Stránka 17 z 19

Napsal: pát 23.01.2009 0:59
od Walhalla

Napsal: ned 25.01.2009 11:10
od Walhalla
tak uz pripravuju elektroniku. Musel jsem kvuli tomu udelat diru do konstrukce, abych mohl dat regl "pod" baterku. I kdyz to neni primo pod, tak ale do "podpalubi" :-) Skod,a ze jsem na to nemyslel, nez jsem to prilepil. Takze rada pro TKS promysli kam co das, nez vsechno prilepis :-)

jo Petere, muzes prosim udelat snimek ulozeni elektroniky v letadle? cili vyfotit s otevrenou kabinou? ja uz sice mam plan, jak to bude vypadat, ale pro inspiraci...

jo a taky sem blbec dal opacne tahla. cili Z zobacky dozadu. cili sem je musel vyndat a bohuzel nebylo uz tak jednoduche je zandat. No, bohuzel jsem asi pulhodinovou akci nefotil, protoze mne nenapadlo, ze to bude pulhodinova akce. asi by se jeden nad tim docela pobavil.

no kazdopadne co jsem fotil je zde

http://rapidshare.com/files/189073470/Day_29.avi

Napsal: ned 25.01.2009 12:39
od peter hanuliak
tak skusil som nieco odfotit, nie je tam prijmac, ale podla suchozipovych modrych stvorcekov si mozte predstavit, kde asi ten dvojdielny AR6200pojde. regler je v nutri, mal som pochybnosti, ze sa bude prehrievat, ale po testoch na zemi som zistil, ze je to v norme, avsak asi pojde novy motor...tak zatial tako

Obrázek

Napsal: ned 25.01.2009 18:23
od Walhalla
prosim te, co to tam mas za baterku? nejak mi proti moji prijde mala.... :-)

jo a jeste jedna vec.. vyoseni motoru. Jak - podle ceho - respektive cim jsi meril uhel. Nejak si nedovedu predstavit, cim urcim uhel par stupnu. jako urcit 90 nebo 180 jasne, ale jeden a pul nebo tri? :-) respektive, kolik a jak mas vyoseno

dik

Napsal: ned 25.01.2009 19:19
od peter hanuliak
ahoj, no ta baterka, je 4sA123, ona je postavena na vysku, takze z tej fotky vyzera skor ako 2sA123,,,na vysku je preto, lebo baterkou som vyrovnaval tazisko /namiesto zbytocnej zataze/ a teda jej poloha mi vysla presne ku tej prepazke, kde sa mi ale na lezato nezmesti, takze tak...

a vyosenie motora? jedine podlozkami...ono sa to odmerat da velmi tazko, klasickymi uholomermi, ale da sa to vyratat, ked v uvahu zoberies hrubku podlozky... ale ked si to nakreslis napr. v CADe :-)...v zasade, ono to lieta, aj bez toho vyosenia, len si to asi budes musiet primixovat vo vysielaci..moj testovaci zlinek ma os motora s osou trupu a vsetko hra...a nechcelo to ani ziadne nastavenia...nepamatam si uz co mal basic v navode

Napsal: ned 01.02.2009 11:06
od Walhalla
Po vecerech jsem nejak prilis vytizeny a neni moc casu na modelarinu. Ale kdykoliv je aspon chvilka, tak ji snazim vyplnit dokoncovacima pracema...

dve dalsi videa najdete zde

http://www.youtube.com/watch?v=G09NLeX0wWM

http://www.youtube.com/watch?v=D4xBLAKvoYk

Napsal: pon 02.02.2009 20:34
od Walhalla
Tak jsem to konecne dal aspon vsema dilama k sobe.. abych mel (a hlavne Marcos) predstavu, jak to bude vypadat :-)

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

kryt na motoru je jen nasazenej. jeste je potreba doupravit kvuli predni podvozkove noze.... :-)

Vaha:
Trup - 680
Baterka+Motor - 700 (z toho baterie 3s 5000 - 440g)
Kridlo - 840
celkem - 2220

