Napsal: ned 01.11.2009 15:20
petrbike:
zajímavé je, jak se věci najednou hýbou až když jsem se rozhodl kauzu zvěřejnit. Váš kolega? nadřízený? pan Svoboda je první,kdo se mi za vaši firmu omluvil a slíbil věc dořešit, tak uvidíme.
Nechtěl jsem to prádlo prát na veřejnosti komplet,ale když už jsem nařčen ze lži, tak sem hážu pár dokladů:
1.Přikládám text emailu od Vás, který je ze 2.10. 09, kde bylo všechno jasné a od kdy čekám na regulátor:
Přesně tak, dám přednost regulátoru.
Pošlete jej prosím na adresu...
S pozdravem
Michal Valina
> ------------ Původní zpráva ------------
> Od: Petr Homolka HOBBYARENA <petr>
> Předmět: Cena regulator
> Datum: 02.10.2009 20:53:52
> ----------------------------------------
> Dobrý den. Cena regulátoru ve stavebnici je 1000 Kč, takže předpokládám, že
> budete chtít poslat regulátor. Potvrďte mi prosím vaší volbu.
>
> S pozdravem
> Petr Homolka
> <mailto> Petr.Homolka@hobbyarena.cz
> <http> www.hobbyarena.cz
2. Před 10 dny jsem Vás upozornil, že mi dochází trpělivost a že jestli to nedotánete do konce, že udělám, to co jsem udělal. Od Vás nebyla jediná reakce.
email ode mě:
Vážený pane Homolko,
dnes jsou to 3 týdny ode dne, kdy jste mi po mnoha urgencích slíbil poslat nový regulátor MSH 80A.
Vzhledem k tomu, že tuto reklamaci řešíte (resp. neřešíte) už čtvrtý měsíc a já Vám neustále volám a píšu, sděluji Vám, že už mi došla trpělivost.
Pokud neobdržím do 29.10. 2009 nový, funkční a zabalený regulátor, tak oznámím Váš způsob podnikání České obchodní inspekci, protože porušujete Občanský zákoník. O zkušenosti s Vámi a Vaším obchodem se také podělím na modelářských fórech.
3. na takových 10 mých telefonátů a připomínek jste asi zapomněl
4. je pravda, že nějaká doba jde na vrub toho, že jsem uvažoval o nákupu dílů od vás místo regulátoru.
5. uznání nebo neuznání reklamace mělo proběhnout do 30 dnů. Řekl jste mi, že reklamaci uznáváte, tak o čem dál mluvit. Kdybyste ji v té lhůtě neuznali, tak se budu bránit dál. Nejsem jediný člověk, který má potíže s tímhle regulátorem, jak jste mi tvrdil. Probíralo se to tady i na MH, ale to je už jiné téma.
6. problém vidím především v tom, že po celou tu dobu jsem uháněl já Vás a nikoli naopak.
7.počkám týden, jestli bude splněn slib pana Svobody. Další doklady a korespondenci budu uplatňovat, až když neklapne dnešní slib od Hobbyarény.
zajímavé je, jak se věci najednou hýbou až když jsem se rozhodl kauzu zvěřejnit. Váš kolega? nadřízený? pan Svoboda je první,kdo se mi za vaši firmu omluvil a slíbil věc dořešit, tak uvidíme.
Nechtěl jsem to prádlo prát na veřejnosti komplet,ale když už jsem nařčen ze lži, tak sem hážu pár dokladů:
1.Přikládám text emailu od Vás, který je ze 2.10. 09, kde bylo všechno jasné a od kdy čekám na regulátor:
Přesně tak, dám přednost regulátoru.
Pošlete jej prosím na adresu...
S pozdravem
Michal Valina
> ------------ Původní zpráva ------------
> Od: Petr Homolka HOBBYARENA <petr>
> Předmět: Cena regulator
> Datum: 02.10.2009 20:53:52
> ----------------------------------------
> Dobrý den. Cena regulátoru ve stavebnici je 1000 Kč, takže předpokládám, že
> budete chtít poslat regulátor. Potvrďte mi prosím vaší volbu.
>
> S pozdravem
> Petr Homolka
> <mailto> Petr.Homolka@hobbyarena.cz
> <http> www.hobbyarena.cz
2. Před 10 dny jsem Vás upozornil, že mi dochází trpělivost a že jestli to nedotánete do konce, že udělám, to co jsem udělal. Od Vás nebyla jediná reakce.
email ode mě:
Vážený pane Homolko,
dnes jsou to 3 týdny ode dne, kdy jste mi po mnoha urgencích slíbil poslat nový regulátor MSH 80A.
Vzhledem k tomu, že tuto reklamaci řešíte (resp. neřešíte) už čtvrtý měsíc a já Vám neustále volám a píšu, sděluji Vám, že už mi došla trpělivost.
Pokud neobdržím do 29.10. 2009 nový, funkční a zabalený regulátor, tak oznámím Váš způsob podnikání České obchodní inspekci, protože porušujete Občanský zákoník. O zkušenosti s Vámi a Vaším obchodem se také podělím na modelářských fórech.
3. na takových 10 mých telefonátů a připomínek jste asi zapomněl
4. je pravda, že nějaká doba jde na vrub toho, že jsem uvažoval o nákupu dílů od vás místo regulátoru.
5. uznání nebo neuznání reklamace mělo proběhnout do 30 dnů. Řekl jste mi, že reklamaci uznáváte, tak o čem dál mluvit. Kdybyste ji v té lhůtě neuznali, tak se budu bránit dál. Nejsem jediný člověk, který má potíže s tímhle regulátorem, jak jste mi tvrdil. Probíralo se to tady i na MH, ale to je už jiné téma.
6. problém vidím především v tom, že po celou tu dobu jsem uháněl já Vás a nikoli naopak.
7.počkám týden, jestli bude splněn slib pana Svobody. Další doklady a korespondenci budu uplatňovat, až když neklapne dnešní slib od Hobbyarény.