Stránka 2 z 4

Napsal: ned 10.07.2011 10:13
od m2
michalodatrs píše:ten regl je tady.
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... oduct=4691
A je to i na něm jasně daný,...

Tak, ako je to na obrázku, je to správne (plus je červený v tej polohe ako na obrázku). Mám tie regly a používam ich.

Napsal: ned 10.07.2011 10:24
od m2
michalodatrs píše:Ale když čtu ty reviews,... Škoda, že tam před tím nebyly,...

Hrôza a des. Koho zaujíma, že zhorel v Katane 120s? Alebo v 700-kovej heli? Chvastať sa modelmi môžem v krčme, ale v recenziách to evokuje dojem, že som strčil regler do aplikácie a vôbec neviem, čo sa tam deje. A vyvodiť záver o prúdovom odbere z C-čiek baterky je hrubé zrno...

Použivam verziu 3.1 aj 4.0 (fundamentálne odlišná elektronika, aj keď rovnaký názov reglu) a pri prúdoch 90-95A na 8s a šlapú. Odísť môže všetko, ale tie negatívne recenzie vyzerajú byť písané luďmi, čo to strčili do modelu bez základného chápania princípov, že kde sa v obvode berie prúd...

Napsal: ned 10.07.2011 10:34
od Drondys
winter píše:Zdravím chlapi,

možná jsem slepej, ale nemužu najít žádnou mailovou adresu na stánkách HC. Mužete mě jí prosím vás někdo napsat. Mám 14 dní objednaný baterky a ještě je neposlali, tak je potřebuju trochu popostrčit. Nevím když to odešlu na adresu kde mě potvrdili objednávku jestli se to k někomu dostane, jestli to není jen robot. Díky ***winter***

HobbyKing přechází na podporu prostřednictvím textových zpráv zapisovaných do webového formuláře s možností přikládání příloh jako např. fotografií apod. Takže zprávu můžeš napsat přímo v tom webovém formuláři. Dále uvádím postup jak se k tomu webovému formuláři dostaneš.

Nejprve se musíš přihlásit ke svému účtu na webu HobbyKingu a pak nahoře kliknout na nápisu SUPPORT a dostaneš se na stránku FAQ viz tento odkaz kde jsou základní informace, které by sis měl přečíst předtím než budeš kontaktovat podporu.

Na stránce FAQ je uveden odkaz na Support Centre, na který klikneš a dostaneš se na stránku HobbyKing Support Centre a tam v horní části klikneš na odkaz Submit a request a tím se dostaneš na formulář, ve kterém napíšeš předmět (viz Subject) podobně jako v emailu a dále text zprávy (viz Description) a nezapomeň v textu uvést číslo té objednávky tj. Order ID, dále zvolíš typ zprávy (viz What type of Question do you have?) v tomto případě zvolíš typ Order Question a pak zprávu odešleš kliknutím na tlačítku Submit. Mimochodem třeba v případě reklamací je v tom formuláři možné přiložit ke zprávě i soubory (viz Attachment) třeba fotky apod.

Tvoje zpráva bude uložena do databáze systému HobbyKing Support Centre a až ji pracovníci podpory zpracují a napíšou odpověď tak si ji pak můžeš přečíst opět prostřednictvím stránky HobbyKing Support Centre kde použiješ odkaz Check your existing requests a případně ti odpověď přijde i na tvůj email, který jsi uvedl při vytváření tvého účtu na HobbyKingu, ke kterému jsi přihlášený a na který ti z HobbyKingu chodí emaily potvrzující objednávky při tvých nákupech na HobbyKingu.

Napsal: ned 10.07.2011 15:08
od winter
Děkuju pěkně ***winter***

Napsal: čtv 04.08.2011 11:55
od michalodatrs
Tak, na podruhé regl dorazil do HB. (poprvé mi to pošta vrátila zpět, protože si někdo v třídírně spletl adresáta s odesílatelem,...)

Tak jsem zvědavý, na co chlapci přijdou,...

Napsal: ned 07.08.2011 19:18
od michalodatrs
Tak Hobbyking reklamaci uznal. Škoda, že nepíší,co bylo příčinou,...

