F45 - Vše o tomto vrtulníčku II.

Vrtulníky do velikosti 450
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Ital
Příspěvky: 227
Registrován: pon 05.05.2003 0:00
Bydliště: Hradec Králové

Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku

#16 Příspěvek od Ital »

Tady je dobře vidět motor ADH300XL, aby si někdo nemyslel, že jsem kecal, když jsem ho doporučoval, chodí báječně. :D
Přílohy
F-45 tuning 4.jpg
hafieror
Příspěvky: 34
Registrován: stř 15.01.2014 19:09
Bydliště: Křelovice u Pelhřimov, Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku

#17 Příspěvek od hafieror »

Krásná práce. Škoda, že bydlíš tak daleko, tohle bych rád viděl naživo.
Uživatelský avatar
Ital
Příspěvky: 227
Registrován: pon 05.05.2003 0:00
Bydliště: Hradec Králové

Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku

#18 Příspěvek od Ital »

Až to zase všechno složím i s tou novou hlavou tak ti napíšu jak se to jeví mě.

Díky předem, ale pokud se nechceš zdržovat, ty O kroužky z té hlavy vyházej a někde si nech udělat místo nich vložky s vnitřním prům. 2 mm, vnějším v mém případě 4,9 mm, ale to se může kus od kusu lišit, délka je 3,5 mm. To původní provedení je na hranici použití i do bezvětří, hlava propružuje před povely táhel od cykliky, má to zpožděné reakce, pokud vůbec nějaké nastanou. Mám pocit, že to nikdo nezkoušel, jinak by takový domrdanč snad nemohl uvést na trh. Po úpravě to pracuje perfektně, možná že chystají k tuniggu další tuning. :D Z lidí se ty prachy nějak dostat musejí.
Přílohy
F-45 tuning 21.jpg
F-45 tuning 20.jpg
F-45 tuning 19.jpg
ebenoskabanos
Příspěvky: 29
Registrován: čtv 23.01.2014 19:53
Bydliště: Plzeň

Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku

#19 Příspěvek od ebenoskabanos »

Dneska jsem si tu hlavu vyzvednul. Koukám tu na to a máš pravdu. Je to nedořešené, jen jsem nasadil unašeč listů a kinklá se to na všechny strany. Dáš výchylku a ono se to srovná do roviny v těch okroužkách :D . To fakt nemohl nikdo zkoušet. Nebudu to tam ani dávat a taky to hned předělám. Budu muset za známým aby mi to udělal na soustruhu. :)
Colibri V4.5, EasyCopter V6, Mjx F-45,
hafieror
Příspěvky: 34
Registrován: stř 15.01.2014 19:09
Bydliště: Křelovice u Pelhřimov, Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku

#20 Příspěvek od hafieror »

Ital píše: O kroužky z té hlavy vyházej a někde si nech udělat místo nich vložky s vnitřním prům. 2 mm, vnějším v mém případě 4,9 mm, ale to se může kus od kusu lišit, délka je 3,5 mm. To původní provedení je na hranici použití i do bezvětří, hlava propružuje před povely táhel od cykliky, má to zpožděné reakce, pokud vůbec nějaké nastanou.


Tak tohle je další podpásovka pro nás technicky méně zdatné bez možnosti si cokoliv nechat udělat :cry: aneb jak znechutit radost z lítání, kterou jsem vlastně ani ještě neokusil
Uživatelský avatar
Ital
Příspěvky: 227
Registrován: pon 05.05.2003 0:00
Bydliště: Hradec Králové

Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku

#21 Příspěvek od Ital »

Myslím si, že je potřeba zvážit své požadavky na kvalitu se svými schopnostmi manuálními a finančními a řídit se heslem "Za málo peněz, málo muziky". Buď si to umím vylepšit, nebo musím sáhnout hlouběji do kapsy a koupit něco pořádného. Za 1750 Kč se zázraky čekat nedají a kvalita odpovídá ceně. Naštěstí je dnes sortiment tak rozsáhlý, že se dá zvolit jakýkoliv kompromis. Není zde účelem někoho naštvat, ale poradit těm, kdo o to stojí a umí si s tím poradit. To, že nějaká firma nemá dostatek vědomostí, aby věc vyřešila za stejné peníze pořádně, to asi neovlivníme, ač by stačilo málo.
ebenoskabanos
Příspěvky: 29
Registrován: čtv 23.01.2014 19:53
Bydliště: Plzeň

Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku

#22 Příspěvek od ebenoskabanos »

Ital píše:Myslím si, že je potřeba zvážit své požadavky na kvalitu se svými schopnostmi manuálními a finančními a řídit se heslem "Za málo peněz, málo muziky". Buď si to umím vylepšit, nebo musím sáhnout hlouběji do kapsy a koupit něco pořádného. Za 1750 Kč se zázraky čekat nedají a kvalita odpovídá ceně. Naštěstí je dnes sortiment tak rozsáhlý, že se dá zvolit jakýkoliv kompromis. Není zde účelem někoho naštvat, ale poradit těm, kdo o to stojí a umí si s tím poradit. To, že nějaká firma nemá dostatek vědomostí, aby věc vyřešila za stejné peníze pořádně, to asi neovlivníme, ač by stačilo málo.

