Stránka 120 z 128

Re: Futaba 8FG

Napsal: pon 19.05.2014 22:30
od zdzd
Řekl bych, že to mají správně. Alarm řve když není plyn stažený a když není zapnutá autorotace. Křivka už je pak vedlejší.

Re: Futaba 8FG

Napsal: úte 20.05.2014 20:58
od iwojima1
Mám otázku vojde sa tato baterka aj do FX-22?

http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=14077

diky

Re: Futaba 8FG

Napsal: čtv 22.05.2014 19:32
od krwell
Ahoj,

mám takovej celkem velkej problém. Z HobbyKingu jsem si objednal Turnigy Q-bot, což je taková malinká quadkoptérka. Jelikož je to bez vysílačky, tak je v balení krabička, kterou připojim do futaby pomocí konektoru Učitel-Žák. Chvilku jsem si zalítal, jenže když jsem tu krabičku od vysílačky odpojil, tak jsem už nedokázal vysílačku normálně spustit. I když jí připojim do zásuvky na nabíječku, tak mi to ukazuje, že baterka je plně nabítá, ale nejde spustit. Musím pak připojit zase tu krabičku od quadkoptéry, vysílačku do síte na nabíječku a pak se vysílačka normálně zapne. Možná to je nějaká banalita, ale opravdu si nevím rady.

Děkuju moc za radu,
Krwell

Re: Futaba 8FG

Napsal: čtv 22.05.2014 22:19
od dagx
Vysilač by se asi neměl zapínat když je připojená nabíječka.Taky používám Q-bot ale tohle se mi nestalo.Ten adapter se připojuje do vypnutého vysilače ale to asi víš.Napadá mě jen jestli sis nějak nepoškodil konektor na připojení ve vysilači a ten to celé neodstavil.

Re: Futaba 8FG

Napsal: pát 24.10.2014 16:35
od Kamikaze591
Ahoj, je nějaký způsob, jak zaznamenávat polohy všech ovladačů během letu? Teda on by měl být, jen pod čím to v návodu najít? Dál se 2 nebo 3 strany zpět zmiňovalo na přepnutí na "fasst mult", jak na to?

Děkuju

Re: Futaba 8FG

Napsal: sob 25.10.2014 12:53
od frontier
Kamikaze591 píše:Ahoj, je nějaký způsob, jak zaznamenávat polohy všech ovladačů během letu?

u T8FG nic takového teda nenajdeš...

jinak Fasst: MULT/ 7KAN se volí v okně Frekvence, docela základní věc :wink:

Re: Futaba 8FG

Napsal: pon 05.01.2015 18:16
od haas
Ahoj, mám Futabu T8FG SUPER a pořídil jsem si místo microbeasta nové bezpádlo Spirita.No a jelikož chci využívat záchranu tak potřebuji přepínat zisk gyra nezávisle v jakémkoliv režimu mezi AVCS a NORMAL kdy AVCS=HL režim a NORMAL=aktivace záchrany.V podstatě budu mít v obou režimech stejný zisk ale jednou bude např.+25(AVCS) a pak -25(NORMAL) právě tím záporným znaménkem spirit pozná že chci aktivovat záchranu.

Jak to nastavit se asi řešilo zde viewtopic.php?f=38&t=26611&start=720 ale mě není jasné proč jsou v záložce Menu modelů v GYRU tři různá gyra(HEK-to používám pro nastavení zisku,KLN a KLP u obou posledních je zisk 50 a AVCS)nevím k čemu jsou??

Navíc mě mate pokud rozkliknu HEK tak mám nyní nastaveno
L.R AUTOROT. ON
typ GY NORM
RATE .....

Pokud to dobře chápu tak to znamená:L.R-letový režim-AUTOROTACE, ON-gyro zapnuto, typ-NORMAL?

Ale nyní potřebuju nezávisle na letovém režimu nastavit přepínání HL a NORMAL.Tedy L.R přepnu na SP a vyskočí mi
SP #1 ON --
typ GY NORM
RATE .....

Co je to SP?
Proč je tam dalších 5 obrazovek #1 až#5?

