Stránka 180 z 233

Napsal: stř 17.02.2010 16:34
od hanz393
ogari prosim pokud jste nekdo v cessne 480 menili motor a davali tam novy neposlali by ste mi odkaz nebo nazev jaky motor tam kupit?nemuzu nikde zjistit co je to za motor a nechcu si brat v praci dovolenou na to abych to tu vsechno procital...chci kupovat motor,regulator..budu moct vdecny za odpoved nebo SZ dekuji!!

Napsal: stř 17.02.2010 17:10
od Kadel
http://www.houska-modelar.cz ma original. Nebo aspon ho ma k Cessne uvedeny jako ND

cessna

Napsal: stř 17.02.2010 17:35
od sigi123
Jestli chceš kupovat tady tak já mám Mig 2860/10 Turbo,v sadě s reglem za 1000kč.Výkonu nadbytek.Jestli z číny tak třeba tenhle,k tomu regl 25-30A.A pokud z toho chceš raketu tak třeba ten druhej.Ale to moc rálně nelítá,už je to moc přemotorovaný.
http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... tor_1000kv

http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... ner_1200kv

cessna

Napsal: stř 17.02.2010 17:40
od sigi123
Jak cessna lítá s tím migem se můžeš kouknout tady :

http://www.stream.cz/video/5/272174-ces ... _id=222959

Napsal: stř 17.02.2010 18:29
od strahlung
hanz393 píše:ogari prosim pokud jste nekdo v cessne 480 menili motor a davali tam novy neposlali by ste mi odkaz nebo nazev jaky motor tam kupit?nemuzu nikde zjistit co je to za motor a nechcu si brat v praci dovolenou na to abych to tu vsechno procital...chci kupovat motor,regulator..budu moct vdecny za odpoved nebo SZ dekuji!!


Hele, víš co? Přece jen to raději projdi.

cessna

Napsal: stř 17.02.2010 18:38
od sigi123
:D Dobrá rada :D At si vybere sám.Ale moc toho není.Bud polomaketka s realistickým projevem letu a běžné akrobacie vzhledem k tomu že je to hornoploch,nebo těžší raketka s kterou se špatně přistává na podvozku. /vlastní zkušenost/ :D

Napsal: stř 17.02.2010 19:07
od hanz393
DIKY!!!

cessna

Napsal: stř 17.02.2010 19:28
od sigi123
Ne,vážně-jakejkoli motor co se vejde do motorového lože,nebo někteří jsme lože předělávali.Ideální je motor okolo 240Wat příkonu a 1000-1200kv.

Napsal: stř 17.02.2010 21:03
od Kadel
Na predchozi strance jsem psal o tom, ze se mi Cessna stavi pri pridani plynu nad pulku.

Dneska jsem se na to zameril vic a na pul plynu uz mi leti vzhuru, zkousel jsem to, co mi tu radil pikus, vzletnout, ubrat plyn, potlacit a pockat co to udela. Letadlo chvili leti asi pod tim uhlem 45 stupnu dolu a za chvili se srovna. To je prvni vec, ktera me stve.

Ted druha, doprava se na kridelka nakloni krasne, ale kdyz jsem chtel klonit doleva, tak se jakoby stocila doprava (bez naklonu) a letela mirne bokem, proste divne tahla prdel za sebou, pak se to najednou utrhlo a naklonila se doleva. Cim to muze byt? Jinak cessna leti rovne, pravda, ze s malym trimem smerovky doleva.

No a treti vec je ta, ze mi prdlo ulozeni motoru. Nevite, jestli se da pouzit 2 krize s trubkama, ktery se prodavaji pro motory RAY?

cessna

Napsal: stř 17.02.2010 21:18
od sigi123
Jsem se překlik,ty kříže asi nepujdou,uprostřed čela je díra.

