Stránka 10 z 10
Napsal: pát 22.10.2010 11:32
od Pamilton
A budeš prosím tě vědět celkovou hmotnost, já se z baterkou 2600 dostávám někam na 850g, což už je asi hodně. S tím axíkem a baterkou 1300 jsem do 700 určitě.
Napsal: pát 22.10.2010 18:31
od pavelnisser
Buď v klidu... S baterií flightmax 2200 má Mustang 938g. A lítá suprově a s klapkama, který jsem přidělal, jsou přistání krokem jak do bavlnky...

Napsal: pát 22.10.2010 18:37
od pavelnisser
...Tak pardon, 935g...jsem se sekl

. Ale tím, že tam mám klapky, to jsou další dvě serva navíc a výškovku mám novou, balzovou...ta pěnová se mi zlomila v autě...
Napsal: sob 23.10.2010 20:08
od pikus 1
Máte to nějaký těžký....
Můj váží s baterii 2200mA 740g a bez bat. 560g a těžištěje naprosto
přesně. Motor mám Turnigy SK 3530 a regl 30A. S vrtulí APC 9x 7.5
je to fakt stíhačka. Éro mam cca rok a naprostá spokojenost...
Nemá cenu vymýšlet kraviny a cpát tam váhově nějaký nesmysly a divit se, že nevychází těžiště...

Re: Mustang P-51D Parkzone
Napsal: pon 03.12.2012 18:38
od kovec
Dobrý den.Mám doma tento motor
http://www.hobbyking.com/hobbycity/stor ... oduct=5690 Myslíte že by utáhl toho mustanga.Popřípadě jestli by šel dát do nějakého jiného warbirdu. Děkuji.
Re: Mustang P-51D Parkzone
Napsal: čtv 22.01.2015 7:59
od Komanč777
Ahoj chlapi,
prosím, mohli by jste mi poradit s těžištěm?
Mám P51 Gunfighter od Parkzone v ARF, a fotky co sem byly kdysi vloženy už nejdou otevřít.
Řeším těžiště, neb také nevím, zda udávaných 70 mm od náběžky je měřeno přímo u trupu, nebo až v lomení.
Dal jsem do něj T 3536/6 1250 KV, rgl 40 A a vrtuli 10X5...ale tu možná vyměním za 9x6, uvidím, co to bude dělat. Lítám na 2200...
Předem moc díky
Michal