Stránka 17 z 20
Re: CC3D a openpilot
Napsal: pon 21.12.2015 23:19
od bzukyn
tomashr píše:jde jen o to, jak moc je to hodné... Na jedné straně je režim ATTITUDE, který drží horizont a jde jen do omezeného náklonu. Na druhé straně je režim ACRO/MANUAL, kde se řídí pořád. A někde uprostřed je RATTITUDE, který se v podstatě do cca 50ti procent výchylky knyplu chová jako ATTITUDE a při větší výchylce přejde do divočejšího manévru.
Kombinací je samozřejmě víc, ale pro první orientaci stačí to výše uvedené.
Připojuji screenshot s jedním reálným nastavením režimů - první je "hodný", třetí je divočejší (ale ne plné acro), druhý pak něco mezi.
Screen Shot 2015-12-17 at 16.27.18.png
Když srovnám s blade 180. hodný režim,ale když začne foukat vítr,tak je třeba akro,protože hodnej nestačí.?
Re: CC3D a openpilot
Napsal: úte 22.12.2015 3:19
od dt
bzukyn píše:Když srovnám s blade 180. hodný režim,ale když začne foukat vítr,tak je třeba akro,protože hodnej nestačí.?
To není o vztahu mezi strojem a počasím, ale mezi pilotem a strojem.
Re: CC3D a openpilot
Napsal: úte 22.12.2015 6:47
od tomashr
Souhlas - jde jen o to, že attitude jednak sám rovná do roviny a pak trochu limituje maximální náklon (lze nastavit), což zjednoduší pilotáž. Ale za větru se v tomto režimu dá letět taky, rychlost dopředného letu je velmi slušná i tak. Představa, že by v rate či acro zvládl stroj větší vítr je spíš hypotetická - v principu asi ano, ale zlom by byl až při síle větru, kde už by stejně létání bylo naprd.
Re: CC3D a openpilot
Napsal: úte 22.12.2015 13:44
od xy.zt
macil píše:Cena je 19,99$. To je pod limitom. Cena poštovného sa do ceny tovaru neráta. Zahŕňa sa až do výpočtu DPH.
Myslím, že na túto tému je tu vlákno. Stačí si ho pozorne prečítať.
Zvláštní, všechny oficiální zdroje, co jsem našel uvádí, že se započítává i doprava (z Číny do EU) ... nezapočítává se jen ta doprava po území EU, ale to by museli mít nějak rozděleno a to pochybuju.
Re: CC3D a openpilot
Napsal: úte 22.12.2015 18:25
od bzukyn
dt píše:
To není o vztahu mezi strojem a počasím, ale mezi pilotem a strojem.
blade 180 má vztah k větruu...
a s nanem bych si dneska.....

Re: CC3D a openpilot
Napsal: sob 02.01.2016 14:20
od bzukyn
Zeptam se na mody jinak.Pro CC3D je software
Openpilot..končí
Librepilot
cleanflight a cleanflight inav. -Ještě něco?
Gps do mainportu a OSD do flexiportu.
V inavu by to mělo umět RTL ?
A V OSD šipku domu ? /šipku bych potřeboval když zabloudim v lese.
Re: CC3D a openpilot
Napsal: sob 09.01.2016 16:30
od petka01
Zdravím pánové, je někdo tady z okolí Opavy znalý nastavením atomů?
Lisam210,2204 King kong 2300kw, 5*4, opto12-20a, 3s 1400ma40-80c, váha420g
Dobře litá tak na 80% pak uhne někam nebo se roztřepe.
Nebo nastavení podobné konfigurace? Screenshot.
Všem díky.
Re: CC3D a openpilot
Napsal: ned 10.01.2016 23:21
od petka01
Tak závada je asi v reglu. Když nakláním kopteru všemi směry při 1/3 plynu tak jeden z motoru při vyrovnání začne někde při cca70% výkonu pocukávat a tím rozvodí celou quad.
Re: CC3D a openpilot
Napsal: pát 29.01.2016 20:20
od petka01
Tak závada je tedy v openpilotu. Chce to cleanflight teď stím zápasím.
Re: CC3D a openpilot
Napsal: ned 31.01.2016 14:48
od xy.zt
CC3D Atom OpenPilot: Na sobě má dvě stavový diody = je možné napojit do main/flexi portu (či jinak bez zásahu do řídící jednotky) externí diody (které by blikali jako ty na řídící jednotce)?
Re: CC3D a openpilot
Napsal: ned 31.01.2016 15:58
od malé zvíře
Re: CC3D a openpilot
Napsal: ned 31.01.2016 20:41
od xy.zt
Re: CC3D a openpilot
Napsal: sob 20.02.2016 9:44
od BLC EgrO
Re: CC3D a openpilot
Napsal: sob 20.02.2016 10:17
od malé zvíře
Pozici, výšku, rychlost, směr,... do telemetrie.Nic víc
Re: CC3D a openpilot
Napsal: pon 22.02.2016 19:17
od cofe
Ahoj lidi.
Mám dotaz k desce CC3D a openpilot.
Zvládá i coptra typu Y6 ?
Zkoušel to někdo, jak to chodí?
Dík za odpovědi.