Pokud nastavím
SP #1 ON SH
TYP GY AVCS
RATE 70%

SP #2 OFF SH
TYP GY NORM
RATE 70%

tak budu moci nezávisle na letových režimech přepínat AVCS a NORMAL tedy zisk +70 a -70?Nebo to musím nastavit pro každý letový režim?

Můj popis je krkolomný ale nevím jak to jednoduše popsat.Manual a forum jsem četl ale od začátku co mám tuhle TX jsem to nikdy nepochopil, byl jsem rád že jsem gyro nastavil a letělo to.

Prosím můžete mi objasnit.

Problém Futaba T8FG- pozice stredu kniplu

Napsal: úte 10.02.2015 0:22
od pilot205
Ahojte priatelia modelári, opať Vás musím zavaliť svojou prosbou o pomoc.
Mám asi 4 ročnú T8FG,a počas terajšieho zimneho oddychu som si zapol moju futabku či vobec ide.

A zistil som taku zahadnu vec,ked som sa pozrel na servomonitor, tak som sa nestačil čudovat. Ten mi ukazoval pri nedotknutom pravom kniply v stredovej polohe, že mam určitu vychylku cca +2 až +4. Aby som bol na 0 musel som knipel mierne vychylit. Trim krideliek bol presne v nule. Akonahle som parkrat kniplom pohybal, stale bol stred v pôvodnej hodnote, až po určite chvili a viacnasobnom vychyleni kniplu sa to vratilo do neutralu (do nuly) Opakovane som to urobil po mesiaci a po zapnuti sa prejavilo to iste. Ako keby sa casom nejako sam posunul stred kniplu. Nechápem tomu ale predpokladam že sa bude jednat o začinajucu chybu v potaku? Nestretol s tým niekto niekedy? Sezona sa blíži a neviem čo s tým mam robit, či neriešit alebo zistovat kde je problem.

Dík za pripadne rady.

Re: Problém Futaba T8FG- pozice stredu kniplu

Napsal: úte 10.02.2015 7:47
od Boro
Mal som to iste,opakovane. A to na plyne a vadilo to moc.Pomohla kalibracia . Ale casom sa to opat objavilo. Tak som sa nasral ,fukol tam cistiaci vf sprej (vraj nezanechava zvysky ). Pomohlo.
Mimochodom, mam T8FG na suciastky , vadny konektor na display,inac OK.

Re: Problém Futaba T8FG- pozice stredu kniplu

Napsal: úte 10.02.2015 8:58
od pilot205
Nájdem postup tej kalibrácie v manuále?

Re: Problém Futaba T8FG- pozice stredu kniplu

Napsal: úte 10.02.2015 9:33
od Boro
Prastara sw. 1.0 nemala moznost kalibracie.Od neviem ktorej,to je mozne.Robil som viac krat.Postup nepoviem,lebo mam zdechly displej .Zagoogli,najdes...

Re: Futaba 8FG

Napsal: stř 11.03.2015 10:13
od PeePoTN
Dobrý deň, mám otázku ak by som chcel telemetriu k T8FG tak stačí k nej dokúpiť napr http://www.nataair.sk/nataair/eshop/20-1-RC-supravy/36-2-Prislusenstvo-k-RC/5/2893-Telemetry-Box-2-4-GHz-FASST a prijímač R6308SBT ? alebo druhá možnosť wifi box a smartphone? dobre tomu rozumiem? nie že by som to potreboval len pre zaujímavosť sa pýtam, ďakujem.

Re: Futaba 8FG

Napsal: úte 14.04.2015 14:24
od StanleyP
Len tak pre zaujímavosť čím sa riadia reálne lietadlá do riadeného crashu po opustení paluby reálnymi pilotmi(00:17 s):
https://www.youtube.com/watch?v=GamdwjAX-Rs

Re: Futaba 8FG

Napsal: úte 14.04.2015 15:29
od VTjr
Kde tam vidíš opúštanie lietadla posádkou? 8O

Re: Futaba 8FG

Napsal: úte 14.04.2015 15:51
od PeePoTN
V ďaľšom videi je ukázané ako vyskakujú