F45 - Vše o tomto vrtulníčku II.
Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku
Další set na předělání hlavního motoru
http://www.banggood.com/MJX-F45-Upgrade ... 18158.html
http://www.banggood.com/MJX-F45-Upgrade ... 18158.html
Stránky o elektro bastlení a digitální modelové železnici - http://www.dccmm.cz
Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku
BorgMcz píše:Další set na předělání hlavního motoru
http://www.banggood.com/MJX-F45-Upgrade ... 18158.html
Jen dotaz, k ostatním upgredum je potřeba elektronika k tomuto ne?
MCPX-BL, blade 130x,trex 500, trex 550 dominator, dx7
Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku
beka píše:Jen dotaz, k ostatním upgredum je potřeba elektronika k tomuto ne?
V tom odkazu mas i obrazkovej navod jak to zapojit a sestavit. Je to set, to znamena vse potrebne u sebe.
Stránky o elektro bastlení a digitální modelové železnici - http://www.dccmm.cz
Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku
Jen dotaz, k ostatním upgredum je potřeba elektronika k tomuto ne?[/quote]
---
Na obrázku je vidět i regulátor. Bílý konektor se zastrčí do do zásuvky pro původní ss motor, kde je PWM modulace. Snad to mají nějak upravené aby to fungovalo.
---
Na obrázku je vidět i regulátor. Bílý konektor se zastrčí do do zásuvky pro původní ss motor, kde je PWM modulace. Snad to mají nějak upravené aby to fungovalo.
Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku
Plha píše:Na obrázku je vidět i regulátor. Bílý konektor se zastrčí do do zásuvky pro původní ss motor, kde je PWM modulace. Snad to mají nějak upravené aby to fungovalo.
Tam se jen zapojuje +pól pro ten regulátor, snímá to normálně PPM z toho prázného konektoru na základní desce.
Stránky o elektro bastlení a digitální modelové železnici - http://www.dccmm.cz
Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku
Ta trojlinka BEC pro plyn o tom se tady nebavím, v bílé je řídící signál PPM. Bílý konektor na desce (ten větší) je pro napájení původního ss motorku s modulací pulzně šířkovou a tou tady chtějí napájet hlavní proudový vstup ESC. I kdyby tuto modulaci vyfiltrovali kondíkem pořád úroveň napětí pro ESC se bude měnit podle plynu. Hlavní proudový vstup pro ESC musí být vždy "natvrdo" z napájecího napětí.
Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku
Plha píše:Ta trojlinka BEC pro plyn o tom se tady nebavím, v bílé je řídící signál PPM. Bílý konektor na desce (ten větší) je pro napájení původního ss motorku s modulací pulzně šířkovou a tou tady chtějí napájet hlavní proudový vstup ESC. I kdyby tuto modulaci vyfiltrovali kondíkem pořád úroveň napětí pro ESC se bude měnit podle plynu. Hlavní proudový vstup pro ESC musí být vždy "natvrdo" z napájecího napětí.
Ja ti rozumim, ale protoze je tam myslim prerusovana zem (+ je tam stale naplno) a tu zem uz propojili v tom BEC kabelu. Tak by to melo byt napajene celou dobu natvrdo. Je to divne reseni, ale je to tak. A melo by to fungovat. Ja to sem hodil, ze jsem na to nahodou narazil.
Stránky o elektro bastlení a digitální modelové železnici - http://www.dccmm.cz
Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku
Zem propojili v BEC kabelu ? Do toho kablíku 10-15 A co může mít odběr ten hlavní motorek ? Už tady někdo to popsal jak mu to hořelo když tam zapojil ESC.
Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku
Plha píše:Zem propojili v BEC kabelu ? Do toho kablíku 10-15 A co může mít odběr ten hlavní motorek ? Už tady někdo to popsal jak mu to hořelo když tam zapojil ESC.
Musis myslet jako cinan
ber to takhle, pokud ma bezet ten motor naplno, bude i ten PWM vystup naplno, tedy dostatek. Pokud bezi pwm na 10procent, bude odber pouze 1A ze tech 10A. Nehlede na to, ze PWM nebude mit linearni prubeh
Proste us se hochu od cinanu, to jsou profici v usporach .-)
PS: ja to neobhajuji, ale popisuji jak to funguje!!
Stránky o elektro bastlení a digitální modelové železnici - http://www.dccmm.cz
Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku
Pořád ale poteče přes ten černý vodič v BEC trojlince velký proud až to zasmrdí.... 
Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku
Plha píše:Pořád ale poteče přes ten černý vodič v BEC trojlince velký proud až to zasmrdí....
Ne tak uplne, protoze cím vetsi proud přes něj ma teci, tim kradsi cas to bude (to diky PWM ktere tam je), zbytek casu to potece tim silnym. Takze se to nejspise uchladi.
Proste takhle se dnes setri ve vsem, kdyz se podivas dneska do auta, jake jsou tam kebely a jake jsou ve Škode 120 , tak se neprestanes divit. Doba je takova, vsechno se honi na hrane, protoze v prvni rade jde dnes o cenu.
Stránky o elektro bastlení a digitální modelové železnici - http://www.dccmm.cz
Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku
Těmhle věcem, kde tečou větší proudy je třeba dopřát patřičný průřez vodiče, motorek bude mít ten správný výkon. Proto to Ruda na sousedním fóru zapojil ESC rovnou na baterku, dělá to asi každý, jenom ne Číňani.
Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku
Plha píše:Těmhle věcem, kde tečou větší proudy je třeba dopřát patřičný průřez vodiče, motorek bude mít ten správný výkon. Proto to Ruda na sousedním fóru zapojil ESC rovnou na baterku, dělá to asi každý, jenom ne Číňani.
To ja se s tebou nehadam, ja bych si tam dal take poradne vodice. Jen ti vysvetluji, ze to bohuzel bude nejak fungovat i v tomto pripade a proc to nechytne plamenem.
Sam predelavam ted zadek na stridak a prave cekam na kvalitni vodice, abych to dodelal.
Stránky o elektro bastlení a digitální modelové železnici - http://www.dccmm.cz
Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku
Stříďák na zadek už mám delší dobu v provozu. Vodiče k němu jsem dal AWG 22 se silikonovou izolací. Silnější by zase byly těžší.
Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku
Na zadek bohatě stačí středně silný servokablík i s konektorem. Ten tenoučký modrobílý to s ss motorkem zvládal taky.