Ion
Pokud ti jde opravdu hodně o cenu, tak asi není k depce důvod - jak ION, tak Optima jsou dobrou volbou - Optima asi o něco výkonnější, ION zas řekněme "blbuvzdornější a příjemnější na obsluhu" - ani jedno z těchto letadel tě nijak moc nezklame. Jestli na nic lepšího nemáš, tak je zbytečné se tím trápit a prostě si vyber z této dvojice - ani náhodou nejde o něco "potupného", zalétáš si výtečně.
Pokud by jsi ale přece jen dokázal něco přišetřit, tak pak bych asi o různých kompozitových alternativách popřemýšlel...
Pokud by jsi ale přece jen dokázal něco přišetřit, tak pak bych asi o různých kompozitových alternativách popřemýšlel...
Mám ARF, to znamená, že je potažený folií a stačí upevnit serva do krabiček, protáhnout kabely, přilepit páky na křidélka a výškovku a vlepit motorovou přepážku. a ještě nějaké drobnosti jako táhla na míru a.p. Já ještě protáhnu trupem do kýlovky bovden na anténu od přijímače. Barevnou kombinaci mám klasiku (shora bílý, zespodu červený, trup bílý.
Ale za příplatek se dělá i jiná kombinace (oranžovo zelené včetně trupu).
Trup je o poznání pevnější na krut i celkově a štíhlejší a malinko delší.
Součástí příslušenství jsou i prodlužovací kabely k servům do křídel bez konektorů. Profil MH 30 (celkem solidní a rychlý profil). Možná zkusím nafotit a případně dám odkaz. Už se těším.
Vzal jsem si pouze s ovládáním křidélek, protože pro moje létání ani brzdy u takto malého letadla nepoužívám a jde i tak přistávat k noze (křidélka jako flaperony).
Brzdy jsem používal a používám u větroňů kategorie F3j i když při rekreáču jen občas.
Ale za příplatek se dělá i jiná kombinace (oranžovo zelené včetně trupu).
Trup je o poznání pevnější na krut i celkově a štíhlejší a malinko delší.
Součástí příslušenství jsou i prodlužovací kabely k servům do křídel bez konektorů. Profil MH 30 (celkem solidní a rychlý profil). Možná zkusím nafotit a případně dám odkaz. Už se těším.
Brzdy jsem používal a používám u větroňů kategorie F3j i když při rekreáču jen občas.
Když je termika, lítaj i vrata od stodoly. PH
-
garfield
- Příspěvky: 253
- Registrován: pon 31.03.2008 0:00
- Bydliště: Praha 5 - Jinonice
- Kontaktovat uživatele:
PH píše:... Já ještě protáhnu trupem do kýlovky bovden na anténu od přijímače...
Bovden není nutné vést celým trupem, bohatě stačí jen udělat z plastové trubičky koleno kolem ocasního serva a vyvést jí pár cm nad výškovku. Tavné lepidlo je v tomto případě neocenitelný pomocník. Zbytek antény mám v trupu i za letadlem na volno
=== VŠECHNO JDE, JEN HADI SE PLAZÍ ===Optic 6 PLL 40 MHz, kanál 53Challenger Pitts (ORACLE) |
Moc se omlouvám, ale fotky jsem zatím žádné neudělal, ale Iona jsem dokončil a včera navečír provedl zálet. Co říci? Prostě paráda.
Proti původnímu Ionovi prostě o hodně lepší letové vlastnosti, je podstatně rychlejší a má i menší opadání. Protože je užší trup A 123 čtyřčlánek je tam tak jen tak tak. To je výslovnost
. Motor jsem použil původní
(500 W), ale protože má průměr 37 mm, tak se mezi prolisy na chlazení vejde pouze rovně bez vyosení doprava. Určitě dobře by pasoval motor s průměrem 35 mm. Na motorovém letu není ani poznat, že motor není vyosen. Takže zatím max. spokojenost.
(500 W), ale protože má průměr 37 mm, tak se mezi prolisy na chlazení vejde pouze rovně bez vyosení doprava. Určitě dobře by pasoval motor s průměrem 35 mm. Na motorovém letu není ani poznat, že motor není vyosen. Takže zatím max. spokojenost.
Když je termika, lítaj i vrata od stodoly. PH