Vratim vlakno tematicky zpet, kam patri - k Infinity EVO. Prisla serva, tak jsem zacal osazovat kridla. Pro osazeni moji Performance jsem po konzultaci s Bohousem sel do X10 mini - a to jak na klapky, tak na kridelka. Na rozdil od Dalibora, mne se IDS system naprosto libi po vsech smerech (absence vuli, cistota osazeni, provedeni).
Oproti me predesle NG jsem se rozhodl jit cestou slozitejsi - na kridelka jsem zvolil uplne nejmensi paku na serveru. Proc slozitejsi - dira, do ktere se zasunuje osicka, je totiz pod hranou serva. Tudiz neni uplne primocare ji tam zasunout. Idealni je nasadit paku serva na tahlo, zacvaknout osicku a pak (v kridle) nasunout paku na servo. Kdo nekdy osazoval KST serva timto systemem vic, jak tezko to jde nasadit. Proc jsem do toho sel - u NG jsem jsem sel do vetsi paky, ale musel jsem omezit vychylky serva na 65%. Proc zbytecne osekavat drahu/rozliseni serva. Za tu drinu to stoji,ne?

Druhy duvod je ten, ze i kdyby byla nejaka vule (jako ze neni) v tahlu nebo pace, tak na kratsi pace se bude mene projevovat. Dalsi (teoreticky) duvod je ten, ze by servo nemuselo dostavat takovy kotel, jako pri vetsi pace.
Moje Performance je Big Flap - pro porovnani pridavam fotku s kridlem NG, kde mam klasickou klapku. Znamena to o 2cm vetsi klapku (mereno u korene kridla), vetsi kridelko. BF ma trochu jine tahlo klapky (takze nemuzu pouzit uz odzkousene osazeni z NG). A protoze tentokrat uz to nepipam do Graupnera, ale do JETI, tak mi to porad nevychazelo. Porad ne a ne dosahnout poradne otevrene klapky a zaroven dostatecneho pohybu nahoru. Nejdriv jsem to resil s Tomem Hlavinkou, ze jemu sice nejde klapka na 90 stupunu dolu, ale i tak to brzdi dostatecne a nema s tim problem. Pak jsem to resil s Bohousem po telefonu, ze bohate staci druha a nebo treti paka zleva (tzn. od nejmensich) a ze s tim taky nema problem (po posunuti subtrimu serva). Nooo, problem byl v tom, ze jsem moc ovlivnen Graupnerem

U jeti jsem musel stred posunout ne o 100%, ale o 180% (to jsem na Graupneru nedostahnul ani nahodou). A voala - jde pouzit opravdu i druha nejmensi paka (coz by pro urceni meho kusu do vetru naprosto dostacovalo) a nebo treti, pak je to temer 90 stupnu dolu. Sel jsem cestou vetsi paky (i tak je o jednu mensi, nez na mem NG). Jako "bonus" mam plne zamknutou paku pri plne vychylce.
Kdyz uz bylo vse odladene a poznacene co/jak/kam, tak obrousit lehce vnitrek kridla pod rameckem, obrousit lehce ramecek, odmastit a sup s tim do kridla.
Lepeni ramecku uz delam porad stejne - nejdriv zakapnout super ridkym vterinakem. Pozor ze dost tece a rozteka se, takze staci vzdy kapicka na hranu ramecku po celem obvodu - treba namocenou smejli. Nepouzivejte na to strikacku s jehlou - vyprsknete tam toho moc. Po zaschnuti vyzkousim funkcnost - ramecek uz drzi fest. Pokud vse ok, pak jeste rozmichat 30min expoxy, smichat s mirkobalonama a udelat kolem dokola ramecku lem.
K tem rameckum od servorahmen s podpurnym loziskem jedna drobnost - doporucuji tam lozisko zacvaknout pred lepenim ramecku do kridla. U jednoho se mi stalo, ze tam lozisko vubec neslo zamacknout a to byl porod ho tam dostat
