Stránka 2 z 5

Napsal: ned 25.04.2010 15:19
od Bizon
A zkoušel jsi ještě snížit zisk? To že je malé číslo ještě neznamená že je něco špatně, já na LTG-2100 mám zisk 90, a na HK-401B zas tak 15...

Ale nejvíc bych to viděl na vibrace. Zkoušel jsi jak moc heli vibruje když už jsi nevyvažoval listy? Zkus kdyžtak dát pod gyro lepítko-minci-lepítko, včera jsem tak zprovoznil LTG se kterým jsem se trápil měsíc.

Napsal: ned 25.04.2010 16:11
od dj_krata
Peteer píše:Páka vyměněna za kratší, řemínek více napnutý - problém stále přetrvává, kmitání je cca o 5 mm na každou stranu během sekundy. Nevím co s tím.listy jsem vyvážit nezkoušel, můžu zkusit vyměnit - v balení byli 2x2 ks jeden kus který mě leží v krabici byl na 3D třeba to bylo tím. Jinak už nevím. Jo a ještě jedna věc - na NORMAL mě to nekmitá!
ZISK stále normal 20
HL 15


a co vibrace?? tahle mala potvora pokud neni vse tip top , vibruje a to ovlivnuje gyro.

Napsal: ned 25.04.2010 17:14
od Peteer
Lepítko jsem dával to setové od ALIGN, můžu tam dát ještě druhé ale obávám se že se tam už nevejde - je to malá mrcha - málo místa.
čím by mohli být ještě způsobeny vibrace a jak je poznám?

Napsal: ned 25.04.2010 18:10
od Bizon
Poznáš je tak že vemeš helinu do ruky a natočíš ji. Nevím jak ladíš stopu listů, ale já teda s helinou v ruce takže větší vibrace poznám při tom.

No a původ vibrací je cokoliv nevyvážené. Takže hlavně rotorové listy, pádla a ocasní listy. Taky ohlá hřídel, ale to by sis asi všiml... A ještě rozhozená stopa listů celou helinu dost rozvibruje.

Napsal: ned 25.04.2010 18:20
od dj_krata
Bizon píše:Poznáš je tak že vemeš helinu do ruky a natočíš ji. Nevím jak ladíš stopu listů, ale já teda s helinou v ruce takže větší vibrace poznám při tom.

No a původ vibrací je cokoliv nevyvážené. Takže hlavně rotorové listy, pádla a ocasní listy. Taky ohlá hřídel, ale to by sis asi všiml... A ještě rozhozená stopa listů celou helinu dost rozvibruje.


tak tak ... a kor kdyz chces s heli trochu vyvadet a musis tocit na rotoru pres 4000RPM aby to celkem hezky reagovalo a melo to dost energie.

Napsal: ned 25.04.2010 20:20
od pkotatko
Páka na servu vrtulky cca 8mm. Od osy hřídelky serva k ose kuličky. Nezkontrolovat stopu a vyvážení listů je základní chyba. U listů zkontroluj i těžiště. Roztoč si helinu v ruce nejdřív bez listů a pak s nimi. Nesmíš cítit žádné vibrace. Pak zkontroluj stopu listů v nule. Co regulátor, nejedeš na governor, že ne. Ten by to taky mohl dělat. U těhle reglů se dá lítat jen na křivky.

Napsal: ned 25.04.2010 20:41
od Peteer
Ten regl jsem nekontroloval, nevím jak je nastavený ani jak se nastavuje, můžeš mi s tím poradit?Je to klasika od Align ten žlutý.o)

Napsal: ned 25.04.2010 21:02
od pkotatko
Z hlavy to nevím, musíš do manuálu. Měl bys ale mít nastaveno Heli mode 1 a odpovídající křivky ve vysílači.

Napsal: ned 25.04.2010 22:03
od Sali
Musim se pridat,ja mam ten samy problem s T-Rexem 450 pro super combo.Takze stejne gyro GP-750.Primensim zisku to cuka dost rychle a intensivne ze strany na stranu,pri vetsim je to neriditelne.Na problem s gyrem to nevidim,to same mam na T-600 a v pohode.Faktem je,ze na to nemuzeme prijit. :( Kazda rada dobra.

Napsal: ned 25.04.2010 22:41
od Peteer
má někdo český manuál na ten regl?

Napsal: ned 25.04.2010 22:44
od diver
regl je základ, zkontrolovat předstih, ale hlevně musí být absolutně v pohodě mechanika k vrtulce, úplně zlehka, ale bez vůlí, akorát mi nesedí, že ti to v normálu nedělá a v HL jo

Napsal: ned 25.04.2010 22:50
od Bizon
diver píše:akorát mi nesedí, že ti to v normálu nedělá a v HL jo

To právě vypadá na vibrace, HL režim je na ně náchylnější...

Napsal: pon 26.04.2010 10:21
od mec
Mám T-Rex 250 SE, zcela nový, žádná rána a mám ten samý problém, řeším ho už 4 měsíce! Nejsou to vibrace ani hlavní hřídel ani nic podobného, je to chyba v konstrukci gripů zadní vrtulky. Mrkněte třeba na youtube, částečné řešení nazývají "chinese weight". Až najdu v PC odkaz v čem to spočívá (mám ho někde v tom bor... svým) tak ho se hned dám :-D. Je to fatální chybu 250tek a pere se s tím spousta lidí. Většinou to končí prodejem a u mě to bude taky tak... Prostě v HL nefunguje vůbec, nepomůže ani odstranění vibrací ani výměna čehokoli....
Honza

Napsal: pon 26.04.2010 10:29
od Peteer
Já jsem dokázal kmitání snížit na minimum, ale nezdá se mě že by to byla chyba konstrukce, pak by 250ku nikdo nekupoval, vždyť je na trhu již dlouho

Napsal: pon 26.04.2010 11:17
od mec
Je to chyba konstrukce, minulý víkend jsem měl možnost to diskutovat s dvěma závodními piloty a potvrdili mi to, co jsem se dozvěděl již cca. před 2 měséci, 250tka je nepovedená. Cituji: zahoďte to a běžte jedině do Gauiho v téhle velikosti, jinak vás to bude stát fůru času a peněz... Ano, pár kousků třeba funguje, ale ostatní stojí za ... A nebo lítat bez HL mi bylo řečeno... což mi funguje na 1, dokud nechci "couvat", natož couvaný souvrat... Mimochodem 250tka je na trhu dlouho, ale rozhodně netrhá prodejní čísla... Pročtěte fóra a dojdete k závěru co já, je to krásný model, ale trochu nefunkční. Jinak koukám že jste od kousek ode mě, takže se můžem sejít někdy a prodiskutovat :-) Budu rád případaně za každou radu, jsem taky zoufalý, ale už jsem se smířil že to asi lítat 2x dobře nebude...