Stránka 96 z 100
Re: DJI NAZA pokračování
Napsal: pát 27.02.2015 8:36
od Wormsnake
petasto píše:Hlavně doporučuju ještě pořídit do 9x FrSky modul a přijímač. Sériový přijímač totiž neumožňuje nastavit failsafe při ztrátě signálu od vysílače. Zůstanou na něm viset hodnoty, jaké byly v momentě výpadku spojení. Přijímač musí umět na kanálu 5 nastavit předdefinovanou hodnotu.
Ja uz koupil i dalsi dva prijimace k origo modulu

brachovy do vetrone a jeste ma ero typ cesna. No ale budu o tom FrSky modulu premejslet! Ten FrSky modul ma i telemetrii? Slo by pak na FrSky modulu a OpenTX FW zobrazovat letemetrii primo na display vysilace? Slo by hlavne o napeti baterie v F550 a udaj o vysce nebo proudu z baterie by byl uplne ideal...
Dekuju za rady
A du se ted pokusit prehrat nazu m lite na V2
Re: DJI NAZA pokračování
Napsal: pát 27.02.2015 13:10
od Drondys
Wormsnake píše:Ten FrSky modul ma i telemetrii?
Ano má.
Wormsnake píše:Slo by pak na FrSky modulu a OpenTX FW zobrazovat letemetrii primo na display vysilace?
Ano šlo, ale je k tomu potřeba zrealizovat úpravu Turnigy 9X pro integraci Frsky telemetrie. Návod k tomu je na webu Rimra
viz tento odkaz. Ten návod se týká staršího telemetrického modulu DJT. Telemetrický modul Frsky s přijímačem
DJT + D8R-II Plus.
Wormsnake píše:Slo by hlavne o napeti baterie v F550 a udaj o vysce nebo proudu z baterie by byl uplne ideal...
FBVS01 - čidlo Frsky telemetrie použitelné s přijímačem D8R-II Plus pro měření napětí palubního aku.
FAS-40 - čidlo Frsky telemetrie použitelné s přijímačem D8R-II Plus pro měření odběru proudu do 40A.
FAS-100 - čidlo Frsky telemetrie použitelné s přijímačem D8R-II Plus pro měření odběru proudu do 100A.
Vario - čidlo Frsky telemetrie použitelné s přijímačem D8R-II Plus pro měření výšky, rychlosti klesání a stoupání.
Poznámka:
Při použití čidla pro odběr proudu se pak v OpenTx FW v rámci telemetrie vypočítává i aktuální spotřeba v mAh.
Re: DJI NAZA pokračování
Napsal: pát 27.02.2015 19:47
od Wormsnake
Je treba nazu m lite taky nejak vykryt proti slunci aby neblbnul barometr?
PS: Uz sem prehral FW na V2, ale jak psal Torm nejde to na kazdem HW vzdy primo na mem PC i7 W7 64Bit to neslo, ale na vitruarnim stroji s WinXP to slo, virtualni stroj bebezel na mem PC zminenem vysse. Takze kdyz vam nepujde aktualizace na PC primo muzete to zkusit pres virtuani stroj.
Dekuju Torm za rady ohledne prehrani FW.
Re: DJI NAZA pokračování
Napsal: pát 27.02.2015 20:53
od Duffs
Zdravím, kde tréba nahrať ten kod? alebo ho stači niekde presunúť vramci SD karty?
Re: DJI NAZA pokračování
Napsal: sob 28.02.2015 19:05
od golemus
Zdarec Všeci. Minulý víkend jsem dostavěl svou druhou kvadru. Ta první byla řízená jen KK 2.0. Tahle druhá nová je osazená E300 propulsion systém, DJI Naza-m V2 GPS combo, DJI mini iOSD, Immersion VTx 250, kamera Mobius nabíjená (kvůli současným nízkým teplotám) z letové baterie. Celková váha je cca 1232g s menší baterií a 1388g s baterií Gens Ace 5100mAh 35C 3S vybíjecí proud. Menší baterie je Peckapower 3300 mAh 35C 3S. Problém je, že na tu menší mohu lítat v kuse jen 4 minuty a nabíječka mi nabije jen cca 1000mAh a když létam na tu Gens Ace tak lítám cca 7-8 minut a nabíječka mi nabije jen 1500 mAh.
Proč ta kvadra nevyužije celou, nebo skoro celou kapacitu baterií? Mám za to, že baterie jsou dost silné co se týče velikosti vybíjecího proudu. Nebo naopak bych měl koupit třeba baterie Gens Ace Tattu které jsou údajně dělané pro multicoptéry, ale mají max vybíjecí proud 15C a špičkově 30C? Jsem kapičku zmaten. Když tu Gens Ace použiju ve skoro dvoukilovém křídle tak létám 45 min a vybiju 5000mAh z 5100. Děkuji za rady. U produktů DJI jsem totální nováček.