Napsal: pon 02.02.2009 20:51
od tks
Tak ta hmotnost je super, to bych se skutečně mohl dostat na vytoužené 2kg. Pokud teda není moje stavebnice z nějaké extra těžké balzy. Zdá se mi, že je... :cry:

Napsal: sob 07.02.2009 23:29
od peter hanuliak
dnes som prezehloval basica, pretoze tie bubliny ma fakt hnevali....a tak som si chcel aj porovnat vahu s walhallom..

hmotnost lietadla s vybavou 1630g
baterie - 300g
spolu - 1930 g
ale motor s bateriou asi predsa len pojdu ine, tak sa dostanem asi tam kde wal.

takze pod dve kila to ide..a to ja lama som nic neuberal...inak pozeram, ze wall ma nejaku kratsiu smerovku zospodu...

Obrázek
model mam komplet, uz len pocasie a odvahu :-)

Napsal: ned 08.02.2009 0:03
od Walhalla
peter hanuliak píše:
takze pod dve kila to ide..a to ja lama som nic neuberal...inak pozeram, ze wall ma nejaku kratsiu smerovku zospodu...


neeee.. jen tam jeste neni napevno zasunuta. bylo to jen "naaranzovany" :-) cili az ji tam poradne zasunu, tak to bude tak jak byt ma.. prave jeste delam odendavaci vop :-)

Napsal: ned 08.02.2009 0:10
od peter hanuliak
2 wal, pozeram ze mas tiez dx6i, napadlo ma, ze mas mozno lepsie preluskany navod...

ja mam basica spraveneho tak, ze smerovka a predne koleso nemaju ten isty zmysel otacania, neda sa nejak prepnut reverz serva? vies na zemi by som ho mal v jednej polohe, a po vzlete nejakym prepinakom v druhej...viem si predstavit, ze moze z toho byt riaden gulash, ale to bol len taky momentalny napad...

Napsal: ned 08.02.2009 0:42
od Walhalla
peter hanuliak píše:2 wal, pozeram ze mas tiez dx6i, napadlo ma, ze mas mozno lepsie preluskany navod...

ja mam basica spraveneho tak, ze smerovka a predne koleso nemaju ten isty zmysel otacania, neda sa nejak prepnut reverz serva? vies na zemi by som ho mal v jednej polohe, a po vzlete nejakym prepinakom v druhej...viem si predstavit, ze moze z toho byt riaden gulash, ale to bol len taky momentalny napad...


uvedomuju si, ze jsi to psal.. ale.. ja s tim taky mel nejaky trable a tocilo se mi to ne uplne jak melo.. a chvilema to zase nedosahlo a tak. no nakonec jsem zjistil, ze neni nic jednodussiho, nez to pripnout na druhe rameno na servu... ale tobe to asi nejde co?

momentalni revers nepujde.. mohlo by jit teoreticky nejak nastavit mix... ale nejsem si s tim moc jisty.. spis bych rekl, ze ne a i pokud ano, tak mi to prijde prilis nebezpecny... zapomenes... bouras...

Napsal: ned 08.02.2009 0:56
od Doktor
>peter

Souhlasné výchylky podvozkové nohy a Sop elektronicky docílit nelze! To je záležitost mechanická. Tak jak to máš provedeno Ty, tě to chodit nebude. Buď musíš přendat táhlo od nohy na stranu páky serva k Sop, a nebo přendat táhlo Sop na stranu páky serva k noze!

Napsal: ned 08.02.2009 2:17
od peter hanuliak
to "prendani" mi je jasne...uz som nechcel do toho babrat, takto to islo uplne lahko a v pohode, lez opacne :-) , alebo si to budem musiet nadrtit, ze ked je lietadlo na zemi, tak vlavo je vpravo..

Napsal: ned 08.02.2009 9:08
od Doktor
peter hanuliak píše: alebo si to budem musiet nadrtit, ze ked je lietadlo na zemi, tak vlavo je vpravo..


Ty jo!:D

Nešlo by přendat táhlo nohy na druhou stranu trupu (samozřejmě s otočením páky na noze o 180°)? To by potom chodilo možná ještě líp.