Stránka 10 z 64
Napsal: pát 07.11.2008 13:26
od Abu
Ten Ray ma vnejsi prumer 35mm + misto na draty a mezeru mezi rotujicim plastem... tezko rict jestli se to do toho EPP cenichu vejde. O ucinnosti a verohodnosti udavanych parametry u Rayu uz tu byla rec mockrat...
Ten pohon o kterem pise Marek je vyzkouseny a funkcni. Mam velice podobny (jen s napisem Dualsky) a pri doberu 17-18A to s vrtuli 11x7 taha vetrone 1.8m 770g pod uhlem zhruba 45st (mozna vic), stoupani 10-11m/s (zmereno). Vyhoda je, ze motor ma mensi prumer a lip se vejde do cumaku.
Napsal: pát 07.11.2008 13:32
od Marek71
Ten moj pohon berie 18A a s vrtuľou 11x6 to stúpa do 10 m/s, overené a zmerané. A videl som ten pohon aj v akcii práve v EG Pro, preto ho možem kľudne doporučiť.
Napsal: pát 07.11.2008 14:29
od Jetson
Napsal: pát 07.11.2008 14:33
od Abu
Serva stacit budou, ale uz mi dve tyhle HXT-900 zahadne odesly, proste prestaly nahle fungovat (jedno na motejlu a druhy na kridylku, nastesti s tim slo celkem bezproblemu pristat), prvni asi po 2 mesicich provozu, druhy asi po 5ti... zatim jsem nemel cas to zkoumat, jen jsem vymenil kus za kus a litam dal, ale mam je doma pripraveny na pitvu, tipuju na neco elektrickeho, mechanicky se zdaji ok.
Takze doporucuji vzit radeji o 1-2ks vic.
Napsal: pát 07.11.2008 14:36
od Jetson
Vzal jsem 5ks serva a 6 ks náhradních převodů.

Napsal: pát 07.11.2008 14:36
od Abu
Nahradni prevody mam taky, ale vypada to ze zbytecne, prevody vypadaji ze maji vetsi zivotnost nez zbytek serva...

Napsal: pát 07.11.2008 15:04
od Jetson
Já udělal na Cessně zkušenost opačnou (na jiném typu), tak jsem neodolal a za 99centů jsem vzal do zásoby.
Napsal: sob 08.11.2008 17:01
od jirka899
Ahoj, je nějaký tvarový rozdíl mezi verzí Easy Glider Electric a EASY GLIDER PRO, nebo v jejich letovém projevu při osazení stejným motorem díky
Napsal: sob 08.11.2008 17:12
od Jano
letový a tvarový rozdiel asi nie , iné je uchytenie krytu kabiny ....o inom neviem
Jakou délku závitové tyče M8 pro svah a silný vítr?
Napsal: pát 14.11.2008 21:21
od kubajs
Ahoj, pořídil jsem závitovou tyč M8 pro Easyho, poradíte, jakou délku používat pro lety v silném větru a na svahu? Metrová tyč, která přesně padne do trubky křídla váží 300g.
Nacpali byste tam tyč klidně celou, nebo radši polovinu, jak radí český manuál? Navýšení hmotnosti o 150g mi nepřijde příliš, aby to mělo velký vliv na větší pronikavost na svahu. Možná se mýlím, rád si nechám poradit.
Používám motor (AXI 2814/16) váží 106g
LiPol 2200mAh a do ocasu jsem zabudoval jednu 10g kuličku.
Zbytek jsou běžné hmotnosti (regulátor, přijímač od DX7, dráty).
Napsal: pát 14.11.2008 21:43
od Jano
V navode odporúčajú M7 v dlžke vzpery aby to nelietalo zo strany na stranu , zase veľkej prídavnej záťaže by som sa bál, čo na to kridla ?
Napsal: pát 14.11.2008 22:35
od kubajs
Jano píše:V navode odporúčajú M7 v dlžke vzpery aby to nelietalo zo strany na stranu , zase veľkej prídavnej záťaže by som sa bál, čo na to kridla ?
Mam zrejme novejsi modifikaci modelu, tam uz uvadi M8, ktera presne padne do tyce tak, aby se ani nemusela fixovat. Mam spis malem problem ji odtamtud vytlacit. Kridel bych se nebal, naopak je to musi rapidne zpevnit, ze je nezlomis, ani kdyby ses snazil sebevic. Spis se bojim, zda 300g navic neni na glidera prilis mnoho. S Cularisem bych se toho nebal, ale Easy Glider prece jenom nema zas tak velke rozpeti. 300g navic glider unese bez problemu, urcite nespadne, ale spis bude obtiznejsi dostat se pri bezmotorovem letu nahoru.
Napsal: sob 15.11.2008 1:51
od BOSS8
kubajs píše: 300g navic glider unese bez problemu, urcite nespadne, ale spis bude obtiznejsi dostat se pri bezmotorovem letu nahoru.
To co řešíš má význam jen pro "svahové létání" a tam motor nepotřebuješ.
Létání na louce v počasí kdy už potřebuješ závaží je nesmysl

to je jen na rozbití éra.
Závaží na svahu slouží k tomu aby ti éro necouvalo do kopce, EG je sice chlupaťák ale prostupnost vzduchem má dobrou , určitě ti stačí naložit ho baterkou 3čl 2000 + mAh a jít lítat. Počasí kdy je potřeba EGeho naložit dalším závažím je pro začátečníka stejně nelítatelný.
Neděle vypadá zajímavě můžem vyrazit někam na kopec

Napsal: sob 15.11.2008 8:17
od kubajs
BOSS8 píše:Neděle vypadá zajímavě můžem vyrazit někam na kopec

Jsem pro, někam bych v neděli vyrazil. Ale vítr bude mít rychlost 5 - 7 m/s, myslíš, že je to pro mě zvládnutelné?
Na rovné ploše bez členitého terénu by to snad mohlo být ok, turbulence by neměly být příliš velké.
Budu to mít trochu komplikované, protože mi přijedou rodiče, ještě dám vědět.
Napsal: sob 15.11.2008 10:06
od Abu
Presne jak pise Boss - litat na louce se zatizenym EG neni nic moc zajimaveho, snad jen z treningovych duvodu - uloha "ovladani modelu za ztizenych podminek".
Naopak na kopci to bude super, 5m/s je idealni, pokud nebudou moc velke poryvy a kopec bude nejaky "hodny", neturbulentni, tak klidne i tech 7.