Stránka 11 z 101

Re: Blade mCPX II - tipy, triky, nastavení a opravy

Napsal: úte 27.12.2011 5:53
od Fin123
DaveLister píše:Postup parovani si mozna udelal spravne ale pro spatny typ vysilacky:)
Pokud mas setovku musis to sparovat pro nepocitacovou vysilacku. Pokud mas nejakou chytrejsi vysilacku tak je tam trochu jiny postup.
Potom vsechno musi jit jak ma


Mám setovku X4e mód 2 a bohužel jsem v návodu našel na str.5 jen jedinný návod na spárování heliny s DX4e a DX5e, podle kterého páruji.Na lepší vysílač(DX6-8) je návod na str.4. takže nevím jak jinak bych spárování měl udělat. Děkuji

Re: Blade mCPX II - tipy, triky, nastavení a opravy

Napsal: úte 27.12.2011 7:28
od gamer007
Fin123 a dioda na desce vrtulníku ti bliká nebo trvale svítí? Nemáš spuštěný Idle režim pro 3D? Taky páka plynu musí být v nule při zapínání a trim plynu uprostřed.
Jinak párování s DX4e je: Zapneš vrtas, zmáčkneš a držíš Trainer a směrovku vlevo, přitom zapneš TX a počkáš až třikrát bliknou diody na TX, v tom pustíš trainer, ale směrovku držíš dokud se to nespáruje...

Re: Blade mCPX II - tipy, triky, nastavení a opravy

Napsal: úte 27.12.2011 7:36
od RadekCe
Ahoj, DaveLister měl na mysli postup na str. 13 (zapnutí technologie DSMX).
Z návodu: Zmáčknout a držet tl. Učitel/žák, pak pohnout oběma kniply doprava, zapnout vysílač (bude slyšet série pípnutí), pustit ovladač učitel žák.

Takže neprve vyzkoušet toto a pak spárovat (str. 5). Dále zapínat dle návodu: nejprve vysílačku a min. po 5s vrtulník. Plyn musí být dole a přepínač ACT/AUX off (pokud není, vrtulník bliká a po stažení plynu a přepnutí přepínače ACT/AUX do off se rozsvítí).

Re: Blade mCPX II - tipy, triky, nastavení a opravy

Napsal: úte 27.12.2011 7:43
od RadekCe
cabincrew píše:Ja uz sice nejaky ten mesiac mcpx mam, a tu sa pohybujem celkom aktivne, ale aj ja prihodim do kotla:

1. preco davat dole tu ploutev? aky to ma vyznam?

2. O akych "tuning" gumyckach to tu stale hovorite? :)


Mrkni na blog od Bauiho, je to tam hezky shrnuté.
blog.php?u=10070&b=9

Nebo si projdi první téma o Blade mCPX: viewtopic.php?f=104&t=35622 ... 128 stran :lol: ... dělám si srandu, docela dobře funguje na RCmanii vyhledávání, tak si to vyzkoušej :wink:.

Re: Blade mCPX II - tipy, triky, nastavení a opravy

Napsal: úte 27.12.2011 8:12
od Jarmil
Fin123 píše:
Mám setovku X4e mód 2 a bohužel jsem v návodu našel na str.5 jen jedinný návod na spárování heliny s DX4e a DX5e, podle kterého páruji.Na lepší vysílač(DX6-8) je návod na str.4. takže nevím jak jinak bych spárování měl udělat. Děkuji


S DX4 jsem paroval dle tohoto videa a fungovalo.
http://www.youtube.com/watch?v=oW9UbSBUCKs

Re: Blade mCPX II - tipy, triky, nastavení a opravy

Napsal: úte 27.12.2011 9:55
od Tsisters
Ahoj všem,jsme se pěkně rozrostli :-).Gumičky co jsou ke kabince nasaď na kloubky cykliky a pak za ně táhla.Stabilizátor-ploutev dáváme dolů,aby vrtulka mněla větší účinnost.

Re: Blade mCPX II - tipy, triky, nastavení a opravy

Napsal: úte 27.12.2011 10:18
od Fin123
Jarmil píše:
Fin123 píše:
Mám setovku X4e mód 2 a bohužel jsem v návodu našel na str.5 jen jedinný návod na spárování heliny s DX4e a DX5e, podle kterého páruji.Na lepší vysílač(DX6-8) je návod na str.4. takže nevím jak jinak bych spárování měl udělat. Děkuji


S DX4 jsem paroval dle tohoto videa a fungovalo.
http://www.youtube.com/watch?v=oW9UbSBUCKs


Ahoj, přesně tak jsem to dělal, jak je na tom videu, jenže pomaleji s většími prodlevami. Už jsem na to přišel.Dioda bliká. Když vypnu u DX4e tak zvaný THROTTLE HOLD trojím zmáčknutím Trainer, dioda se rozsvítí a všechno funguje jak má i plyn. Obráceně když dioda bliká po zapnutí THROTTLE HOLD tak helina reaguje tak, jak jsem popsal výše - natáčejí se listy hlavního rotoru a na plyn nereaguje. Ale už to jde a lítá. Tak všem moc dík za rady. Je ale záhadou, proč to takhle funguje, když ten THROTTLE HOLD by měl pomáhat před škodami. Nevím. Samozřejmě budu referovat o pokrocích s touhle super Helinou a případně pokud příjdu na kloub tomu problému.

