Angusss píše:Ahoj, rád bych se zeptal, čím může být způsobeno ustřelování ocasu při náhlém zvýšení kolektivu?Ocas mi ustřelí o cca 10cm a během vteřiny se opět vrátí zpět. Vše se děje pokud pridce přidám kolektiv a vrtulník "vystřelí" nahoru. Zatím by to mohlo být buď moc napnutým řemínkem (těžko říct co je a co není moc naplé) a nebo tím, že mi smykátko vrtulky nejezdí až do konce osičky (asi 2mm před konce - nejspíš krátká páka serva? ) K létání se dostanuaž ve středu a rád bych věděl, zda problém také někdo měl a čím by to mohlo být... Děkuji
Troufnu si říct že to může být jednak nízkejma otáčkama vrtulky=rotoru, velký delay na gyru, malej zisk gyra všeobecně? vůle v ovládání vrtulky všeobecně...
Když se zdá, že jde všechno proti tobě, pamatuj, že letadlo vzlétne vždy proti větru a ne s větrem.
Čau lidi,
chtěl bych si Mini Titana předělat na bezpádlo. Nezkoušel jste to někdo? Jakou použít hlavu? Měnit i desku cykliky? Jaký použít serva? Elektroniku bych chtěl BeastX Microbeast.
cthulhu píše:Čau lidi, chtěl bych si Mini Titana předělat na bezpádlo. Nezkoušel jste to někdo? Jakou použít hlavu? Měnit i desku cykliky? Jaký použít serva? Elektroniku bych chtěl BeastX Microbeast.
tak toto jsem už vyřešil.
Bohužel to chce jisté úpravy, aby to fungovalo.
Balení nemá však příčnou osu a tu je potřeba z T-REX450 PRO.
Cykliku je potřeba upravit pro kuláky od Alignu.
Mám to v kombinaci s BeastX a chodí to suprově.
Futaba T10 2,4 gHz; T-REX 600 E FBL BeastX; Protos FBL BeastX X-quadrocopter APM2.5.2 vlastní rám
Díky moc, hned mám zase pro co žít! Jinak ta cyklika stačí plastová nebo dát rovnou kovovou?
já mám kovovou a předělal jsem závity z M1,6 na M2. Plastová by měla jít předělat taky, záleží jenom, co seženeš na kuláky, které do ní zašroubuješ - tady nemám zkušenost
Futaba T10 2,4 gHz; T-REX 600 E FBL BeastX; Protos FBL BeastX X-quadrocopter APM2.5.2 vlastní rám
Zdrawíčko, měl bych asi takovou blbou otázku. Jde o to, že když pádlem hýbnu směrem dolů na doraz, tak protíná jeho stopa kabinu . Chtěl bych se zeptat, zda to nějak hlavní listy ovlivnují, že se to pak nemůže dotknout (při flipech, převratech atd.)??? Dík
Zenderat píše:Zdrawíčko, měl bych asi takovou blbou otázku. Jde o to, že když pádlem hýbnu směrem dolů na doraz, tak protíná jeho stopa kabinu . Chtěl bych se zeptat, zda to nějak hlavní listy ovlivnují, že se to pak nemůže dotknout (při flipech, převratech atd.)??? Dík
neboj nedotkne pádla slouží jako stabilizátror a do takovejch úhlů se za letu nedostanou
Uff, to jsem moc rád. Dík. A ještě bych měl otázku. Hlavní ozubené kola maj na tom šroubu určitou vůli, takže se to cca pul milimetru pohybuje po hlavní hřídeli. Je to naschvál? Nebo bych to měl nějak řešit. ( Je to kvůli větší díře na hlavní hřídeli, než je šroubek).
jedna otázka, pokud letím rychle vpřed, vrtulník má tendenci sám od sebe přitahovat a stoupat, musim dost tlačit klonění dolů abych udržel rovnou dráhu letu. Co to způsobuje ?
Pajavlk píše:jedna otázka, pokud letím rychle vpřed, vrtulník má tendenci sám od sebe přitahovat a stoupat, musim dost tlačit klonění dolů abych udržel rovnou dráhu letu. Co to způsobuje ?
Ne náhodou tím, že narůstá vztlak při rychlejším pohybu?
Pajavlk píše:jedna otázka, pokud letím rychle vpřed, vrtulník má tendenci sám od sebe přitahovat a stoupat, musim dost tlačit klonění dolů abych udržel rovnou dráhu letu. Co to způsobuje ?
Ne náhodou tím, že narůstá vztlak při rychlejším pohybu?
letěl jsem několikrát jako pasažér v robinsonu a nevšiml jsem si, že by stále tlačil cykliku od sebe, není to nějaká závada na titanoj ? nebo to dělají všechny stroje ?
Nejspíše jej máš blbě seřízený. Se stoupající dopřednou rychlostí sice je třeba malinko přitlačit na "výškovku", ale výraznější je zvyšování citlivosti na řízení všeobecně. Tipuju na nerovnoměrný pohyb desky cykliky, která s reakcí na kolektiv automaticky (t.j. chybně) přitahuje. Seřídit dráhy serv a prověřit hodnoty mixů na vysílači.
Pajavlk píše:jedna otázka, pokud letím rychle vpřed, vrtulník má tendenci sám od sebe přitahovat a stoupat, musim dost tlačit klonění dolů abych udržel rovnou dráhu letu. Co to způsobuje ?
Většinou vrťasy do velikosti 500 to dělaj při rychlém dopředném letu mají snahu zvedat čumák a stoupat dělají tokového delfina Tak při rychlém letu je zapotřebi malinko potlačit Ale hlavní základ je mit helinu seřízenou a správně nastavenou
Pajavlk píše:jedna otázka, pokud letím rychle vpřed, vrtulník má tendenci sám od sebe přitahovat a stoupat, musim dost tlačit klonění dolů abych udržel rovnou dráhu letu. Co to způsobuje ?
Většinou vrťasy do velikosti 500 to dělaj při rychlém dopředném letu mají snahu zvedat čumák a stoupat dělají tokového delfina Tak při rychlém letu je zapotřebi malinko potlačit Ale hlavní základ je mit helinu seřízenou a správně nastavenou
dík to bude ono, seřízená je dobře ale tahle vlastnost mě trochu překvapila nesouvisí to s tím, že nabíhající list má větší vztlak než ubíhající ?