Stránka 2 z 2

Re: Graupner MC-28 HoTT

Napsal: stř 18.01.2017 18:27
od Lark
Díky za objasnění a určitě by se to někdy hodilo.

Re: Graupner MC-28 HoTT

Napsal: pát 20.01.2017 14:13
od janva9

Re: Graupner MC-28 HoTT

Napsal: sob 21.01.2017 16:34
od janva9

Re: Graupner MC-28 HoTT

Napsal: čtv 02.02.2017 23:25
od janva9
Speciální MC-28 pro bagříkáře
[album]6227[/album]

A plánovaná MC-26 z novinkového katalogu 2017. Čas ukáže, jestli je to náhrada nebo následovník MC-20.
[album]6226[/album]

https://www.graupner.de/media/pdf/95/a1 ... n_2017.pdf

Re: Graupner MC-28 HoTT

Napsal: pát 22.09.2017 11:07
od tony-p
Zdravím, nemá už někdo nějaké postřehy z provozu?

Re: Graupner MC-28 HoTT

Napsal: pát 22.09.2017 16:16
od koko
Frenkí píše:U JETI vysílačů se ta funkce jmenuje servobalancer. Já to použil loni na akrobatu, když jsem měl nastavené velké výchylky a pro zálet nastavil malé. Zjistil jsem, že levé křidélko se vychyluje dolů míň než pravé. Vychýlení nahoru bylo v pořádku. Tak jsem si v servobalanceru pohnul s dráhou (křivkou) tak aby byly kormidla nastejno a "nerozjely" se mi velké výchylky.
Nebo když máš na jedné půlce křídla 2 a více serv tak i když máš úplně stejné serva (třeba i ze stejné šarže) tak nemusí chodit stejně a tímto si pomůžeš. Obecně to slouží pro nastavení toho co je mezi koncovým bodem výchylky a středem na obě strany samozřejmě zvlášť.
JETI ale nebyli první kdo to vymyslel. Prvně s tím přišel PowerBox Systems v těch svých "konzolích."


Když už jsi vytáhl tohle vlákno, tak reaguji na Frenkiho. Nedávno jsem u MC-20 nastavoval brzdy na káčku a právě jedna klapka byla dole níž než druhá. Pomocí nabídky u mixu jsem ji snadno srovnal, aniž bych ovlivnil horní výchylku, takže si myslím že už to MC- 20 má, natož pak probíraná 26ka.

Re: Graupner MC-28 HoTT

Napsal: čtv 26.10.2017 22:32
od Androxx
Máte už ji někdo? Nebo případně MC-26? Zajímaly by mě nějaké uživatelské zkušenosti. Nedávno jsem na webu graupnera, že na 26 byla nějaká svolávací akce kvůli baterce.