Stránka 12 z 101
Re: Blade mCPX II - tipy, triky, nastavení a opravy
Napsal: úte 27.12.2011 13:32
od Jarmil
seltino píše:http://www.miracle-mart.com/store/index.php?main_page=product_info&cPath=80_275_548&products_id=8115
tenhle, je levněší než stevee konvertor a je na oba motory zárověň. Už ho mám doma, jen stále čekám na regl XP12A abych jej mohl vyzkoušet. když bude fungovat s hlavním motorem bez problémů tak jdu do střídáku i na zadek
Tak šup šup vyzkoušet

. Mě stále po 3 týdnech Steave nedorazil a motor s réglem je na celnici. Tže uvidim, první set má slíben vylizplech, tak kdyžtak druhej vezmu tenhle na zkoušku, pokud to bude fachat.
PS: Někdo by měl spočítat, kolik se vyplatí do prcka investovat.
Re: Blade mCPX II - tipy, triky, nastavení a opravy
Napsal: úte 27.12.2011 13:57
od baui
Jarmil píše:PS: Někdo by měl spočítat, kolik se vyplatí do prcka investovat.
Vyplatí se ho prodat a koupit 450ku

Trochu vážněji... Sestava, která ti dá asi nejlepší poměr cena/výkon a nebudeš se s ní ve vzduchu trápit je:
$30 regl Helimax 10A nebo XP-12A + motor Helimax 11000kV
$16 Steve, jestli originál nebo speciální verze pro mCPx záleží na schopnosti pájet a preferenci jednoduchosti nebo radši plného rozsahu plynu
$3 pastorek
a nad to asi dalších 500Kč upgrade ocasu (tyčka, 120SR motor nebo dual bmcx verze).
Dohromady s DPH a dopravou to vyjde pod 1800Kč.
Všechno ostatní už je navíc a de facto není potřeba. Pokud nechceš dělat stříďák, vyplatí se maximálně dvacka za 2mm ocasní tyčku a zbytek je lepší utopit v alkoholu, pokeru a ženských

Re: Blade mCPX II - tipy, triky, nastavení a opravy
Napsal: úte 27.12.2011 14:20
od Jarmil
baui píše:Jarmil píše:PS: Někdo by měl spočítat, kolik se vyplatí do prcka investovat.
Vyplatí se ho prodat a koupit 450ku

Jsem rád, že to někdo spočítal za mě

(není od věci si to uvědomit). Snad se toho stříďáku dožiju. Ještě cykliku RHK a pak to už jen rozbíjet.
Abych nezapomněl, sice to sem nepatří, ale neodolal jsem. Už se mi na jaro vyřezává
http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=836389
Re: Blade mCPX II - tipy, triky, nastavení a opravy
Napsal: úte 27.12.2011 14:57
od seltino
Já to raději nepočítám: RKH cyklika,hlava, gripy, 14KV motor,konvertor,regl,pastorek, barvy na kabinku, ocasní motrek z SR120 (bude střídák). No a pak jěště jeden střídák Helimax+regl+steve, který jsem prodal se slevou kamarádovi..
No a pár dílů (setové motorky, rám, podvozek atd.) už taky padlo že

a tucet baterek, které už se odporoučely do věčných lovišť a několik ozubených kol...
A pokusy s výrobou kabinky taky něco stály....
Re: Blade mCPX II - tipy, triky, nastavení a opravy
Napsal: úte 27.12.2011 15:07
od Yety
Mužete mi prosim poradit jak na podvozek.
Dneska sem lital venku v celkem solidnim povichru a dosedl sem ne uplně idealne (dobra byla to pěkna šlupka

