Já se hlásím k eliminaci dvou desek, byť teda v horizontu měsíců, nikolivě týdnů. V mém, případě za to jednou mohla asi vlkhost a to druhé nevím vůbec, možná jí pomohlo to červené vozidlo značky Škoda co se přes ní přehnalo....
Jinak mcpx létá jinak než ty větší a zatáčky resp. zmiňované osmičky na něm nenatrénuji tak, abych je zaletěl na větší, ale mě ani nejdou (slušné a ve stejné letového hladině) na simulátoru s 500, což je snad nejhodnější vrtulník ve phoenixu. Docela mě cvičí v práci s kolektivem a to prakticky při jakémkoliv obratu, co jsem se nazlobil než jsem alespoň zavisel v invertu, zato ale blažený jsem z toho byl úplně celý týden! Také díky němu jsem začal "používat" kolektiv i na simulátoru a k mému překvapení jsem najednou byl schopen zastavit i z větších rychlostí (teorie letu jsou pěkné, ale tak nějak nestačí). Zkušenějším to možná případá jako scifi, ale dost možná jen proto, že své začátky si již detailně nepamatují, nebo měli někoho, kdo jim to ukázal, případně to alespoň viděli na vlastní oči jinde, já do teď viděl jen sebe
Letový projev je jiný, ale neviděl bych v tom problém, bez simulátoru to stejně moc nepůjde. Osobně jsem spokojen, zvláště když 450 je v nelétavém stavu.... už jen ten pocit, že nemám s čím do vzduchu je děsný

No a zatím prcek stejně umí létat nad mé schopnosti, navíc je s ním možné poletovat i na malém prostoru, takže nemusím nikam jít/jezdit atd.
Co mě docela překvapilo, když soused, který v simulátoru uvisí 500 (po cca 25-30hod), tak prcka v reálu neuvisel a jeho slovy: "je to úplně něco jiného v reálu", možná v tom sehrála určitou roli i nervozita. Přišel jsem jen o táhlo, ale kdyby to udělal s větší, tak to bude horší. Něco skutečného a pohybujícího se v prostoru je něco jiného než simulátor, v tomhle bych viděl také přínos pro začátečníka, prostě celkově to není špatné ani pro ty co začínají.
Jestli z něj získám nějaké špatné návyky, tak se nechám rád poučit, jelikož o tom moc nevím. (relativní beztrestnost pádů do zvyků nepočítám).