Re: Reklamace Hobby King

Napsal: pon 23.04.2012 10:56
od mihlit
Při reklamaci se vždy posílá zboží zpět HK? Teď mi dorazily 4x 2S LiFe baterky a jedna má napětí na jednom článku 1.4 V. Pokud se to tam musí poslat zpět, kolik stojí poštovné? Hádám, že s cenou baterky (5 dolarů - je to jen 1.1Ah) to ani nemá smysl zkoušet.

Re:

Napsal: úte 24.04.2012 11:33
od mior
TomasC píše:A
Reklamace jsem na HK vždy vyřešil velmi snadno.


Ja naposledy pri chybnej položke - omylom zaslali inú - som dostal dve možnosti:
- vrátiť položku a pošlu mi správnu
- nechať si ju za zvýhodnenú cenu.

Keďže poštovné je vyššie ako cena pložky, zvolil som druhú možnosť. Čo však s položkou, pre ktorú nemám v blízkej dobe uplatnenie (figurka civilného pilota)

Re: Reklamace Hobby King

Napsal: úte 24.04.2012 13:55
od corsair
mihlit píše:Při reklamaci se vždy posílá zboží zpět HK? Teď mi dorazily 4x 2S LiFe baterky a jedna má napětí na jednom článku 1.4 V. Pokud se to tam musí poslat zpět, kolik stojí poštovné? Hádám, že s cenou baterky (5 dolarů - je to jen 1.1Ah) to ani nemá smysl zkoušet.
Zkusit to můžeš záleží pouze na tobě ,poštovné podle váhy....já posílal kolem 30 dkg a bylo kolem 70,-Kč- pošta má na webu kalkulátor zásilek tak si to dej na váhu i s krabicí a uvidíš

Re: Reklamace Hobby King

Napsal: sob 06.12.2014 14:25
od baris
Začal jsem řešit reklamaci u Hk a u RMA mi napsali adresu kam mam zbozi zaslat, ale neni tam PSC je to normální? Je to adresa do UK:
LUCKY STUFF LIMITED
18 ELMSTREET AIRFIELD
ELMSETT
1P7 6LN
IPSWICH SUFFOLK

Re: Reklamace Hobby King

Napsal: sob 06.12.2014 23:07
od Drondys
baris píše:...ale neni tam PSC...
LUCKY STUFF LIMITED
18 ELMSTREET AIRFIELD
ELMSETT
1P7 6LN
IPSWICH SUFFOLK

Je to anglická pobočka Hobbykingu pro vyřizování reklamací zákazníků z EU a UK. Když si uvědomíš, že v Anglii mají směrovací čísla i s písmeny tak ti dojde, že v té adrese PSČ samozřejmě je a správně tam má být IP7 6LN tj. příslušná část Ipswiche.

Re: Reklamace Hobby King

Napsal: pon 08.12.2014 17:42
od baris
Mám stav RMA
Status: Waiting Initial Evaluation
Mám poslat zboží zpět? Nebo čekat az se vyjadri?

Re: Reklamace Hobby King

Napsal: pon 08.12.2014 18:04
od Drondys
baris píše:Mám stav RMA
Status: Waiting Initial Evaluation
Mám poslat zboží zpět? Nebo čekat az se vyjadri?

To záleží na tom co přesně ti napsali. Pokud ti napsali, že máš zboží rovnou poslat na tu sdělenou adresu tak se zřejmě vyjádří až podle výsledků zkoumání na tom k reklamaci zaslaném zboží tj. měl bys to poslat. Pokud ti napsali něco jiného tak se zachovej podle toho co ti přesně napsali.

Re: Reklamace Hobby King

Napsal: pon 08.12.2014 18:28
od baris
Právě že ještě nic nenepsali jenom je tam ten status. Tzn. že mám čekat az odepiší?

Re: Reklamace Hobby King

Napsal: pon 08.12.2014 18:40
od RCStudio
Ja necekal, jo cekal par dni a pak resil pres podporu, napsal jsem jim co mam delat dal a ze si toho RMA asi nevsimli a ze nechci moc cekat, samozrejme slusne a behem par dni me posilali novy produkt, zadna vratka....