Stránka 10 z 18

Re: Ariane V6

Napsal: pon 08.04.2013 20:24
od Staifus
A je to tady, nechá se bože zalítat i po práci. Dal jsem si dneska dva starty s Megou od 17.30-18.30 - parááááda.
Chci změřit, kolik to baští s teplejma čerstvejma baterkama a tou 16x17s - protože v zahraničí jsou setupy kde na to samý dávaj i 5s.... a žačínam mít nutkání :lol:

Re: Ariane V6

Napsal: pon 08.04.2013 21:10
od petrajksner
Držím palce tomu YEPovy:-)

Re: Ariane V6

Napsal: úte 09.04.2013 7:23
od Staifus
No, to právě by chtělo asi silnějšího Jepa....

Re: Ariane V6

Napsal: ned 14.04.2013 18:54
od Staifus
Dnes se sešly dva kompoziťáci u nás na letišti...

U Ariany se projevil slušný nárůst tepla baterek a motoru při tomhle jarnim počasí, takže experimenty na 5S se RUŠÍ :lol: nerad bych z toho udělal v létě čmuďáka.
Na druhou stranu, baterky "dávaj" a chodí to bych řekl trochu vostřejc, i dle zvuku vrtule... a ohmy spadly pod 2...

Re: Ariane V6

Napsal: ned 14.04.2013 20:52
od petrajksner
Povídej mi o tom jak se plašej letadla, díky tomu teplu, Backfire lítá 69 m/s už běžně, ta nová baterka od Thunder Poweru G8 70C funguje peckově, nějaký vnitřní odpory už neřeším a konrétně u této, vykazuje vyší vnitřní odpor nežli lítaná, Thunderka dá o 10m/s větší stoupání a o 50A víc. Odběrová špička je tam díky oteplení cca jen 260A (rozběh 1,5s) a baterka po připojení na balancér je rozhozená jen tisícinama voltu na článek, hlava mi to nebere. Po chvilce blbnutí tomu bylo vedro tak jsem dochlazoval větráčkem co mám k pyloňákům :lol:
O bučení vrtule ani mluvit nebudu, i s takovým delším rozběhem to dělá bordel a kolem jedoucí cyklisti si hodně přišlápnou do šlapek :lol: :lol: :lol:

Re: Ariane V6

Napsal: ned 14.04.2013 20:58
od Staifus
:lol: jo, to teplo tomu nějak vyhovuje... Co to Dingo? Už jsi rozchodil ten regl? A moje Ariana letěla?

Re: Ariane V6

Napsal: ned 14.04.2013 21:11
od graup15
petrajksner píše:Povídej mi o tom jak se plašej letadla, díky tomu teplu, Backfire lítá 69 m/s už běžně, ta nová baterka od Thunder Poweru G8 70C funguje peckově, nějaký vnitřní odpory už neřeším a konrétně u této, vykazuje vyší vnitřní odpor nežli lítaná, Thunderka dá o 10m/s větší stoupání a o 50A víc. Odběrová špička je tam díky oteplení cca jen 260A (rozběh 1,5s) a baterka po připojení na balancér je rozhozená jen tisícinama voltu na článek, hlava mi to nebere. Po chvilce blbnutí tomu bylo vedro tak jsem dochlazoval větráčkem co mám k pyloňákům :lol:
O bučení vrtule ani mluvit nebudu, i s takovým delším rozběhem to dělá bordel a kolem jedoucí cyklisti si hodně přišlápnou do šlapek :lol: :lol: :lol:


Thunder Power G8-70C...Kde to roste? U omnitronu je G6...????

Re: Ariane V6

Napsal: ned 14.04.2013 21:17
od petrajksner
graup15 píše:
petrajksner píše:Povídej mi o tom jak se plašej letadla, díky tomu teplu, Backfire lítá 69 m/s už běžně, ta nová baterka od Thunder Poweru G8 70C funguje peckově, nějaký vnitřní odpory už neřeším a konrétně u této, vykazuje vyší vnitřní odpor nežli lítaná, Thunderka dá o 10m/s větší stoupání a o 50A víc. Odběrová špička je tam díky oteplení cca jen 260A (rozběh 1,5s) a baterka po připojení na balancér je rozhozená jen tisícinama voltu na článek, hlava mi to nebere. Po chvilce blbnutí tomu bylo vedro tak jsem dochlazoval větráčkem co mám k pyloňákům :lol:
O bučení vrtule ani mluvit nebudu, i s takovým delším rozběhem to dělá bordel a kolem jedoucí cyklisti si hodně přišlápnou do šlapek :lol: :lol: :lol:


Thunder Power G8-70C...Kde to roste? U omnitronu je G6...????

Zavolej do omnitronu je to novinka, mám je od tam tud a opravdu vypadají výborně :D
Zaráží mě že je ještě nedali na e-shop, já už jí mám doma cca měsíc a od nich.

Re: Ariane V6

Napsal: ned 14.04.2013 21:22
od petrajksner
Staifus píše::lol: jo, to teplo tomu nějak vyhovuje... Co to Dingo? Už jsi rozchodil ten regl? A moje Ariana letěla?

YGE asi stávkuje!!!!
Ať bylo sebezapírání, že tam čína nebude, ale nic jiného se nevejde, tak jsem zakoupil YEP 150A a budu dělat vylučovací metodu, jestli regl, motor, baterky ( tolik kritizované TP 65C G6 ). Musím se mu začít věnovat, ikdyž kroužení kolem pylonů mě ještě neomrzelo :D
Už nestávkuje, chodí jak má, YEPa dávám spát k ledu :lol:

Re: Ariane V6

Napsal: čtv 18.04.2013 20:48
od petrajksner
Tak pane kolego, bývalí majiteli té "splašené" Ariany, je zalítaná.
Sice baterky, které jsem tam dal byla troufalost, ale zdá se mi, že se pohon za letu dost odlehčí. Použil jsem 3 článek 2200 nanotech 35C a klešťák mi ukázal 135A :( Ale znáš to, jiný nebyly a tyhle byly zrovna po ruce :lol:
Stoupavost se o proti tvé kombinaci sice snížila, ale tech 40m/s tam zůstalo :!: Na váze to jde taky znát při přetažení při přistání, to vypadá efektně.
Nový majitel se klepe ještě teď, prej je to změna oproti Radianovy nebo F3Káčku s kterými létal do teď :D

Re: Ariane V6

Napsal: pát 19.04.2013 9:26
od Staifus
No tak gratulace, na 3S 40m/s , to by šlo. Já vim že bez motoru chodí jak papírák, s tima 3S ...

Re: Ariane V6

Napsal: sob 20.04.2013 7:37
od petrajksner
Je to za větru takový "hadrák" ale jinak je to dobrý. Zkusím na baterku pak dolepit nějaké to olovo a trošku to zatížit.
Až dorazí nová aku, bude to taky něco jiného, bude o malinko těžší, no uvidíme.

Re: Ariane V6

Napsal: čtv 09.05.2013 23:28
od nitro
Pánové, kde vychází těžiště u Ariany pls. ?

Re: Ariane V6

Napsal: čtv 09.05.2013 23:38
od Milan Nes
přesně na šroubech nebo je návod tady

http://arianev6.webnode.cz/

Re: Ariane V6

Napsal: pát 10.05.2013 5:21
od petrajksner
5mm od středu šroubů na křídlech, směrem k ocasu letadla.