Je to samozřejmě od autobusu k raketě, ostřejší a ostřejší s menšími expy, ale nějaký ten graf nebo číslo by nevadilo, konec konců německá dokonalost a vyčerpávající manuál by se tím jenom potvrdily
Bezpádlo BeastX Microbeast
BoZZda mi doporučil dát si -20 expo na vrtulku. Letově to prospělo, nic se s ničím nehádá. Škoda že se v návodu o parametrech jednotlivých režimů nic nenajde, nějaké porovnání kolik čeho v jednotlivých režimech je víc nebo míň
Je to samozřejmě od autobusu k raketě, ostřejší a ostřejší s menšími expy, ale nějaký ten graf nebo číslo by nevadilo, konec konců německá dokonalost a vyčerpávající manuál by se tím jenom potvrdily
.
Je to samozřejmě od autobusu k raketě, ostřejší a ostřejší s menšími expy, ale nějaký ten graf nebo číslo by nevadilo, konec konců německá dokonalost a vyčerpávající manuál by se tím jenom potvrdily
TREX450PROHC3SX, TREX550Spirit, TREX600B.Demon, TREX600VBarNeo, TF8G
http://relax450.rajce.idnes.cz
http://relax450.rajce.idnes.cz
- avalanche8
- Příspěvky: 891
- Registrován: pát 23.10.2009 0:00
- Bydliště: Nova Paka
Des jsem měl pěknou přihodu s protosem a bestii. Létam si tři lety žadný problém létam na governor s kontronikem 60% vše nadhera. Řeknu si že si zkusim trochu víc za blbnout tak jdu na start roztočim protose zvednu ho do metru a přepnu idle2 (změna jen že governor na 70%) No a protos šel okamžitě ostře na pravou stranu daval jsem full kontra a ani tak se mě nezastavil a šel do vykrutu. Škody celkem nic moc přična, hlavní hřídel, trubka a listí. Osobně to dávám za vinu jednomu ložisku na hlavní hřideli ktere když jsem to rozebiral asi nechodilo jak mělo hřidel byla dost obroušena v mistě chytnutí ložiska ale celkem mě překvapila ta reakce že to udělalo jen v těch vyších otačkách.
Jinak ještě mě trochu zlobí na protosovi ocas, má to psí efekt (kmitani pomale) mužu nastavivat zisk jak chci a nic se nemění, žádné drhnuti smykatka nemam to jsem kontroloval dnes po raně hodně a pořad mě to dělá i před ranou i teď letat se s tím da ocas nikam neustřeluje ani když za to zataham pořadně jen to mirně zakmitava. U loga kde mam to same se to ani nehne takže přemýšlím zda nemam trochu potočit těmi potenciometry, zda by to nezlepšily nebo jestli zde někdo neporadi na co u protose kouknout ještě co by to mohlo dělat.
Jinak ještě mě trochu zlobí na protosovi ocas, má to psí efekt (kmitani pomale) mužu nastavivat zisk jak chci a nic se nemění, žádné drhnuti smykatka nemam to jsem kontroloval dnes po raně hodně a pořad mě to dělá i před ranou i teď letat se s tím da ocas nikam neustřeluje ani když za to zataham pořadně jen to mirně zakmitava. U loga kde mam to same se to ani nehne takže přemýšlím zda nemam trochu potočit těmi potenciometry, zda by to nezlepšily nebo jestli zde někdo neporadi na co u protose kouknout ještě co by to mohlo dělat.
Logo 600| AcroMaster Pro| Extra 300 EXP V2
FUTABA FX-30
FUTABA FX-30
- avalanche8
- Příspěvky: 891
- Registrován: pát 23.10.2009 0:00
- Bydliště: Nova Paka
na T500 me trapilo take pomale kmitani a pomohla jen jedna vec prchod z remenu na kardan,osobne si myslim ze to byla hridel smykatka a naslednma oscilace,a zkosel jsem i tahlo,i lupeni vrtilky a nic,proste myslim ze to byla hridel vrtulky,pac zmeny na gyru spartan k nicemu nevedly.PS tem vibracim verim,proto jsem vrtulku dynamicky dovazi zdibkem pasky,a bestii lehce stahnul suchacem.Uvidime 
LOGO 600SE/Vbar 5,3 silverline/JIVE80Hv/TB solid 690/Futaba T14Sg
Vítězství nad piruetou bylo jenom dočasné anebo se spíš děje něco úplně jinýho....
