Heli a vaše nehody

Všechno co je o modelech vrtulníků, ale nevejde se do jiné vrtulníkové kategorie.
Zamčeno
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
raging
Příspěvky: 1534
Registrován: úte 25.03.2008 0:00

#1351 Příspěvek od raging »

psena píše:Predni prevod kradanu je oprava do 5 min.
Oddelas z jedna strany sroubky odspoda nahoru, 1xpodpera ocasu, 2x vrtulkovy servo, 4x domek prevodu a nahore 1x gyro maunt. Potom to stejny na druhe strane.
vysunes ocas i se servem (nemusis ani rozdelavat tahlo vrtulky)
Potom vyjmes domek prevodu a rozdelas ho.
Potom uz to jen slozis. Bez vyndani zadniho serva to neudelas ani nahodou.
Nejdelesi cas zabere sundavani tech vetsich lozisek z prevodu, ale tarot prevody jsou udelany tak ze to jde vetsinou lehce u Alignu to slo hodne tezce.
Jde to i bez demontáže vrt.serva,ale je určitě pohodlnější ho vymontovat :wink:
Uživatelský avatar
psena
Příspěvky: 4179
Registrován: stř 09.12.2009 0:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#1352 Příspěvek od psena »

Hmm, tak to bych fakt necekal, ale musi to byt opruz to tam rvat...a pritom staci oddelat 4 samorezky.
Uživatelský avatar
Relax
Příspěvky: 5304
Registrován: úte 01.09.2009 0:00
Bydliště: Praha 6

#1353 Příspěvek od Relax »

Díky za itinerář, za 5 minut to ale asi napoprvý nezvládnu :-). S těma ložiskama mě to nalomilo, jestli se nestavit v Tobexu pro dvě CN po 50,00. Kámen z hřídelky vrtulky se ani nehnul, tady bych se mohl zaseknout podobně. Objednám každopádně ty převody i volnoběžku, nechávat jí lehounce číslou je nezmysel.......


Byl to škrtanec po sednutí do jamky, příště jdu na asfalt - vítr nervítr. Možná mě troch ochránil ten koutouč, šlo by to do kontaktu dalších 5-10 milošů a na dílech bych možná dost zíral .......
TREX450PROHC3SX, TREX550Spirit, TREX600B.Demon, TREX600VBarNeo, TF8G
http://relax450.rajce.idnes.cz
Uživatelský avatar
AdamProg
Příspěvky: 963
Registrován: úte 27.05.2008 0:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#1354 Příspěvek od AdamProg »

Tak jsem dnes dal 2x let s HK450 s novym noname motorem a 2x jsem autorotoval :(
Pri prvnim letu to letelo docela dobre, ale vycuclo mi to nejak rychle 40C baterku(ale mozna mi to pripadalo jako kratka doba a zapomel jsem jen na cas), a uz jsem nestihl k sobe doletet.
A podruhe se po kratke dobe zacali ozyvat podivne zvuky, a zadrel se mi motor(mam to ale smulu na motory).
Ted jsem na nej kouknul a rozdrtilo se mi jedno lozisko na prasek :( To jsem jeste nevydel, lozisko se proste vysypalo.
Uživatelský avatar
Kenny McCormick
Příspěvky: 3250
Registrován: pát 28.08.2009 0:00
Bydliště: Prešov, SK

#1355 Příspěvek od Kenny McCormick »

co to bolo za motor?
Mozno ma niekto s nim podobnu skusenost.
T8FG - Tarot345PRO BeastX, Protos430 BeastX
http://kennymccormick.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
AdamProg
Příspěvky: 963
Registrován: úte 27.05.2008 0:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#1356 Příspěvek od AdamProg »

Kenny McCormick píše:co to bolo za motor?
Mozno ma niekto s nim podobnu skusenost.

Na motore je KV3700 Wester Brushless Motor
Obrázek
Uživatelský avatar
Kenny McCormick
Příspěvky: 3250
Registrován: pát 28.08.2009 0:00
Bydliště: Prešov, SK

#1357 Příspěvek od Kenny McCormick »

http://hobby-wing.com/hobbymate-hb2835- ... motor.html
http://hobby-wing.com/arris-3800kv-outr ... motor.html
podobnost ciste nahodna?
Na tie motory /hobbymate/ som cital celkom pochvalne vyjadrenia na helifreaku, jeden som mal, no oproti scorpionu nemal vykon, tak som ho posunul dalej.
Asi fakt len smola na kus...
T8FG - Tarot345PRO BeastX, Protos430 BeastX
http://kennymccormick.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
Panda
Příspěvky: 33
Registrován: pon 21.02.2011 0:00
Bydliště: Chomutov

#1358 Příspěvek od Panda »

takovy motor jsem mel taky, vlastne celou sadu s regulatorem, jen napis na motoru vypadal malinko jinak.
http://cgi.ebay.de/3680KV-Motor-35A-Reg ... 1198wt_901
nejdriv jsem vymenil regulator, protoze obcas zniceho nic ztracel vykon, a u motoru mi shoreli privodni kabely, kdyz jsem se pokousel natocit baracek kamerou.
:-) kamera ma par gramu, tou to nebylo.
Uz jsem to tu popisoval...