) a urvaly se mi oba koliky co drži podvozek v ramu , jeden se zalomil vevnitř tak sem ho odvrtal 1,5mm vrtačkem , zkoušel sem misto těch čepu dat 1,5mm drat z pozinku jenže mi ty lyže nejdou slepit žadnym lepidlem (prostě to vubec nechytne a odmaštěne to mam) , zkoušel sem udělat i kuličku epoxidoveho tmelu ,ale ten je zase křehky takže se to ulomilo po prvnim ne přiliš povedeneho dosedu , taky sem se to snažil slepit horkovzduškou vysledek > zase je to nanic a hned se to lame.
Prosim o radu jak to mate vymyšlene vy , novy podvozek se mi kupovat nechce protože to asi po dalši veči raně bude to same.
V nejhoršim připadě bych šahl po nějakem upgrade podvozku jenže ten podvozek asi slouži jako deformačni zona a když dam silnějši asi to odnese ram ...
Re: Blade mCPX II - tipy, triky, nastavení a opravy
Napsal: úte 27.12.2011 15:29
od seltino
S podvozkem ti asi moc nikdo neporadí. Mám MCPX už půl roku, podvozek původní, přežil všechny možné pády a že jich bylo opravdu požehnaně, jen teď se mi podařilo to co tobě. Nicméně pravdou je to, že původní podvozky byly opravdu odolné, vdžely toho hrozně moc, kdežto podvozky, které prodávají teď nevydrží prakticky nic... Asi se prodáválo málo podvozků jako ND, tak je takhle šikovně vytunili. Teď jdou podvozky na dračku a špatně se schání....
Když vemu podvozek co mám já do jedné ruky a do druhé nový podvozek od kolegy, tak při prohýbání je znát že nové podvozky jsou vyrobeny z jiného křehčího materiálu....
Re: Blade mCPX II - tipy, triky, nastavení a opravy
Napsal: úte 27.12.2011 15:31
od Yety
seltino píše:S podvozkem ti asi moc nikdo neporadí. Mám MCPX už půl roku, podvozek původní, přežil všechny možné pády a že jich bylo opravdu požehnaně, jen teď se mi podařilo to co tobě. Nicméně pravdou je to, že původní podvozky byly opravdu odolné, vdžely toho hrozně moc, kdežto podvozky, které prodávají teď nevydrží prakticky nic... Asi se prodáválo málo podvozků jako ND, tak je takhle šikovně vytunili. Teď jdou podvozky na dračku a špatně se schání....
Když vemu podvozek co mám já do jedné ruky a do druhé nový podvozek od kolegy, tak při prohýbání je znát že nové podvozky jsou vyrobeny z jiného křehčího materiálu....
V tom připadě nějaky tuningovy? Pude přidělat když mam odvrtane ty dirky?
Nebo nakoupit uhlikove kulatinky a vyrobit si ho sam?
Re: Blade mCPX II - tipy, triky, nastavení a opravy
Napsal: úte 27.12.2011 15:46
od RadekCe
Yety píše:V tom připadě nějaky tuningovy? Pude přidělat když mam odvrtane ty dirky?
Nebo nakoupit uhlikove kulatinky a vyrobit si ho sam?
Mrkni na mé příspěvky sem:
viewtopic.php?f=104&t=35622&start=1785 a sem:
viewtopic.php?f=104&t=44050&start=60Podvozek už jsem opravoval asi 7x, ale vždycky kombinací dvou a později více podvozků. Prostě co se dalo ještě použít. Je ale fakt, že když se mi zlomily ty kolíky, tak jsem to ještě tímto způsobem nedělal, protože to je nejnamáhavější místo, ale použil jsem kolík z jiného podvozku a i jiného vrtulníku - Colibri V4.5

.
Co se týče toho odvrtání, tak i když to máš zalomené a nic ti nečouhá, tak do toho stačí zapíchnout mikrošroubovák (jedem mám navíc zlomený, takže na konci je špička) a pákou přes hranu kostry to vytáhneš, takže nemusíš nic vrtat

.
Co do toho použiješ teď fakt nevím, ale představivosti se meze nekladou a občas je dobré taky něco vymyslet a pak to sem hodit

.
Re: Blade mCPX II - tipy, triky, nastavení a opravy
Napsal: úte 27.12.2011 15:56
od RadekCe
PS: Momentálně mám podvozek opravený na 4 místech a že už jsem těch pádů měl

.
Re: Blade mCPX II - tipy, triky, nastavení a opravy
Napsal: úte 27.12.2011 16:29
od miravandas
Nabízím k prodeji dvě nové baterie EXTREME 300mA. Nabité, odzkoušené s nabíjecím kablíkem pro dvě baterie s konektorem typu JST-XH(tříkolík)
Cena za komplet 400Kč.
Re: Blade mCPX II - tipy, triky, nastavení a opravy
Napsal: úte 27.12.2011 16:34
od Jarmil
Jak jste na tom s listama? Už někdo našel lepší než ty s výstupkama ty origo?Budu kupovat do zásoby, tak přemýšlým který.
Re: Blade mCPX II - tipy, triky, nastavení a opravy
Napsal: úte 27.12.2011 16:55
od RadekCe
Já teď používám ty bez výstupků a rovnou dvoje, ať to je Highest Performance

.
Re: Blade mCPX II - tipy, triky, nastavení a opravy
Napsal: úte 27.12.2011 17:12
od Jarmil
RadekCe píše:Já teď používám ty bez výstupků a rovnou dvoje, ať to je Highest Performance

.
Ty máš vždycky nějakou vychytávku

. Já mám ty bez výstupků už nějaký rozšlehaný, nějaký ty dveře a zeď udělá své

, ale s výstupkama je to takový akorát pro moje levý ručičky

.
Jinak jsem zneužil tvojí metodu a zalomil v kolíčku držáku kabiny 1mm vrták a drží pěkně

. Akorát jsem do rámu vrtal o kus dál a pak se trefíš do dírky na šroubek co drží desku. Tže mi trochu lepidla proteklo

.
Re: Blade mCPX II - tipy, triky, nastavení a opravy
Napsal: úte 27.12.2011 17:21
od Yety
RadekCe píše:Yety píše:Co se týče toho odvrtání, tak i když to máš zalomené a nic ti nečouhá, tak do toho stačí zapíchnout mikrošroubovák (jedem mám navíc zlomený, takže na konci je špička) a pákou přes hranu kostry to vytáhneš, takže nemusíš nic vrtat

.
Ja sem to měl ještě přilepene

Re: Blade mCPX II - tipy, triky, nastavení a opravy
Napsal: úte 27.12.2011 17:28
od Jarmil
Yety píše:Ja sem to měl ještě přilepene

Ty si přilepil podvozek? To bych nedělal, občas po crashi ten přední kolíček vyjede a podvozek se uhne. Přilepením akorát zkrátíš cestu k ulomení.