Stránka 17 z 44
Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku II.
Napsal: sob 17.05.2014 4:50
od xGrany
S motorama EH200 nemas jistotu jestli ti prijde motor s 4100kv nebo s 5000kv.Uz se to tady nebo na sousednim foru resilo.Od toho vykonu motoru se pak odviji pozity pastorek.Nekdo si stezuje,ze je to pak liny a nekdo to zase vychvaluje.Proste zalezi na jaky ten motor zrovna narazis a podle toho pouzijes pastorek 9z,10z nebo 11z. Zalezi co ti bude vyhovovat. Ja pouzil na doporuceni motor ADH300X,tak muzes zkusit pohledat jeste ten. Jinak zadni motor je opravdu na dlouhe povidani a doporucuji ve volnem case prostudovat forum.
Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku II.
Napsal: sob 17.05.2014 10:55
od milagros
ten motor EH 200 koupis i u nas:
http://www.rc-levneji.cz/elektromory/vy ... 00-4100kv/a tady jsem koupil i zbytek veci ....a ma slusny ceny a je to spolehlivy web
Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku II.
Napsal: sob 17.05.2014 12:14
od Ital
pro alfista:
Spoj se s p. Miletínem:
mmodely@seznam.cz teď jsem s ním mluvil a jsou na cestě motory i regulátory na ostříďákování.
Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku II.
Napsal: sob 17.05.2014 23:22
od alfista2
Děkuji Italovi za opověď italovi. Zkusím napsat mail. Zajímalo by mě, zda už tedy prodává i flešnuté regly pro zadek (když je čas, poctivě pročítám forum =) ). Že bych mu to přešroubil celé

Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku II.
Napsal: ned 18.05.2014 15:46
od Ital
Jsou přeprogramované na zadek thoroidem a osobně je testuji každý kus přes celý řetězec- vysílač-přijímač- řídící deska s gyrem a s motorem. Dají se domluvit i s motory.
Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku II.
Napsal: ned 18.05.2014 22:53
od alfista2
Pánové, bez Vás bych byl pěkně v prd..i, páč s těmito strojky se moc nesetkávám, takže moc děkuji. Jen takový dotaz, u pana Miletína jde koupit jak hlavní, tak zadek i s motory? Pokud ano, beru hned, jinač mě žena asi potrestá, to víte, bratr je bratr

A poslední dotaz... viděl jsem na fotkách, že pan "ital" měl ten zadek výš , je to nutné pro kluka, co sním lítá osmičky ???
Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku II.
Napsal: pon 19.05.2014 11:33
od Ital
Aktuální stav komponentů si musíš zjistit u p. Miletína, ten zadek není nutné zvedat, ale odstraňuje výrazně dost nechutný letový náklon a chrání zadní vrtuli.
Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku II.
Napsal: stř 21.05.2014 0:12
od alfista2
Email jsem zaslal a teď čekám. Ještě jsem se tady dočetl o metodě vymezení vůle cykliky pružinkou, nebo smršťovačkou, ale co jsem zjišťoval, dopředu, tak i dozadu mu to letělo stejně, takže asi chytil dobrý kus. Takže snad, že bych mu ještě nechal zkrátit flybar, pokud to u střídavého motoru má cenu.
Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku II.
Napsal: stř 21.05.2014 11:15
od srabsrab
alfista2 píše:Email jsem zaslal a teď čekám. Ještě jsem se tady dočetl o metodě vymezení vůle cykliky pružinkou, nebo smršťovačkou, ale co jsem zjišťoval, dopředu, tak i dozadu mu to letělo stejně, takže asi chytil dobrý kus. Takže snad, že bych mu ještě nechal zkrátit flybar, pokud to u střídavého motoru má cenu.
Vcera jsem zkousel pruzinku a neletelo mi to ani dopredu ani dozadu ani proste nikam

tak nevim co sem udelal spatne... prislo mi ze min tvrda pruzinka by uz nemela na funkci vubec zadny vliv..
Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku II.
Napsal: čtv 22.05.2014 15:48
od Ital
Meleme to tady do nekonečna, zkus si cykliku zatlačit do horní polohy až do bodu, kdy začne mírně drhnout flybar a volně nepřepadává, do této polohy musíš cykliku zafixovat, nejlépe 2. pružinami, zabraňují pohybu po ose oběma směry a při tom umožňují propružení v případě havarie, aby se toho zbytečně moc nepolámalo. Horní pružinka vychází kolem 10.mm, spodní kolem 5.mm, podložením té spodní, která je krátká a tím progresivnější se dá přesně nastavit ten správný bod. Do té misky na cyklice shora musíš dát podložku takové velikosti, aby nebránila naklápění ani na ose, ani o dno misky. Pružiny používám z drátu 0,8mm a létat se s tím dá v pohodě při 3-5. m/s, bez této úpravy s tím létej někde v tělocvičně, při 2m/s můžeš balit.
Nastavení tohoto bodu platí pro všechny cykliky, plastovou, tuningovou kovovou i perfektní ze 450 Rexe, musí se u všech vymezit vůle v mechanice v tomto bodě.
Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku II.
Napsal: ned 01.06.2014 14:19
od copi
Pánové, dovolte abych i já přidal svoji trošku do mlýna.
Úspěšně jsem dokončil ostříďákování heliny.
Motory jsem použil osvědčené a mnohokrát zde diskutovné.
Použil jsem regulátory KH F-20 pro oba motory. Jednak proto, že kus stojí 8 USD a navíc mají programovací plošky v řadě na okraji desky.
http://hobbyking.com/hobbyking/store/__ ... _UBEC.htmlPro přeflešování jsem použil fimware BlHeli, takže není třeba žádný převodník a regulátor reaguje na PWM signál.
http://www.helifreak.com/blog.php?u=144 ... goryid=119Světe div se, vše fungovalo na první zapojení.
Letu zdar.
Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku II.
Napsal: ned 01.06.2014 18:35
od milagros
pekny....neuvazujes o prodeji toho komplet setu?Mel bych zajem.....kdyby nahodou

Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku II.
Napsal: pon 02.06.2014 16:09
od Shane66
Dala by se někde komplet sada na ostřidakovaní předku i zadku. Děkuji za info Nechce se mi to řešit po částech. Ještě jednou Díky
Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku II.
Napsal: pon 02.06.2014 19:19
od milagros
jedine pres p.Miletina.....jinak sem dneska lehce prodlouzil ocas a zvedl zadni motorek do urovne hlavniho rotoru a je to dost znat...sice to vypada hnusne jak svina ale lita to o poznani lip.....
Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku II.
Napsal: úte 03.06.2014 9:29
od Plha
Zdvihnutý ocas ? proč hnusně ? Velký vrtulníky to tak taky mají, plní to funkci a u modelu to má výhodu, že vrtulka neseká trávu a je více chráněná.