Napsal: stř 17.02.2010 21:28
od Kadel
sigi mel jsem v planu ty krize pridelat k tomu starymu lozi, jen bych odrizl to "curo" co cumi z te "podstavy", ktera se pridelava k trupu. Spis mi slo o roztece der pro motor a pro delku. Ale jinak diky za PM, to vypada, ze bych to mohl zvladnout :-)

Napsal: čtv 18.02.2010 0:31
od coro
Kadel píše:...
Ted druha, doprava se na kridelka nakloni krasne, ale kdyz jsem chtel klonit doleva, tak se jakoby stocila doprava (bez naklonu) a letela mirne bokem, proste divne tahla prdel za sebou, pak se to najednou utrhlo a naklonila se doleva. Cim to muze byt? Jinak cessna leti rovne, pravda, ze s malym trimem smerovky doleva.

No a treti vec je ta, ze mi prdlo ulozeni motoru. Nevite, jestli se da pouzit 2 krize s trubkama, ktery se prodavaji pro motory RAY?

Skús si niečo počítať o diferenciácii krídeliek - hore by mali ísť viac, ako dole.
Dôvodov je viac, ale jeden z nich je aj ten že okrem zvýšenia a zníženia vztlaku to vychýlené krídelko aj brzdí a teda má efekt ako smerovka - navzájom sa rušia.. ak je to dobre.
Ale ak Ti napríklad pravé krídelko chodí viacej, hoc aj oboma smermi, tak pri vyzhýlení doľava brzdí pravú stranu (viac ako to ľavé) a chová sa to ako vychýlená smerovka (a to opačným smerom) a pretože krídlo má vzopätie, ruší to efekt....

Keby to neposlúchalo ani na jednu stranu, bolo by to o normálnej diferenciácii, ak je to na jednej strane zrejme len tam (nekloní doľava = problém na pravom krídelku) máš páku na serve "o zúbok mimo".

Väčšinou stačí ak páka na serve v neutrále smeruje trochu dopredu (na krídelku normálne zvislo alebo dokonca dozadu). Potom to krídelko smerom dolu (zvýšenie vztlaku, efekt zdvíha krídlo) nejde až takú dráhu ako opačným smerom.
Samozrejme že na lepších vysielačoch sa to dá nastavovať, ale urobiť to mechanicky je triviálne...


Čo sa týka tých "dvoch krížov s trubkami",
Obrázek
možno by to šlo ale neviem ako sa budú dať uchytiť o trup, ak tam nebude pôvodný plastový držiak... Lepšie by podľa mňa bolo zohnúť kus hliníkového plechu do tvaru podobného ako mal pôvodný držiak. Niečo takéto:
Obrázek

Napsal: čtv 18.02.2010 0:41
od coro
... jo ale oba majú podľa mňa problém že im chýba výztuha proti posunom v smere zľava doprava (tenn kríž s trubkami aj hore a dole), tak pri ohýbaní plechu treba podľa mňa ohnúť 3 strany, niečo ako
Obrázek
alebo najlepšie všetky 4 (čiže nechať prídavky a spojiť ich aj dole ale oproti náčrtku navyše aj hore).

Napsal: čtv 18.02.2010 6:49
od atlanta
3 mm překližka a vyrobil jsem takový držák. Slepeno 15 epoxidem a drží to 3 měsíce OK

http://michal-atlanta.rajce.idnes.cz/Ce ... AG0161.jpg

Re: cessna

Napsal: čtv 18.02.2010 18:39
od hanz393
sigi123 píše:Ne,vážně-jakejkoli motor co se vejde do motorového lože,nebo někteří jsme lože předělávali.Ideální je motor okolo 240Wat příkonu a 1000-1200kv.


jj diky...ja prave chtel nejaky stejne silny jako tam ten seriovy ktery byl jak uz se vicekrat reklo silnejsi nez je potreba..slabsi urcite ne diky tomu ze orpoti seriovemu modelu je ten muj zhruba o 110 gramu tezzsi(kamera)