Kaman - jak funguje řízení?

Všechno co je o modelech vrtulníků, ale nevejde se do jiné vrtulníkové kategorie.
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
FlyBear
Příspěvky: 2313
Registrován: ned 20.06.2010 0:00

Re: Kaman - jak funguje řízení?

#16 Příspěvek od FlyBear »

Ajk píše:...Jo tohle vysvětlení bylo jediné co mě dávalo smysl.

Jo jo, tady to taky popisují:

http://oh1ninja.la.coocan.jp/details/KMAX/kmax_e.htm

Ajk píše:Teď by mě jenom zajímalo proč se dali touto cestou a ne standardním natáčením listů v gripu.

To sice nevím, ale domnívám se, že tohle řešení je jednodušší na realizaci upevnění jednotlivých částí rotoru. Jak z hlediska mechanického designu tak možná i z hlediska dynamiky (ale to fakt jen hádám, nejsem specialista na rotory :-) )
Uživatelský avatar
Howking
Příspěvky: 5360
Registrován: sob 30.10.2010 0:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Kaman - jak funguje řízení?

#17 Příspěvek od Howking »

Stejně je to nějaké divné - chápu že neotočně upevněný list asi snese větší síly v tahu ve směru osy rotace, ale nejde mi na rozum to, že list musí být asi volnější v krutu, tak jakto, že neplápolá?
Blade400>T-Rex500>T-Rex250>Protos>T-Rex700E>LA700>RaptorE720
youtube.com/heyingosl
Uživatelský avatar
Ajk
Příspěvky: 32
Registrován: sob 10.09.2011 20:55
Bydliště: Hluk, okr. Uh. Hradiště

Re: Kaman - jak funguje řízení?

#18 Příspěvek od Ajk »

FlyBear dík za ten odkaz. Něco takového jsem hledal. Je to opravdu pěkně podané a potvrzuje to všechny moje doměnky o řízení kroucením listů.
SU-29 EPP; Fun-Fly MVVS 4,6
T-Rex 450 PRO HC3-SX; Sniper II FBL Microbeast; Logo 600 SE mini V-bar
Odpovědět

Zpět na „Heli - jiné“