš rád konflikty - od začátku jsem psal, že jako první možnost měl zákazník možnost výměny poškozeného kusu za jiný - zcela dle zákona. Tak o co ti jde?

Napsal: ned 01.11.2009 17:42
od lesar
z trosku jineho soudku. kupuji hodne veci na compy. parkrat se stalo ze neco odeslo. obednavam hlavne na czechcomputru. po kazde dobra odezva a dil byl za par dni doma. ale jednou se stalo ze to do 30 dnu neodeslali, cekal sem par dni navic, po te tam zavolal a do tel. se omluvili rekli ze to trva pres 30 dni, tak at si vyberu pameti jine ze mi je hned dalsi den poslou! ani nevadilo ze jsem si vybral drazsi a nic sem nedoplacel...
asi tak nak, kram od kramu jine, a ted jiny pohled.
postavil sem par PC znamejm a jinym lidem, vzdy sem pridal faktury z kramu z kterych sem obednaval, papir s tim ze to je jen muj konicek! chtel sem smesnych 300 kc za postaveni sprovozneni! jednoho dne volala pani ze se ji pocitac rozbil, ma male deti... ze proste nejde, odesel HDD. byla to vadna serie. dil sem poslal na sve naklady. pani po dvou dnech volala kdy si pro PC muze prijet. rikam az prijde zavolam, jeste sem dodal ze prodejce na to ma 30 dni. to bylo kecu, ze jako kuli jedne veci nebude mesic bez PC.nedokazala to nak pochopit. volala pomalu kazdy den az sem ji to nebral
, disk prisel nastesti po 14 dnech novej. vse sem udelal jako tenkrat, nahral Win atd. a kdyz sem ji to daval nerekla ani dekuji a ani zadne kotuny sem se nedockal:) od te doby uz radsi nic nestavim:)
takze takej muj pohled z obou stran.

Napsal: ned 01.11.2009 17:55
od coro
petrbike píše:
coro píše:
petrbike píše:.....
Jak jsem již napsal. Chtěl jsem Vám vyjít vstříc tím, že jste měl možnost si vybrat jiné zboží než regl, který jste si koupil jiný. Měl jste na to, jak sám píšete, 4 měsíce.
Mrzí mne, že se nestandardně vstřícný přístup k zákazníkovi obrátil proti mě.

Prečo by mal brať tretinu skutočnej ceny?
Na slovensku sa to nepovie "vsťřícní", ale že "Poslali ste ho do prdele" a na úrady sa mal obrátiť hneď.


Nevím co tím sleduješ, nebo zda máš rád konflikty - od začátku jsem psal, že jako první možnost měl zákazník možnost výměny poškozeného kusu za jiný - zcela dle zákona. Tak o co ti jde?

Konflikty nevyhľadávam, ale zastrašovať sa v takomto prípade nenechám -
podľa zákona mal predajca 30 dní na vyriešenie reklamácie a ten predajca si Ty.
Prečo by mal zobrať 1000 korun a kúpiť si druhý regl za 3000 si nevysvetlil. Ak malo ísť o dohodu, tak proste na ňu treba dve strany, a neprešlo to. Lehotu na vyriešenie ten návrh nepredlžuje Prečo ste nevyriešili reklamáciu?

Keď mne dodávateľ vráti reklamovaný diel až po 30 dňoch, tak si ho môžem strčiť (ako tu už padlo, napríklad predať na inzerát pod cenu :-) ) JA, ako predajca... pretože zákazníkovi som proste musel po 30 dňoch dať iný alebo vyplatiť cenu.

Napsal: ned 01.11.2009 17:59
od petrbike
Tak nevím co čteš .... já od začátku píšu, že první nabídka byla výměna reglu, což zákazník nechtěl, a měl zájem o jiné zboží.

Napsal: ned 01.11.2009 18:00
od arda1
Takže aby bylo jasný-v 30 denní lhůtě jste reklamaci kladně vyřídili a nabídli výměnu reglu za ten stejný-chápu to dobře?

Napsal: ned 01.11.2009 18:08
od petrbike
arda1 píše:Takže aby bylo jasný-v 30 denní lhůtě jste reklamaci kladně vyřídili a nabídli výměnu reglu za ten stejný-chápu to dobře?


Ano, zákazník zavolal a oznámil co se stalo. Řekl také, že nepotřebuje jiný regl ale vybere si něco v přiměřené hodnotě z našeho zboží. Pak se několik měsíců neozval, až v posledním měsíci chtěl peníze a když se dozvěděl částku, vybral si nakonec regl, který mohl mít už v létě ...