Stránka 2 z 2

Napsal: stř 24.11.2010 9:34
od arda1
Hlavně 3V/čl -celkem na nic to tam vozíš....

Napsal: stř 24.11.2010 9:39
od Abu
Stejna zkusenost jako Speedy, akorat to tehdy bylo Toro na S300. Kdyz to prestalo tahnout, tak jsem pristaval a na baterce bylo naprazdno zhruba 3.6 - 3.7V na clanek.

Napsal: stř 24.11.2010 11:42
od LUJdeCHUJ
arda1 píše:Hlavně 3V/čl -celkem na nic to tam vozíš....


jojo asi to bude na nic,ale vozim to v bugině tak to tolik neva
je to spíš pro jistotu.při 3,7V to pěkně modře bliká což by
se dalo použít i u letadla kdyby se ta ledka vytáhla ven z trupu.
ale jak se tu už psalo stačí sledovat výkon a když mám
pocit že to netáhne tak přistát a proměřit.

Napsal: stř 24.11.2010 12:10
od cassiopeus
LUJdeCHUJ píše:
arda1 píše:Hlavně 3V/čl -celkem na nic to tam vozíš....


jojo asi to bude na nic,ale vozim to v bugině tak to tolik neva
je to spíš pro jistotu.při 3,7V to pěkně modře bliká což by
se dalo použít i u letadla kdyby se ta ledka vytáhla ven z trupu.
ale jak se tu už psalo stačí sledovat výkon a když mám
pocit že to netáhne tak přistát a proměřit.


No, používám to taky ve 2S i 3S variantě a nemůžu si stěžovat, začne pískat daleko před tím, než než vypíná regulátor a na běžný provoz to je naprosto OK.

Napsal: stř 24.11.2010 12:26
od zdekar
Psát v návodu že použití LiXX je zakázaný je dost silné slovo. Spíš by mělo být že to třeba není doporučeno. Osobně bych to zkusil nejdřív doma co to udělá (třeba ten regl s tím jenom nebude fungovat). Když to bude fungovat, tak to nechat běžet na poloviční výkon třeba 3 minuty a pak při dobití baterky zjistit kolik se vybilo. Podle toho se pak snadno spočítá, jak asi dlouho je možné s tím lítat. Pak stačí vzít nějaký obyčejný stopky do kapsy, nastavit daný čas a až to začne pípat, tak přistát.

Napsal: stř 24.11.2010 13:31
od Bizon
Taky bych to tam dal. Já jsem nahradil Ni-MH lipolkou v superlevném čínském hračkovém vrtulníku a fachalo to bez problémů, jen se podstatně zvýšil výkon i letový čas=)

Napsal: stř 24.11.2010 14:02
od cassiopeus
Taky bych se toho nebál. Max. použít hlídač, jak už bylo uvedeno dříve popř. vyměnit regulátor např. za Turnigy. V Easy Staru se setovým motorem jsme tak udělali 2S LiPol a ten Turnigy regl. a šlape to jak hodinky

Napsal: stř 24.11.2010 21:33
od Bartn
Jestli jsem dobře pochopil funkci regulátoru - pokud se nepletu - tak slouží k ochraně aku proti přílišnému vybití a musí zůstat nějaká kapacita pro zajištění funkcí přijímače a serv.Mám Wild Hawk,což je v podstatě bratr Focusu.Regulátor mně vypíná při 8,55 V což je na 1 článek 1,22 V a to si myslím,že je na NiMh tak akorát.Při tomto napětí už motor neudrží model ani ve vodorovném letu.Při tom aby šla serva je tam ještě rezerva.V návodu je uvedeno,že lze použít pouze aku NiMh.Kvalitnější regulátory jsou univerzální ovšem MUSÍ se naprogramovat podle druhu použitého aku.

Napsal: stř 24.11.2010 22:22
od JMalik
Bartn píše:Jestli jsem dobře pochopil funkci regulátoru - pokud se nepletu - tak slouží k ochraně aku proti přílišnému vybití a musí zůstat nějaká kapacita pro zajištění funkcí přijímače a serv.Mám Wild Hawk,což je v podstatě bratr Focusu.Regulátor mně vypíná při 8,55 V což je na 1 článek 1,22 V a to si myslím,že je na NiMh tak akorát.Při tomto napětí už motor neudrží model ani ve vodorovném letu.Při tom aby šla serva je tam ještě rezerva.V návodu je uvedeno,že lze použít pouze aku NiMh.Kvalitnější regulátory jsou univerzální ovšem MUSÍ se naprogramovat podle druhu použitého aku.


Ano, tak nějak k tomu zatím můžeš přistupovat..

Proč nelze použít články Li-xx místo NiMH ?

Napsal: stř 24.11.2010 23:22
od helis
Pánové, jsem rád, ze jste se pokusili můj problém rozebrat a díky !
Tím ovšem nechci debatu uzavřít.
Zamlouvá se mi to doporučení zdekara a podpora ostatních. Ovšem zatím nemám měřák na baterky a ani netuším, jak se programují regulátory.
(Když zavzpomínáte, taky jste kdysi na tom možná byli zrovna tak a bylo to pro Vás dobrodružství).