Přesně, s tím napsrosto souhlasím. 8)
Colibri V4.5, EasyCopter V6, Mjx F-45,
Plha
Příspěvky: 278
Registrován: pon 10.06.2013 8:55
Bydliště: Plzeň

Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku

#23 Příspěvek od Plha »

Namísto těch O-kroužků bych tam nalisoval bronzová ložiska z té původní plastové rot. hlavy jestli prúměr odpovídá, popř. tam dát kuličková ložiska 5x2-2. Přišel mi dnes hliníkový držák listů, ten plastový se dost prohýbal.
Uživatelský avatar
Ital
Příspěvky: 227
Registrován: pon 05.05.2003 0:00
Bydliště: Hradec Králové

Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku

#24 Příspěvek od Ital »

Nevím, jestli tam průměr 5 mm dostaneš, já to mám přesně 4,9 mm a nechtěl jsem to převrtávat, asi by to bylo taky řešení, je jen problém, že díra není průběžná.
ebenoskabanos
Příspěvky: 29
Registrován: čtv 23.01.2014 19:53
Bydliště: Plzeň

Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku

#25 Příspěvek od ebenoskabanos »

Nad těma pouzdrama z bronzu jsem taky přemýšlel použít z původní hlavy. Ještě jsem to ale nezkoušel. Jináč mě čeká od pondělka stěhování tak myslím že se k tomu dostanu tak za měsíc :lol: .
Colibri V4.5, EasyCopter V6, Mjx F-45,
thomba
Příspěvky: 14
Registrován: pát 24.01.2014 21:48
Bydliště: Ždírec Doksy

Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku

#26 Příspěvek od thomba »

Bohužel, origo bronzové pouzdro je po 50. letu tak vybehane, ze je tam vůle 0,2 mm a klinkla se to ze strany na stranu taky... Jen pro zajímavost: 2.motor jsem měnil ne kvůli uhlikum, ale kvůli vydrenemu spodnímu pouzdru, kde se už rotor opřel o stator...
Ani ty pouzdra nemají kvalitní...
Původně jsem přemýšlel jak uložit hridelku zadní vrtule, pac ma vůli taky jako blázen, ale po bronzových pouzdrech volim raději ložiska...

A jinak....lítání na střídal je úplné jiný level
ESKY HB CP3, MJX F-45, dji Phantom 3 Advance
Don
Příspěvky: 9
Registrován: čtv 24.01.2013 20:09
Bydliště: Jizerské Hory

Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku

#27 Příspěvek od Don »

Tak mi už potřetí prasklo očko pro táhla u mé F45. Měl jsem už připravenou kulatinu duralu, že si spodní část vysoustružím a vypiluju, ale našel jsem jeden plastový díl - jmenuje se to koncovka hadice a nevím do jakého to je auta, ze kterého jsem ho vyrobil. Pro šťoury: Těsně pod šroubek je průměr díry 10 mm a nálitky pro šroubek na původním dílu mají přesný průměr jako větší díra, takže to nemá žádnou vůli. Zatím jsem to venku nezkoušel, ale doma se s tím visí dobře. Největší problém bylo sehnat šroubek M2 a matičku.
F45.jpg
Plha
Příspěvky: 278
Registrován: pon 10.06.2013 8:55
Bydliště: Plzeň

Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku

#28 Příspěvek od Plha »

DSC_0003.jpg
Tak došlo i na Xtreeme díly, rot. hlavu jsem vystružil a nalisoval kul. ložiska. Desku cykliky jsem zafixoval distančními trubičkami na hřídeli. Šroubek M 1,5 protínající hlavu s hřídelí jsem nahradil svorníkem se závity M2 na koncích a matkami. Nosič listů se na příčné hřídeli posouval, bylo nutno vycentrovat podložkami na těsno kvůli možné nevyváženosti rotoru. Flybar je původní.
Koldan
Příspěvky: 14
Registrován: stř 14.08.2013 20:51

Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku

#29 Příspěvek od Koldan »

namontoval jsem hlavu od extreme, hodil pod listy podložky a sem spokojenej. dřív se vrťas jakoby rozdivočil, při letu vpřed měl tendence to nabrat do země apod. Dneska to bylo na pohodu, letěl tam kam jsem chtěl a žádné houpání, nečekané klesání apod. se nekonalo. asi jsem přizdisráč, ale nějaké vůle v o-kroužcích jsem při letu nepoznal:o takže za mě spokojenost. jediné úpravy, které mám jsou průduchy na kabině a sundal jsem krytku zadního motoru, plus ta hlava od extreme a podložky pod listy. možná ještě přilepím výztuhy co drží ocas, jak tu někdo psal, že jsou zbytečně volné a tím končím. než ostříďákuju:o)
jerem
Příspěvky: 1
Registrován: ned 09.02.2014 22:54

Re: F45 - Vše o tomto vrtulníčku

#30 Příspěvek od jerem »

Pls aké si použil podložky?
Odpovědět

Zpět na „Heli - do 450“