Stránka 9 z 79

Napsal: úte 09.02.2010 21:16
od vasin
Tak tou rozlezlou cyklikou to asi není alespon mi to neprijde. Za to jsem zjistil ohle tahlo, ale i kdyz sem tak nejak narovnal porad musim mit silne vytrimovano. Tak nevim.

Napsal: stř 10.02.2010 11:35
od pns
dobry den, nevite jestli pasuji na sebe dily z colibry V4 a colibry V4.5?

Napsal: stř 10.02.2010 12:50
od Váhy
Možná jsou stejné: zadní motorek, táhla, ozubené kolo a ložiska. Vše ostatní je jiné.

Dá se použít baterie - když si na ni nalepíš vytahovací pásek, a možná cyklika - jestli to bude fungovat na kratších čepech.
.

Napsal: čtv 11.02.2010 22:01
od giff
Zdravím pánové.Pořídil jsem si taky tohoto prcka a jako úplnej RC amatér a samouk jsu s ním velice spokojenej.První pokusy o to dostat tuto věcičku do vzduchu byly hrozný,ale teď po týdnu co ho mám jsou pokroky už vidět.Lítám tak 12 baterek denně.Ale co se mě nestalo.Hned druhý den při jednom z mnoha pádů mě pruskly ližiny.A jelikož soudruzi s Číny nestačí dovážet ND tak jsem si urabil vlastní.Jsou z vodov.izolace a mám je ke spodku přilepený oboust.lep.páskou.Neváží to prak.nic a jsou nezničitelné a létám o 100šest dál.Přikládám 2 fota svého výtvoru.
http://giff.rajce.idnes.cz

Napsal: čtv 11.02.2010 22:33
od Dawyx
Tak tohle byl teda velice originální nápad :-D, vypadá to dobře, jako nějáké letadlo :-D

Napsal: pát 12.02.2010 14:35
od dk_line
tak jak jsem byl ze zacatku celkem nadsenej z tohoto vrtase, tak me sklamal kvalitou a vydrzi zadnich motorku. Aniz bych s nim nekde vedomně prastil, tak asi po 15 baterkach se odporoucel zadni motor. Z vypetim poslednich sil jsem sehnal snad posledni novy ocas s motorem v republice, ale i ten se zhruba po 10ti baterkach bez pardonu odporoucel. Oba pouzite zadni motory zhruba po 1/2 minute letu ztrati vykon a vrtas se zacne bezmocne tocit. Vytrimovat to samozrejme uz nejde.

Vypada to, ze se tak stane po mirnem zahrati motorku, kdy ztrati vykon a neni pak schopnej uz udrzet ocas na svem miste. Vzhledem k tomu, ze uz nikde v republice nejsou nahradni dily, tak zkusim objednat jeste venku a pokud nevydrzi ani treti motor trosku vic, tak jde vrtas z domu.

Stalo se mi to pred casem i na Blade msr, ale ten uz v pohode lita snad 50baterek. Premyslim, ze tam zkusim napasovat motor z Blade, pripadne se pokusim na Colibrika nejak napasovat i jeho celou hlavu i s ocasem... Jen se mi nelibi, ze cena nahradnich dilu je nekde jinde, coz se mi u colibri velice libilo.

Napsal: pát 12.02.2010 15:43
od pns
zdravim, nevite jestli by nejak neslo udelat, aby na vysilacce pri modu2, klopeni bylo na levo a toceni na pravo?

Napsal: pát 12.02.2010 15:57
od dk_line
Váhy píše:Možná jsou stejné: zadní motorek, táhla, ozubené kolo a ložiska. Vše ostatní je jiné.


Ten zadni motorek taky neni stejny, V4.5 ma zadni motorek o dost mensi nez jsou oba motory na V4, a s tim ozubenym kolem si taky nejsem uplne jistej, mzslim ze je tam jinej pocet zubu. Stejna situace je s motory i u Blade mcx a msr

Napsal: pát 12.02.2010 19:05
od vasek
Zdravím,
Kolibříka v4.5 mám necelých 8 dní (můj první mixérek), odlétáno přes 80 letů. Když jsem dneska musel sundat kabinku kvůli opravě prasklého podvozku (v místě kde se stýká s držákem baterky - slepil jsem vteřiňákem a z obou stran vyztužil kousky plastu z kelímku od jogurtu) nastavil jsem zároveň vůli serv přitlačením těch černých kotoučků na osičkách. Vůli jsem nechal jen tak, aby tam nějaká zůstala. Výsledek nad očekávání - let se zklidnil řízení zpřesnilo. Doporučuji.
Vašek

Napsal: pát 12.02.2010 20:50
od giff
Zdravím.Mám tohoto prcka 8 dní,nalétáno asi 50 baterek a až na ulomený ližiny zatím žádnej problém;a těch pádů.Asi umím dobře padat :lol: :lol:
ND díly už mám taky preventivně objednaný,ale podle vašich skušeností asi doobjednám ten zadní ocas.Jinak postupně trénuju základy ovládání.Už trochu zvládám let s čumákem od sebe,teď se učím lítat s čumákem ke mě.

