Stránka 17 z 19

Re: Raytronic c60 - 1000W

Napsal: sob 31.10.2015 10:27
od Elfew
Pokud se nepletu tak 0.2A. Kvuli cemuz trva balancovani vecnost, kdyz to srovnam s 4010 a jeho 1A balancerem tak je to fakt znat

Re: Raytronic c60 - 1000W

Napsal: sob 31.10.2015 17:08
od H1N1
Jo balancovani je peklo... Proto ho poustim 1x mesicne nebo cca po 20ti nabiti....

Re: Raytronic c60 - 1000W

Napsal: sob 31.10.2015 17:16
od Elfew
Proto jsem sel to ichargeru s 4010 kdyz c60 doslouzila

Re: Raytronic c60 - 1000W

Napsal: sob 31.10.2015 17:25
od H1N1
Treba neco zlepsi kdyz bude upgrade na nove HV bat, ale tezko rict co snese ta elektronika

Re: Raytronic c60 - 1000W

Napsal: čtv 24.12.2015 16:29
od Smartyn34
Jak na C60 nabíjíte gelové baterie třeba z motorky? Když ji dám jako PB baterie, koncové napětí je pro 6ti článek 13.8V, což je napětí na kterém může být baterie pořád připojena, ale pro cyklické nabíjení je třeba dostat na 14.2V, jak?

Re: Raytronic c60 - 1000W

Napsal: úte 07.06.2016 7:56
od pheek
Zdravím pánové, mám k C60 tento zdroj HP DPS-600PB B DL380 G4 321632-001 367238-001 338022-001 ESP135 Power Supply . Chci se zeptat zda mohu nastavit na nabíječce 13,5V vstup. Zda tím nebudu zkracovat životnost toho zdroje a nebo ho zbytečně přetěžovat. A zda potom mohu stejné nastavení 13,5V nechat při nabíjení z autobaterie při nastartovaném autě.

Re: Raytronic c60 - 1000W

Napsal: úte 07.06.2016 8:00
od H1N1
Uplne v pohode:-) zdroj to neznici. Jen teda neni vhodne mit C60 a k tomu takto slaby zdroj. Lepsi je mit alespon 18V nejlepe vsak 24V.

Re: Raytronic c60 - 1000W

Napsal: úte 07.06.2016 8:07
od pheek
Zdroj je v pohodě :) s tím problém nemám. Jen jsem ho nechtěl zničit tím že se z něj bude snažit nabíječka tahat 13,5 V a to samé z autobaterie.

Re: Raytronic c60 - 1000W

Napsal: úte 07.06.2016 9:19
od pheek
Taj sem nastavil na nabíječce vstup 13,5V. Dal jsem nabíjet 6S 4000 mAh baterku 2C. Teď mi dosáhne na 8A při nabíjení. Na 12,5V bylo jen 7,76A. Když se přepnu při nabíjení na "INPUT VOL:" Tak tam vidím jen 12,566V a ne 13,5V. Co je špatně a nebo je to správně?

Re: Raytronic c60 - 1000W

Napsal: úte 07.06.2016 12:33
od jyrry
No, já bych na nabíječi jako ochranu síťového zdroje proti přetížení nastavil omezení vstupního proudu, ne napětí.
Omezení napětí bych nastavil při napájení z akumulátoru jako ochranu proti jeho podvybití.
Ale mám iChargery (4), tam to takhle jde a funguje, u tohoto nevím.

Re: Raytronic c60 - 1000W

Napsal: úte 07.06.2016 12:42
od pheek
jirry: řekl bych že to nastavit jde, při zapnutí mám nastaveno 13,5V 40A na vstupu do nabíječky. Zdroj je papírově 47A. Takže doporučuješ co? Když budu nabíjet pomocí zdroje, tak nechat nastavení jak mám a pokud z auta (nastartovaného) tak snížit na 12,5V a nebo taky mohu nechat 13,5V 40A?

Re: Raytronic c60 - 1000W

Napsal: úte 07.06.2016 17:30
od Lark
Ten zdroj má uváděné 12,15V / 47A, takže bych nastavil max. těch 47A nebo míň. To nastavitelné vstupní napětí jsem pořádně nezjistil jak to vlastně funguje, ale rozhodně to není minimální vstupní napětí. To je pevně dané 11V. Při nabíjení z auta záleží z jaké přípojky máš nabíječku připojenou. Pokud jí připojíš do zapalovačové zásuvky, jsou tam velké přechoďáky a od určitého proudu ti bude nabíječka vypínat na nízké vstupní napětí. Jaký význam má to nastavení vstupního napětí by mě taky zajímalo.

Re: Raytronic c60 - 1000W

Napsal: úte 07.06.2016 17:36
od pheek
Při nabíjení z auta mám připojenou nabíječku svorkama k baterce. Takže nechám nastavení nabíječky 13,5V 40A, jak pro nabíjení uvedeným zdrojem tak i nabíjením z autobaterie.

Re: Raytronic c60 - 1000W

Napsal: úte 07.06.2016 18:39
od jyrry
Lark píše:... To nastavitelné vstupní napětí jsem pořádně nezjistil jak to vlastně funguje, ...

To taky nechápu... Co návod?
U Ichargerů (a Reaktorů) je to jediné vstupní nastavitelné napětí které určuje kam až smí klesnout napětí na vstupu = ochrana zdrojového aku... :?:

Re: Raytronic c60 - 1000W

Napsal: úte 07.06.2016 19:58
od pheek
Manuál píše toto.

Snímek obrazovky 2016-06-07 v 19.59.44.png