Heli HK-450 z HC
Angusss píše:Ahoj, skoro jsem dostavil HK450 svůj první vrtulník a přemýšlím, mám dát někam vypinač? Díky za radu
podla mna netreba, vypina sa tym ze odpojis baterku, ak ti to ide tazko tak stlac kliestami trosku ten konektor aby sa lahsie zapajal a pojde ako po masle...
HK 450 with alloy head and tail
Turnigy E500 6T 4000Kv 200W
TURNIGY Plush 60amp Speed Controller
Turnigy E500 6T 4000Kv 200W
TURNIGY Plush 60amp Speed Controller
Můžu ještě jednu začátečnickou otázku? K čemu se stále probírá nutnost spoždění staru motoru u vrtuníků, když při páčce plynu dole na vysílačce stejně motor nejede? Mám za to, že podle křivky při plynu na 0 se motor netočí a při přidání plynu se začíná více a více točit, je to tak?A souběžně s tím se mění natočení rotorových listů, je to tak?
Zatím v tom ještě plavu, díky za trpělivost
Zatím v tom ještě plavu, díky za trpělivost
Angusss píše:Můžu ještě jednu začátečnickou otázku? K čemu se stále probírá nutnost spoždění staru motoru u vrtuníků, když při páčce plynu dole na vysílačce stejně motor nejede? Mám za to, že podle křivky při plynu na 0 se motor netočí a při přidání plynu se začíná více a více točit, je to tak?A souběžně s tím se mění natočení rotorových listů, je to tak?
Zatím v tom ještě plavu, díky za trpělivost
Ano mas pravdu, lze se obejit i bez toho, ale ma to sve "ale".
Pokud treba pouzivas governor tak rotor roztacis prepnutim letoveho rezimu -> tzn. plyn rovou treba na 80%, nebo kdyz mas z pocatku strmou krivku tak na malej pohyb paky plynu pripada velkej rozdil plynu, ujede ti ruka. A pokud nemas plynuly rozebeh tak se ti minimalne sklopi listy nebo si heli lehne na bok. A navic je to pohodlny rovnou dat 100% plynu a akorat si pocakt az nabere otacky a navic to udela krasne plynule.
Obejit se bez toho urcite da - treba spalovak nic podobneho nema a proto musis pridavat postupne a mit v let. rezimu normal krivku pozvolnou (musis mit avic jedel let. rezim jenom na roztoceni). A to ma spalovak vyhodu ze nema tak prudkou reakci a jeste ma spojku.
Takze vyhoda je komfort a snizeni poctu letovych rezimu (napr: normal: plyn 60%, idle1: plyn 80% a roztacis vypnutim autorotace, kdyz to bez pomaleho rozebehu musis normal obetovat na roztaceni)
T-Rex 600N Spirit, Tx Aurora.
- Kenny McCormick
- Příspěvky: 3250
- Registrován: pát 28.08.2009 0:00
- Bydliště: Prešov, SK
Vela ludi tu ma tento motor
http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... (450_class)
Alebo jeho brata 2215H
Mam ho tiez. Je pomerne tichy, celkom dobry, ale ked sa vam stane ze po 20-30 vylietanych baterkach sa zrazu neskutocne zmeni hlucnost motora, prerastie az v hukot lokomotivy, hned ho nevyhadzujte, este nemusi byt vobec ani trochu pokazeny.
Skontrolujte, ci sa vam neodlepuje nalepka na boku motora, staci 4mm rozok z nalepky a hukot je to poriadny
Alebo - este lepsie, odlepte obe nalepky a mate pokoj do buducna
http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... (450_class)
Alebo jeho brata 2215H
Mam ho tiez. Je pomerne tichy, celkom dobry, ale ked sa vam stane ze po 20-30 vylietanych baterkach sa zrazu neskutocne zmeni hlucnost motora, prerastie az v hukot lokomotivy, hned ho nevyhadzujte, este nemusi byt vobec ani trochu pokazeny.
Skontrolujte, ci sa vam neodlepuje nalepka na boku motora, staci 4mm rozok z nalepky a hukot je to poriadny
Alebo - este lepsie, odlepte obe nalepky a mate pokoj do buducna
- Kenny McCormick
- Příspěvky: 3250
- Registrován: pát 28.08.2009 0:00
- Bydliště: Prešov, SK