Re: Blade mCPX II - tipy, triky, nastavení a opravy

Napsal: úte 27.12.2011 10:30
od Jarmil
Fin123 píše:Ahoj, přesně tak jsem to dělal, jak je na tom videu, jenže pomaleji s většími prodlevami. Už jsem na to přišel.Dioda bliká. Když vypnu u DX4e tak zvaný THROTTLE HOLD trojím zmáčknutím Trainer, dioda se rozsvítí a všechno funguje jak má i plyn. Obráceně když dioda bliká po zapnutí THROTTLE HOLD tak helina reaguje tak, jak jsem popsal výše - natáčejí se listy hlavního rotoru a na plyn nereaguje. Ale už to jde a lítá. Tak všem moc dík za rady. Je ale záhadou, proč to takhle funguje, když ten THROTTLE HOLD by měl pomáhat před škodami. Nevím. Samozřejmě budu referovat o pokrocích s touhle super Helinou a případně pokud příjdu na kloub tomu problému.


Jen referuj, akorát první starty nedoporučuju doma, pokud nechceš ulámaná táhla a ohlodaný listy. Počasí na lítání je ideální, konečně přestalo foukat tak hurá ven, beztak už ty chlebíčky a nicnedělání nemůžu ani vidět.

Re: Blade mCPX II - tipy, triky, nastavení a opravy

Napsal: úte 27.12.2011 10:38
od vylizplech
no jo,hurá ven,ale to by tam nesmělo mrholit,jinak by to šlo :(

Re: Blade mCPX II - tipy, triky, nastavení a opravy

Napsal: úte 27.12.2011 11:12
od Jarmil
vylizplech píše:no jo,hurá ven,ale to by tam nesmělo mrholit,jinak by to šlo :(


Nesmutni, alespoň člověk nic nerozbije, když nelítá. Tady je naštěstí jen zataženo, jako vždy.
Včera jsem vyčistil serva, a zas to lítá :D . Akorát ta zadní vrtulka stojí pořád za h..... Už aby byl stříďák.

Re: Blade mCPX II - tipy, triky, nastavení a opravy

Napsal: úte 27.12.2011 11:28
od vylizplech
Nedalo mi to a musím vám ukázat co mi nadělil Ježíšek,tuning od extreme,sice jsem o 2 gramy těžší a musel jsem zkrátit příčnou hřídel o 1,5 mm,vím,že někdo namítne že je to zbytečnost na tak malém modýlku,ale mně se to líbí a po výmněně to už nevibruje vůbec.

Re: Blade mCPX II - tipy, triky, nastavení a opravy

Napsal: úte 27.12.2011 12:32
od Jarmil
vylizplech píše:Nedalo mi to a musím vám ukázat co mi nadělil Ježíšek,tuning od extreme,sice jsem o 2 gramy těžší a musel jsem zkrátit příčnou hřídel o 1,5 mm,vím,že někdo namítne že je to zbytečnost na tak malém modýlku,ale mně se to líbí a po výmněně to už nevibruje vůbec.


Tak tě potěšim, teď jsem přišel a to s jedním ulomeným kolíčkem :lol: . Zase se bude opravovat.
Jinak tuning fajn. Taky už pokukuju alespoň po cyklice, ta plastová půjde brzo do kopru.

Re: Blade mCPX II - tipy, triky, nastavení a opravy

Napsal: úte 27.12.2011 12:36
od seltino
Jarmil píše:
Akorát ta zadní vrtulka stojí pořád za h..... Už aby byl stříďák.


do zadu dáváš taky stříďák?nebo motorek z SR120?

Re: Blade mCPX II - tipy, triky, nastavení a opravy

Napsal: úte 27.12.2011 12:52
od Jarmil
seltino píše:do zadu dáváš taky stříďák?nebo motorek z SR120?


Zkusím 120SR, větší vrtulku a pak uvidíme. Jakej ty si koupil ten konvertor po Steavovi?

Re: Blade mCPX II - tipy, triky, nastavení a opravy

Napsal: úte 27.12.2011 13:02
od seltino
http://www.miracle-mart.com/store/index ... ts_id=8115

tenhle, je levněší než stevee konvertor a je na oba motory zárověň. Už ho mám doma, jen stále čekám na regl XP12A abych jej mohl vyzkoušet. když bude fungovat s hlavním motorem bez problémů tak jdu do střídáku i na zadek