Chtěl jsem si zkontrolovat ten ocas v Normal módu a radši tam dát na spínač oboje HL. Visím tak minutu, něco nastoupám a pak zkouším nahoru dolů ( to zlobilo ), pak rychlejš dolů - načež Trex začal pěkně svižně piruetit ( tuším že proti směru hodin ). To ale není vše, on prostě přestal úplně reagovat na knipl směrovky !!! Protože to bylo u baráku a bál jsem se že můžu něco trefit, nastoupal jsem rychle do 20 metrů a kvedlal s tím znova. Po chvíli - cca 5 vteřin se chytnul, zamrskal ocasem a dobrý, jenomže při stejným klesání to udělal komplet znova ........
Zkusil jsem to i v Normal módu - totéž, přepnutím do HL se to neurychlí ale zase až za chvíli to naběhne komplet. Stát se tohle s cyklikou ........ to by bylo hotovo ...... V úterý to letělo v pohodě, V Normálu jsem poladil ocas a na let už nebyl čas. Asi to s tím nemá co dělat, jenom pro komplet data - MB korigoval na potenciometrech BoZZda takto :
http://relax450.rajce.idnes.cz/Trex450P ... G_6247.jpg
Netuším co to může dělat, vadný MB ? vysílač ? nebo něco s nastavením ? Každá rada dobrá a pochválena předem
Chtěl jsem si zkontrolovat ten ocas v Normal módu a radši tam dát na spínač oboje HL. Visím tak minutu, něco nastoupám a pak zkouším nahoru dolů ( to zlobilo ), pak rychlejš dolů - načež Trex začal pěkně svižně piruetit ( tuším že proti směru hodin ). To ale není vše, on prostě přestal úplně reagovat na knipl směrovky !!! Protože to bylo u baráku a bál jsem se že můžu něco trefit, nastoupal jsem rychle do 20 metrů a kvedlal s tím znova. Po chvíli - cca 5 vteřin se chytnul, zamrskal ocasem a dobrý, jenomže při stejným klesání to udělal komplet znova ........
Zkusil jsem to i v Normal módu - totéž, přepnutím do HL se to neurychlí ale zase až za chvíli to naběhne komplet. Stát se tohle s cyklikou ........ to by bylo hotovo ...... V úterý to letělo v pohodě, V Normálu jsem poladil ocas a na let už nebyl čas. Asi to s tím nemá co dělat, jenom pro komplet data - MB korigoval na potenciometrech BoZZda takto :
http://relax450.rajce.idnes.cz/Trex450P ... G_6247.jpg
Netuším co to může dělat, vadný MB ? vysílač ? nebo něco s nastavením ? Každá rada dobrá a pochválena předem
TREX450PROHC3SX, TREX550Spirit, TREX600B.Demon, TREX600VBarNeo, TF8G
http://relax450.rajce.idnes.cz
http://relax450.rajce.idnes.cz
Bizon : Máš dobrý oko
Servo směrovky je zapojený do CH4 a bílý kablík se signálem má naseklou bužírku. Pramínek je ale nepřerušenej, možná tak dva tři vlásky - hodím to schválně v aťasu pod mikroskop
.
Konektory co jsou na servech Align mě vůbec štvou, jsou hrozně široký, na snímku je vidět jak jsou oproti těm k MB narvaný do gyra ve vějíři což se krajním pinům v gyru určitě nelíbí. V FL760 FBL 3G to bylo ale stejně, prostě norma.... Můžu ten kablík lehce proletovat a zaizolovat nebo odštípnout a naletovat komplet nový konektor.
Tak dávalo by to smysl, když prudce klesnu, gravitací se něco pohne, rozpojí a servo zdechne. Když nastoupám a uberu kolektiv, zhoupne se to opačně a spojení obnoveno. Tak ve visu jde o houby, v zatáčce bych byl v maléru. Jojo - porád něco novýho
:-)
Konektory co jsou na servech Align mě vůbec štvou, jsou hrozně široký, na snímku je vidět jak jsou oproti těm k MB narvaný do gyra ve vějíři což se krajním pinům v gyru určitě nelíbí. V FL760 FBL 3G to bylo ale stejně, prostě norma.... Můžu ten kablík lehce proletovat a zaizolovat nebo odštípnout a naletovat komplet nový konektor.
Tak dávalo by to smysl, když prudce klesnu, gravitací se něco pohne, rozpojí a servo zdechne. Když nastoupám a uberu kolektiv, zhoupne se to opačně a spojení obnoveno. Tak ve visu jde o houby, v zatáčce bych byl v maléru. Jojo - porád něco novýho
TREX450PROHC3SX, TREX550Spirit, TREX600B.Demon, TREX600VBarNeo, TF8G
http://relax450.rajce.idnes.cz
http://relax450.rajce.idnes.cz
- Kenny McCormick
- Příspěvky: 3250
- Registrován: pát 28.08.2009 0:00
- Bydliště: Prešov, SK
Na fotke vyzera zle aj ten biely signalny na CH1...Relax píše: MB korigoval na potenciometrech BoZZda takto :
http://relax450.rajce.idnes.cz/Trex450P ... G_6247.jpg
Inak POT1 aj POT3 mam takmer identicky len POT2 mam na 10.30
Ty mas na 8h, alebo je na max. 14h ?