Napsal: pát 12.02.2010 22:08
od Yetti
Na vánoce jsem dostal "heli" XS Copter Metal. Nabil baterii, vyklidil půl obýváku :-) a zkusil co udělají moje olšové ruce s touto technikou. No, co budu vykládat, žádný učený z nebe nespadl a pilotem se člověk jen vlastnictvím nějakého éra nestává. Přesto jsem po několika pokusech připomínajících řízení RC žáby vzlétl a snažil se model ovládat. Po vybití jedné baterie a potem politém čelu jsem usoudil, že tento vrtulník raději provozovat v hale, než se s ním "zpřátelím". Ale ruce pořád srběly. Co teď? Na základě tohoto vlákna jsem si dnes přivezl domu COLIBRI V4. Nabil baterie, vyklidil půl obýváku a vzhůru do stropu :-)
Po spárování se vrtulníček pěkně rozsvítil a pak se odlepil od země a já se soustředil na vis. No, co Vám zkušeným matadorům budu povídat, vis to nebyl. Po různých pohybech v různých výškách nad zemí jsem si po nějaké době všiml, že se rozblikalo podsvětlení. Při klidu svítí nepřerušovaně. Vyměnil baterii a to samé. Vůbec si neuvědomuji jestli to tak dělalo od začátku mojich pokusů. V návodu není v tomto směru nic. To fakt tak má být? V klidu svítí a po roztočení rotorů bliká?
Dále mi není jasné, jak poznám, že dochází baterie?
Děkuji za odpovědi na blbé otázky. Ale raději se zeptat a vědět, než žít v nevědomosti.

Napsal: pát 12.02.2010 22:15
od matmatmat
hm ale v4 != v4.5 .... je tam rozdiel jedneho rotora :P

Napsal: pát 12.02.2010 23:36
od dalik944
Yetti píše:Na vánoce jsem dostal "heli" XS Copter Metal. Nabil baterii, vyklidil půl obýváku :-) a zkusil co udělají moje olšové ruce s touto technikou. No, co budu vykládat, žádný učený z nebe nespadl a pilotem se člověk jen vlastnictvím nějakého éra nestává. Přesto jsem po několika pokusech připomínajících řízení RC žáby vzlétl a snažil se model ovládat. Po vybití jedné baterie a potem politém čelu jsem usoudil, že tento vrtulník raději provozovat v hale, než se s ním "zpřátelím". Ale ruce pořád srběly. Co teď? Na základě tohoto vlákna jsem si dnes přivezl domu COLIBRI V4. Nabil baterie, vyklidil půl obýváku a vzhůru do stropu :-)
Po spárování se vrtulníček pěkně rozsvítil a pak se odlepil od země a já se soustředil na vis. No, co Vám zkušeným matadorům budu povídat, vis to nebyl. Po různých pohybech v různých výškách nad zemí jsem si po nějaké době všiml, že se rozblikalo podsvětlení. Při klidu svítí nepřerušovaně. Vyměnil baterii a to samé. Vůbec si neuvědomuji jestli to tak dělalo od začátku mojich pokusů. V návodu není v tomto směru nic. To fakt tak má být? V klidu svítí a po roztočení rotorů bliká?
Dále mi není jasné, jak poznám, že dochází baterie?
Děkuji za odpovědi na blbé otázky. Ale raději se zeptat a vědět, než žít v nevědomosti.


Jo, v klidu svítí, při roztočení bliká. Že je slabá baterie poznáš tak, že to na plný plyn neche letět nahoru :-)

Napsal: sob 13.02.2010 6:50
od ratedo
pokud je slabá baterie tak nejen že nemá sílu vzlétnout jak tady řekl kolega a ještě se vrtulníček začna chovat jako když není vytrimrován pár vteřin než nejde vzlétnout :wink:

Napsal: ned 14.02.2010 11:05
od micey007
Nazdárek,taky jsem majitelem téhle heli,ale už jsem ji stihnul rozbít.Ulomil jsem ty menší kolíčky na hlavní hřídeli-tam co se opírají nosné lity.Jak tak na to koukám,s náhradníma dílama to není žádná sláva,i když mě v prodejně ujišťovali,že to bude absolutně bez problémů.Nevíte někdo,jak a kde to objednat někde jinde?Docela mě to štve,protože už mi to začínalo pěkně jít,ale pádům se člověk stejně nevyhne.Nebo jestli máte někdo podobnou zkušenost a povedlo se vám to opravit,budu moc rád za každou radu.Zkoušel jsem to slepit sekunďákem,ale to prostě nedrží.