boZZda píše:Jo a nevíte někdo, kde bych sehnat levou CF bočnici na 700E - H70041? Koukám, že v celém světě je s ní nějaký problém! Sakra práce
tu ji máš: http://www.espritmodel.com/index.asp?Pa ... odID=13241
boZZda píše:Jo a nevíte někdo, kde bych sehnat levou CF bočnici na 700E - H70041? Koukám, že v celém světě je s ní nějaký problém! Sakra práce
krtek2k píše:V tom se nepletu, za pár minut už tam něco je. To je má zkušenost.
OPR píše:krtek2k píše:V tom se nepletu, za pár minut už tam něco je. To je má zkušenost.
Moje zkušenost je drobet jiná. Docela čerstvá.
Prostě jsem si vymyslel jinou trasu kudy povedu kabely k Rx. A kulůi tomu jsem musel rozdělávat podlepené šrouby. Vrtulník byl "odstátý" něco malinko přez tři hodinky. A i po té době byly první dva závity na šroubech bělavé (známka začínajícího tvrdnutí) a zbytek závitu byl vlhký/mokrý. A šrouby byly čisté - neumaštěné. Tedy po třech hodinách šel šroub absolutně hladce vytočit - jen jak byl zatažený materiálově ne moment utažení.
A dálší moje zkušenost je, že čím víc šroub podlepíš tím to bývá horší a déle to tvrdne.
taky by jse mi líbilo dotočit šroubovákem loupnout na to baterku a jít létat ..... bohužel tak to nefunguje.
boZZda píše:Ha, tak po týdnu zkoumání jsem přišel na komplet scénář, co se mohlo stát. Docela věda.
Jedno axiální ložisko špatně sedělo v jednom vrtulkovém gripu. Na zemi nic nešlo poznat, ale ve vzduchu to drhlo. Přidával jsem zisk a přidával a přidával a najednou se ložisko uvolnilo, vrtulka začala chodit, zisk byl moc velký, nastala brutál oscilace, tou oscilací se vyklepal pořádně nezaschlý červík a vyskočila vrtulka.
Kluci mi potvrdili, že slyšeli nějaký brutál bzučivý zvu, což byla ta silná oscilace přegyrovaného ocasu. Kdyby nebyl ten zisk tak brutál velký, tak se červík po 3 minutách letu nevykroutí. Docela věda, co? No uvidíme.
Díly by měly být na cestě s novými servy Robbe BLS1010HV, které jsou parametrově stejné jako Futaba BLS 451, ale za zlomek ceny. Tak uvidíme. Normálně jsem odkroutil kovové převody na BLS451! Otevřel jsem krabičku a je plná kovových hoblin a z ozubených kol jsou holé válečky. Síla.
Jinak na první pohled to nebylo tak hrozné, ale cenově jsem se dost vyšťavil. (Listy, baterky, celý CF rám, serva BLS 451, kabinka, nějaká ta ložiska apod.)
- jo to se mi u blejda a originál motoru taky staloolda píše:Po bedlivém prověření stavu jsme zjistili, že příčinou zřejmě byla odlepená nálepka z motoru, která liskala o bočnice a uleknutím pak pilot dokonal zbytek.