T8FG - Tarot345PRO BeastX, Protos430 BeastX
http://kennymccormick.rajce.idnes.cz/
http://kennymccormick.rajce.idnes.cz/
Pot 2 se korigoval jenom nepatrně tak to bude 8h.
Kabel od směrovky měl proseklou bužírku, ten úsek jsem lehce propájel a zabalil izolačkou. Kabel na CH1 je povytaženej s kolíčkem z plastovýho konektoru a drží, ty Align kabely a konektory jsou ale hrůza. Savox je na tom stejně ?.
Easy řešení problému s ocasem to nejspíš nebude, vstup do serva je OK, nikde nic zlomenýho. Měl jsem to zapnutý půl hoďky na stole, během kvedlání pákou směrovky sem tam s třídavě v Normal a HL v Normal módu servo jednou v Normálu "zamrzlo" a chvilku trvalo než naběhlo. Nestihnul jsem ani zacloumat kabelama....
Pak se to stalo ještě jednou při vychylování ocasu sem tam v HL režimu. Dal jsem ocas vlevo a když se vracel tak smykátko zůstalo v krajní poloze ( vlevo - mám přehozené gripy ) a servo ticho. Pak najednou kviklo a smykátko fofrem přelítlo na pravou stranu tam kde mělo být už dávno. Něco se tam děje špatně ale ráno moudřejší večera
Kabel od směrovky měl proseklou bužírku, ten úsek jsem lehce propájel a zabalil izolačkou. Kabel na CH1 je povytaženej s kolíčkem z plastovýho konektoru a drží, ty Align kabely a konektory jsou ale hrůza. Savox je na tom stejně ?.
Easy řešení problému s ocasem to nejspíš nebude, vstup do serva je OK, nikde nic zlomenýho. Měl jsem to zapnutý půl hoďky na stole, během kvedlání pákou směrovky sem tam s třídavě v Normal a HL v Normal módu servo jednou v Normálu "zamrzlo" a chvilku trvalo než naběhlo. Nestihnul jsem ani zacloumat kabelama....
Pak se to stalo ještě jednou při vychylování ocasu sem tam v HL režimu. Dal jsem ocas vlevo a když se vracel tak smykátko zůstalo v krajní poloze ( vlevo - mám přehozené gripy ) a servo ticho. Pak najednou kviklo a smykátko fofrem přelítlo na pravou stranu tam kde mělo být už dávno. Něco se tam děje špatně ale ráno moudřejší večera
TREX450PROHC3SX, TREX550Spirit, TREX600B.Demon, TREX600VBarNeo, TF8G
http://relax450.rajce.idnes.cz
http://relax450.rajce.idnes.cz
pkotatko píše:Nekontrolovatelné přetočení doprava přes křidélka udělá Bestie jen v jednom případě. Dost velké vibrace. To byla příčina. Co ji způsobilo, musíš vědět sám. Zřejmě se vibrace po přidání otáček ještě zvýraznily. A možná to souviselo i s tím kmitáním ocasu.
Presne tak vibrace, delalo me to stejny ... po vymene hl hridele vse ok
Ty obycejny stribrny hridele na protosovi nic nevydrzi ...
- pkotatko
- Příspěvky: 6687
- Registrován: sob 13.01.2007 0:00
- Bydliště: Berounsko
- Kontaktovat uživatele:
No to co popisuješ bych asi hledal ( jak už nakousli kluci ) v propojovacích kabelech ( kanál směrovky ) mezi přijímačem a Bestií, dál ty servokonektory, dál přiletování kabelu ve vrtulkovém servu ( taky už se mi stalo že v servu to viselo na vlásku ), případně vrtulkové servo. Převod v servu je předpokládám v pohodě. Není tam jeden zoubek pryč ?
Tohle není nastavením.
Tohle není nastavením.
Bell 206, Mi-8, nejaka letadla, Jeti DS-16
Prověřím to celé, může být i něco se servem. Konektor možná prohodím za Pelikána, tak jak jsem si vyráběl kabely na MB než jsme to na Sobínce nastavovali. Převody jsem měnil po první bouchandě jak jsem vlítnul do slunce a od té doby to spadlo tuším 3x takže se tam mohlo cosi ..... Při 20 minutách kvedlání to udělalo sice jenom 2x ale to je jedno, prostě to není 100%. Díky
TREX450PROHC3SX, TREX550Spirit, TREX600B.Demon, TREX600VBarNeo, TF8G
http://relax450.rajce.idnes.cz
http://relax450.rajce.idnes.cz