Re: DJI NAZA pokračování
Napsal: sob 28.02.2015 19:11
od Peta1191
A na základě čeho přistáváš?
Re: DJI NAZA pokračování
Napsal: sob 28.02.2015 19:22
od golemus
Peta1191 píše:A na základě čeho přistáváš?
Jednak když cítím pokles výkonu, dvak iOSD mi zobrazuje napětí letové baterie a za třetí když začne dioda blikat červeně. Jinak dioda začíná blikat zhruba při 11.3 V nebo kolik je nastaveno v řídící jednotce a zkoušel jsem letět do 11V, ale to už kvadra nechtěla skoro stoupat.
Re: DJI NAZA pokračování
Napsal: sob 28.02.2015 19:33
od Peta1191
To bude celý problém. Já osobně to mám v NAZA uplně vyplí . Máš tam 2 hodnoty, jedna je pokud se nepletu varování, při kterém dojde k omezení výkonu a když se dostaneš na druhou hodnotu NAZA sama přistane. 3S lítám ve 250tce tak na 10,5V, což je 3,5V na článek. Zkusil bych to buď vypnout nebo nastavit na nižší hodnoty a testnout to. Já mám letovku cca 1700g a na 4S 4000mAh lítám max . 12 minut a do baterky pak nacpu cca 3500mAh. ..
Re: DJI NAZA pokračování
Napsal: sob 28.02.2015 20:09
od golemus
Diky za radu. To mě vůbec netrklo

Uz jsem ty hodnoty přenastavil na prvni úroveň 10.5V loss 0.2V a druhá úroveň pro přistání je 10.3V a loss taky 0.2V. Hned jak to půjde to vyzkouším. Bohužel zítra nám modelářům asi počasí přát nebude.
Re: DJI NAZA pokračování
Napsal: ned 01.03.2015 6:15
od Wormsnake
Nikdo me zatim neodpovedel, ptam se proto znova. Je potreba nazu m lite nejak vykryt pred sluncem a jak?
Re: DJI NAZA pokračování
Napsal: ned 01.03.2015 7:02
od golemus
Jak jsem psal vyse, tak u dji produktu jsem novacek, ale stejne z multikoptery dostanes jen par minut a u profi nekolik desitek minut. Je tam dost velke proudeni vzduchu takze o chlazeni bych nemel strach. Nejvic se na fpv modelu prejriva video vysilac a to tak ze bez letu na nem nejde udrzet prst, ale behem letu se kradne ochladi. Dle meho nazoru bych nazu vubec nekapotoval.
Re: DJI NAZA pokračování
Napsal: ned 01.03.2015 9:05
od Wormsnake
Dekuju za reakci ale jde o jinou vec naza v1 oslnena sluncem ma problem s drzenim vysky barometr je citlivy na svetlo v2 to resi cernou krabickou ale lite ma taky bile boky. Tak jesli se to musi nejak kryt se ptam...
Re: DJI NAZA pokračování
Napsal: ned 01.03.2015 9:16
od golemus
Je pravda ze nemam zkusennosti s predchozima verzema no. Ale pokud je naza lite bila tak dle hodin fyziky si pamatuju ze naopak cerna barva pohlcuje svetlo a rychleji se tudiz zahriva. Takze lite verze by mela mit naopak vyhodu. Problem spis bude jinde. Gps prijimac by mel byț treba co nejdal od veskere elektroniky hlavne od jinych vysilacu a prijimacu. Navic behem hledani kvader na netu a hlavne na rcgroups jsem snad nevidel nikoho kdo by kapotoval nazu.Samotnou ridici jednotku treba v pripade TBS discovery montuji do ramu. Ale ja mam klon TBSka a skoro vsechnu elektroniku mam nahore. Zkusim prihodit foto.
Re: DJI NAZA pokračování
Napsal: ned 01.03.2015 9:21
od golemus
Tu je moje Kvadra s rozlozenim elektroniky.
Edit: jinak kvadra mi dnes po nastaveni voltaze v minus jednom stupni letala 16minut. Solidni vykon. Diky peta1191.
Re: DJI NAZA pokračování
Napsal: ned 01.03.2015 10:00
od Wormsnake
My si porad nerozumime de o citlivost na svetlo a ne na teplo dej si do youtube " naza light sensitivity" a uvidis ja sem ted na mobilu a nejde me poslat odkaz na konkretni video. Uz se to tu resilo melo by stacit prelepit cernou paskou bile boky nazy chci si tuhle domenku utvrdit.