Pokud máte chuť jen tak tlachat, tak tady je to správné místo... také sem budou admini přesouvat věci, které podle jejich názoru jinam nepatří.
Životnost vláken bude 31dní. Pokud se neobjeví nový příspěvek tak bude vlákno likvidováno.
Pravidla fóra
Pokud bude tlachání ve Smetišti zcela mimo téma modelářství, případně ohrožující pověst modelářství, bude příspěvek/téma odstraněno.
Životnost vláken bude 31dní. Pokud se neobjeví nový příspěvek tak bude vlákno likvidováno.
Bull píše:Jezdím s hasičskou cisternou T-148 Cas32.
A taky jí dáváš v zimě po ránu čichnout k hořícím novinám?Paráda jak to vcucne Jestli si to dobře pamatuju, tak při startování v mrazech se zapálí noviny a přiloží k sání motoru.Nasaje teplej vzduch a líp chytne.Při naskočení motoru vdechne shořelý papír a v mžiku vyletí z výfuku.
Bull píše:Jezdím s hasičskou cisternou T-148 Cas32.
A taky jí dáváš v zimě po ránu čichnout k hořícím novinám?Paráda jak to vcucne Jestli si to dobře pamatuju, tak při startování v mrazech se zapálí noviny a přiloží k sání motoru.Nasaje teplej vzduch a líp chytne.Při naskočení motoru vdechne shořelý papír a v mžiku vyletí z výfuku.
Tak tak a nejen u Tatry
http://skodovak2.rajce.idnes.cz/Modela Fit 1800, Multiplex FunCub HPI Savage Flux HP,Firestorm FL12T
Bull píše:Jezdím s hasičskou cisternou T-148 Cas32.
A taky jí dáváš v zimě po ránu čichnout k hořícím novinám?Paráda jak to vcucne Jestli si to dobře pamatuju, tak při startování v mrazech se zapálí noviny a přiloží k sání motoru.Nasaje teplej vzduch a líp chytne.Při naskočení motoru vdechne shořelý papír a v mžiku vyletí z výfuku.
On ji v mrazu startovat nemusí. je to cisterna a ta by měla být pořád plná vody a voda by zamrznout neměla....
Chybama se člověk učí..hmm asi jsem jeden z nejvzdělanějších lidí...
Jo,jo je po celej rok plná což se po 31 letech stáří projevuje tak že nestačíme opravovat nádrž a pak to má ještě spoustu dalších much který se musí občas opravit ale ještě nikdy nás nenechala ve štychu a za ty léta pomohla uchránit majetek za miliony,jednou bylo to v prosinci 23 to si pamatuju jsme byli hasit chatku těsně pod lesem na takovým velkým kopci v obci Kotel tehdy jsem řídil protože nebyl strojník(jinak jezdím jako velitel)jediný auto který se tam vyškrábalo byla naše T-148 a 706 RTHP,Man se tam ani nepokoušel vyjet aT-815 se zahrábla do bahna díky své váze, jinak by se tam vyškrábala asi taky, to je taky nezmar.
Tak s tou mám taky zkušenost od jednotky PO ale v provedení automobilový žebřík AŽ-30 když se vysune celá sada do výšky těch 30m a vyleze se nahoru kde je výkyv až 1m na každou stranu tak je to na nový trenýrky jinak kabina prostorná,jízda vcelku nezáludná.
osobní zkušenost pouze v autoškole, ale stálo to za to. V podstatě ideální auto pro začátek, protože subjektivní pocit rychlosti byl velkej a přitom se člověk vlekl Pak přišel Nisan a to už bylo jak větší osobák
Chybama se člověk učí..hmm asi jsem jeden z nejvzdělanějších lidí...