Stránka 19 z 19

Napsal: stř 29.09.2010 19:35
od Petricius
RiMr píše:Tak dej pak prosím vědět kolik docálovals!


Tak jsem necaloval nic. Navstivil jsem 4 okenka a pokecal s celnikem. Akorad se zeptal, zda je to soukrome a chtel videt vypis platby. Cele to trvalo asi 5 minut. Je pravda, ze jsem tam byl tesne pred zavirackou a nikdo jiny tam nebyl.

Ptal jsem se ho schvalne jak to je s proclenim a postovnym, protoze mi vyuctovali z uctu za letadlo a jednu blbost a postovny necelych 153 euro. Rikal mi, ze se neprocliva pokud hodnota zbozi nepresahne 150 Euro, ale pokud zbozi je drazsi nez 150 Euro, tak pak se procliva hodnota zbozi + postovne.

Napsal: stř 29.09.2010 20:40
od Figo
Tys dal 100% cenu?

Napsal: stř 29.09.2010 21:26
od Petricius
Figo píše:Tys dal 100% cenu?


Presne tak, dal jsem 100%.

Napsal: pát 21.01.2011 12:27
od japanel
Muze mi prosim nekdo z majitelu tohoto era poradit, kde se nachazi teziste? Nejak se mi nedari to zjistit. Dikec

Napsal: pon 25.07.2011 15:06
od geo
Po čase otvírám zase téma Spit - včera jsem se po roce a půl keců od RiMra, že stavím jenom velký kity na skříň dostal k záletu. RiMr tvrdil jak je to hodný éro - ha to bylo :twisted: - svině je to! Teda aspoň ten můj. Nemám rád kecy, že je rušení - tvrdím, že je to z 99% na ruce.
Takže po kontrole, že vše funguje jak má jdu na start - je to jako had - startuju ze silnice s tím, že přistání provedu do vzrostlýho obilí na břicho, prostě do měkkýho neboť silnice je úzká a moc hrubý asfalt. Člověk míní.... :evil: napotřetí jsem dostal Spita do vzduchu, snažil se ho ukočírovat v přijetelné výšce. Když už letěl i rovně a občas i kam jsem chtěl já, tak jsem se rozhodl zavřít podvozek - kua chyba - jedno kolo zůstalo ze 3/4 venku a Spit se za ním točil. Vzápětí začal jankovatět jako bodlý kůň sršněm a za vydatného a zběsilého páčkování šel vytrvale a BLBĚ :roll: do obilí. Výsledek - ohnutá trubka křídel, ulomený klacek, ustřižený šrouby držící křídlo k trupu. Potažmo docela nic. V dílně další - servo podvozku - původní - očesaný zuby, důvod nejasný. Servo křidélek - původní - očesaný zuby, důvod taktéž nejasný. Po pádu se to stát nemohlo - už jsem nepáčkoval, na polyši nejsou známky pádu vůbec znát - není to Elapor ale čínskej polyš - vypadá to, že to křidýlkový servo odešlo za letu. Odtud to jankování a následná chyba pilotáže. Prostě ať jsem dělal co jsem uměl - pochopitelně v jasné křeči nemohoucnosti přimět éro k normálu - jsem to poslal do oranice :oops: . Prostě opět jsem zjistil, že umím h.......o a musím se ještě moc učit.
Resume - Spit už má všechny serva vymeněný za odzkoušené typy a kusy a bude-li dnes volej jako včera, tak ho půjdu znova zkusit :wink: .

Napsal: pon 25.07.2011 15:14
od RiMr
RiMr tvrdil a stojí si za tím, bo si ho na chvilku zkusil :)
Pravda, zalítnutého a v bezpečné výšce.
Ty máš taky nápady, lítat s ním už od země...!

Napsal: stř 27.07.2011 10:32
od geo
HA HA to bylo ftipný :twisted: . Mě to nikdo nezalítává, víš RiMrouchu. Včera jsem nebyl bo moje polovice - ta lepčí - měla narozky. Tak jsem se choval v rámci možností slušně a dnes nevím nevím - mám dajaké permoníky či co .... :evil: :evil: