jio píše:Převracíš to tam, kde to není.
Negativní komentář je v pořádku, záleží ale na tom, kdo ho dá. Jestli běžný uživatel, který si to koupil nebo sponzorovaný uživatel jiné firmy nebo zaslepený uživatel jiné značky, popřípadě někdo jiný, kdo má vždy pravdu.
Svět se asi skutečně zbláznil když je příspěvek Honzy brán jako nestranný. Co se týče tvého příspěvku, který podle tebe je nestranný, no tak nestranný není ani náhodou, stačí jen vnímat historii tvých příspěvků, které se týkají Frsky...
Jen pro úplnost v bublině Frsky určitě nejsem (od 30. září 2016 jsem neměl rádio v ruce), ale vadí mi podobné útoky. To, že se už na RCManii Urbánek příliš nevyskytuje, tak to se mu ani nedivím. Těch útoků bylo nadmíru a divím se, že to vydržel tak dlouho.
Jio,
myslim, že jsi maličko mimo s tou vazbou a zaslepeností v mém případě o kousíček vedle

Vysvětlím:
Ano, mám vazbu na JETI. Teď. Historicky jsem ale lítal regly MGM Compro, v době, kdy JETI prostě nefungovalo tak dobře. To ještě čína nebyla, nebo nefungovala už vůbec dobře. Teď? Jasně, lítám regly JETI kde to dává smysl - kde třeba chci telemetrii. Kde JETI vůbec má vhodný regl. Do vymazlenýho letadla!
Ale, třeba na Mistrovství Světa jsem lítal s čínským reglem.
Proč? JETI mělo regl parametrově (konkrétně váhově) výrazně horší. Pak jsem přešel na jiný čínský, pak na ten samý čínský s finským softem - nestojí už 3€ ale 24€, jenže se to vyplatí - Číňan to prostě odklákl, běžnýmu zákazníkovi to nějak letí tak je spokojenej.
Nemá smysl někoho přesvědčovat o tom, že JETI je lepší když a) neni, b) JETI to nepotřebuje, c) to že TEĎ máš nějakou spolupráci s jednou firmou neznamená, že to příští rok (nebo za 5 let) nebude firma jiná. A když něco děláš závodně 15 let, lobovat za firmu tam, kde to je lež, je dost krátkozraký. Stejně krátkozraký jako zahodit něčí názor jenom proto, že tam je nějaká vazba (hádáš se s doktorem protože ti léčbu/zákrok poskytuje stejná "firma (pojišťovna, nemocnice) která ho platí?).
A ano, občas někomu říkám, že něco je udělaný blbě (třeba nedoléhající chladič) nemusí to být nutně proto, že spolupracuju s JETI, ale (třeba) proto, že spočítat přenos tepla v prostředí jsme brali ve škole a tuším jak to má být správně. Nebo pokud je to knipl, může to být tím, že v současný době mám doma a lítal jsem nebo lítám poměrně dost vysílaček z obou konců cenové nabídky:
ROBBE Futaba Skysport 4 (funkční a létá)
Futaba FF7 Super (rozebraný, létala soutěžně cca rok a půl)
Graupner MX 22 (funkční, lítá, lítala 9 let soutěžně)
Fly Sky FS-i6 (funkční, momentálně není na žádným letadle)
JETI DS-12 (lítá)
JETI DS-24 (lítá)
Radiolink T8FB (ještě nelítá)
Radiolink AT9S (lítá)
To, že mám svoje drahý letadla na tom mladším a lepším vybavení (v mým případě JETI, u někoho je to Futaba, ...) je přece logický. Kdybys měl doma luxusní a pohodlné Audi a vedle toho o něco méně pohodlnou a méně bezpečnou felicii, čím pojedeš do lesa na houby a čím na svatbu? Ale zároveň ten kdo má jenom tu felicii asi nebude mít tolik zkušeností a takový přehled, jako ten, co má ty auta 4 a každý jiný, žejo.
Jenže ty řekneš "zaslepený uživatel značky". To mě moc mrzí. Btw dávám fotku ze včera z Model Air Show Rakovník. Sponzorovaný pilot jsem tam jediný, přesto všichni lítali Duplex, a pozor! Všichni! Regly Hobbywing. (Dvě letadla jsou moje, jedno jsem půjčil kamarádovi, takže DVA regly hobbywing jsou moje!)
Zlin Z 526AFS se kterým létám na mnoha modelářských akcích létal do června s regulátorem Castle Creations, teď létá s Dualsky.
A Honzovi Doubravovi, (myslím že) Mistru České republiky v maketách a polomaketách a členovi zlatého družstva na MS jsem jeho novou vysílačku Graupner MZ 24 doporučil také já.
Očividně typický zaslepený uživatel JETI
