Golfista píše:Nastavuju to zatím bez modelu a vypadá to, že už to půjde. Model bude hotov až za pár dnů, pak se do programování zaberu naplno. Jinak dík za pomoc. Pokud bude problém, ozvu se...
A kde byl tedy problém?
MC-20HOTT,DS-16,X10S,14SG,S-trino MkII,SpeedFire, Extra 102",MiniCorado,LOGO550SE,Goblin570
Daří. Dle možností. Někdy je to pro mne boj i s návodem v ruce. Zapnout nějakou funkci, je často podmíněno nastavením "něčeho" v jiné části prog. menu. V mé stařičké Futabě FC-18, to bylo jednodušší. Ale zdaleka nenabízela tolik možností jako nová MC-20. Proto se s tím budu trápit dál...
Snažím se stavět letadla tak, aby i po havárii jsem se nemusel stydět za to, jak vypadají vevnitř.
Neboj, to se poddá. Přechod z jiného systému je vždy horší, protože máš zafixované postupy z toho starého. Zvykni si sledovat šipky v levém dolním rohu, nebo v horních rozích, jestli menu nepokračuje ještě doprava nebo doleva. Jestli máš rádio v angličtině, tak mi pomohlo, otevřít si na počítači anglický návod v PDF, protože v českém návodu jsou obrázky v němčině. Číslování stránek je stejné, takže se v tom dobře hledá.
Golfista píše:Daří. Dle možností. Někdy je to pro mne boj i s návodem v ruce. Zapnout nějakou funkci, je často podmíněno nastavením "něčeho" v jiné části prog. menu. V mé stařičké Futabě FC-18, to bylo jednodušší. Ale zdaleka nenabízela tolik možností jako nová MC-20. Proto se s tím budu trápit dál...
Já myslim, že je to právě naopak. U té FC-18 bylo třeba zapínat funkce v různých Menu. Tady na začátku vybereš druh modelu, osazení křídla servy, konfiguraci ocasu a případně pohon a potom už to samo nabízí funkce k nastavování.
FC-18-ka mi už nemohla připadat složitě, protože jsem s ní lítal 25 let. Mám jednu z těch úplně prvních. Graupnera mám sice přez rok, ale nelítám tak často a taky s vysílačem nepracuji moc často. Pak se to snadno zapomíná...
Snažím se stavět letadla tak, aby i po havárii jsem se nemusel stydět za to, jak vypadají vevnitř.
Mam v radiu. Tvari se to tak (nevim jeslti je to az od teto verze - dlouho jsem neaktualizoval), ze kdyz zacne povidat jedna hlaska a ja si "zmacknu" dalsi, tak ta soucasna se prerusi a pusti se ta nova.
Koukal jsem na prodejně na pult k vysílači. A nejsem si jistý tím, jestli se vejde i s "drátem" do kufru. Má ho někdo? Jak je to s použítím toho pultu? Stojí to zato? Nesnáším pokaždé vyndávat tyčky s popruhem z vysílače. Polepším si? Jde o tento: http://www.jino.cz/vysilacovy-pult-carb ... -9849.html
Snažím se stavět letadla tak, aby i po havárii jsem se nemusel stydět za to, jak vypadají vevnitř.
Skoro stejný pult jsem kdysi míval pro MX-16s, ale nakonec jsem si udělal svůj za dvou desek. Je to jen dost nepřesný plastový výlisek a dělal jsem si k němu i jiné háky protože na zacvaknutí karabinky do těch volných kroužků, které se navíc mrdlají i s tím plastem, potřebuješ obě ruce. U MC-20 by si navíc přišel o přístup ke spodním tlačítkům. Navíc ty háky se dost těžko vyndavají a do kufru to bez vyndání určitě nedáš. Ty orig. háky jdou dobře vyndat a je to v kovových bajonetech, takže s tím problém není. Jen jsem si zalepil ty kroužky pro zavěšení ve správné poloze a karabinka jde snadno zacvaknout jednou rukou. Ty podpěry na ruce mi stačí. Je to ale jen můj názor a zkušenost.
A nejenom cena. Zpracování je nechutné. Falešný uhlík nepovedený. Těšil jsem se na kastlíky po staranách, ale není prdel je po otevření zavřít a nepoužít sílu. A to nemyslím tu jako ze scifi filmů... Tak zatím jenom čekám na reakce a nákup odkládám. Podle mých propočtů by se to do kufru i s drátem mělo vejít, ale chtěl bych mít naprostou jistotu. A blbnout na prodejně plné lidí, moc nechci, proto čekám...
Snažím se stavět letadla tak, aby i po havárii jsem se nemusel stydět za to, jak vypadají vevnitř.
Pokud je ten drát pro háky stejný jako byl pro MC-16s, tak se to s tím nasazeným drátem do kufru určitě nevejde. Vždyť si změř výšku v kufru a do prodejny jdi jen s metrem.