krtek2k píše:Ono právě to , že to ve špičce dá není k ničemu , ale jen kvůli tomu ty otáčky nepoklesnou, což je právě užitečný a nikoilv zbytečný.
A hlavně ty špičky nejsou ani tak o motoru , jako o baterkách. Když prostě baterka krátkodobě tu špičku nedá, tak můžeš mít motor jakej chceš.
A naopak i s papírově slabším motorem , můžeš v kombinaci se super baterkama parádně zavýkonovat.
Absolutní souhlas,kde není příkon,nemůže bejt ani výkon.Xera má ovšem výhodu ve velké účinnosti v širokém spektru otáček(výkonu).Když jsme porovnávali na Fusionu 50,Xera 4025-560kV,pastorkek 13z,aku 2500/20C,1600 ot na rotoru ,lehká akro,lopas,vejkrut-eco provoz ....7,5 minut letu,v aku zbylo 15%.Ta samá konfigurace se Skorpionem HK 4025/550 nebo Hyperionem...6 minut letu.1,5 minuty se přemněnilo v teplo.
Na druhou stranu,když jsou tvrdý aku,dá Xera ve špiččce 5,5kW,Skorpion 3,9.Vše změřeno J logem a IISI Cockpitem.
Jan Hess-MODELSPORT,RC,vrtulníky SAB Goblin-RAW,e- shop,jhess@mscomposit.com,www.modelsport.info