jinak motor mi fungoval pres pul roku v podstate bez problemu, taky jsem ho moc nezatezoval.
Heli 450 (90% T-REX)
MX-16 IFS
AEROFLY
Uživatelský avatar
zablabla
Příspěvky: 752
Registrován: úte 02.02.2010 0:00
Bydliště: Hranice na Moravě

#1359 Příspěvek od zablabla »

Nepíši do tohoto vlákna, protože bych se upsal, ale teď si musím pobrečet. Rex 250 mikrobestií mi dvakrát zdánlivě bez zjevné příčiny spadl. Prostě přestal komunikovat. Tentokrát se to stalo, cca 0,5m nad zemí ve visu, takže si jen kecnul na zem.
Poprvé přestal fungovat regulátor, a myslel jsem si , že to je příčina. Teď se regulátor po novém zapojení zahříval, tak jsem změřil spotřebu a helina brala naprázdno 1,5A.
Po laborování a odpojení serva vrtulky (DS420)spadl odběr naprázdno na cca 0,15A. Tak jsem vyměnil servo a vše vypadá v pořádku.
Je to možné, aby vadné servo shodilo celou elektroniku, nebo mohu čekat další překvapení ????
Díky za Vaše zkušenosti
Blade msR, mcpx, Trex 250 FBL + DX6i ;Trex 250,Trex 500 FBL + T8FG
Uživatelský avatar
cilek
Příspěvky: 2695
Registrován: sob 20.03.2004 0:00
Bydliště: ČR

#1360 Příspěvek od cilek »

Možné to jistě je. Servo přetíží BEC, ten vypne a je hotovo :cry: .
Uživatelský avatar
DaveLister
Příspěvky: 1155
Registrován: ned 13.09.2009 0:00
Bydliště: Kadaň/Praha

#1361 Příspěvek od DaveLister »

Je to vice nez mozne, pokud to konstantne bralo 1,5A tak je to temer jiste. Prehraty BEC jde ale snadno poznat, ma tak vysokou teplotu ze si sahnutim spalis prst.
Uživatelský avatar
cilek
Příspěvky: 2695
Registrován: sob 20.03.2004 0:00
Bydliště: ČR

#1362 Příspěvek od cilek »

Tak dneska vpodvečer druhá a konečně :P pořádná rána s Mini Titanem. Odhodlal jsem se ke svému prvnímu loopingu :roll: .
Uživatelský avatar
OPR
Příspěvky: 5682
Registrován: stř 21.07.2010 0:00
Bydliště: Kamenice - Praha východ
Kontaktovat uživatele:

#1363 Příspěvek od OPR »

Jéééje já taky a tentokrát docela srandovně :D

........ včera při motorové zkoušce se mi přihodila jedna doopravdy kuriózní nehoda. Teda ona je kuriózní jen tím, že se to stalo na zemi při motorové zkoušce. Být to ve vzduchu, asi by to moc kuriózní nebylo. :D Prostě při třetí minutě točení na zemi se mi oholil převod z autorotačního kola na vrtulku - to černé kolo. Sjelo to 11 zubů a bylo (a je) po piči. Absolutně nevím proč ........ jestli to byla únava materiálu (což se mi nezdá) nebo někdy dřív jsem škrtl vrtulkou o zem a již to bylo naprasklý - to fakt nevím. Nicméně jsem od začátku roku absolvoval něco málo autortací a je možné, že při některé z nich došlo k načnutí celého kola převodu k vrtulce někde pod zubem a ono to "na oko" do teď, drželo. :D Jemné dosednutí při autorotaci to vždy nebylo......... to přiznávám :D . Ale je hustý že to povolilo až asi při 8mé motorové zkoušce na zemi ....... teda vlastně deváté ..... neúplné :)

Škody nic moc :P - drát padel, padla a víše zmíněný převod k vrtulce.
...... a to jsem si říkal, že tenhle víkend je první drobet volnější .... tak budu mýt volno uplně :D .

:evil:
Uživatelský avatar
cilek
Příspěvky: 2695
Registrován: sob 20.03.2004 0:00
Bydliště: ČR

#1364 Příspěvek od cilek »

OPR píše:... tak budu mýt volno uplně :D .

:evil:


Jako že pomůžeš manželce s mytím oken? To je od tebe hezké. :lol:
Uživatelský avatar
OPR
Příspěvky: 5682
Registrován: stř 21.07.2010 0:00
Bydliště: Kamenice - Praha východ
Kontaktovat uživatele:

#1365 Příspěvek od OPR »

cilek píše:
OPR píše:... tak budu mýt volno uplně :D .

:evil:


Jako že pomůžeš manželce s mytím oken? To je od tebe hezké. :lol:


..... :P
Zamčeno

Zpět na „Heli - jiné“