Blade mSR by E-flite
Re: Blade mSR by E-flite
Zapoj hlavní místo zadního a vyzkoušej. Pokud půjde na zadní pozici a na hlavní ne, tak je vadná řídící deska.Pokud je to motorem, tak jako hlavní motor do MSR pasuje hlavní motor s colibri V 4,5 , musíš vyměnit na něm pastorek, protože colibri má pastorek jiný o 1 zub než MSR a taky musíš přepájet konektor. Je levnější než originál (který není v současné době k sehnání) a funguje dobře. Taky jsem ho použil.
Mini Titan E325S ARFTF, Blade 130X, Blade mCPx, Blade nano CPX, Blade mSR X, DX8
Re: Blade mSR by E-flite
Zdravím
Jsem čerstvím majitelem tohoto prcka.Nedávno jsem jednoho koupil přes inzerát ale ten měl odkouřenou řídící jednotku.Tak jsem pořídil funglovku BNF jelikož mám DX6i.Po vybalení a prvním letu jsem byl mile překvapen že i já nevrtulníkář jsem ho dokázal udržet ve vzduchu.
No cca po dvouch hodinách odlétaného času začal škubat zadek a motor začal vydávat hnusnej zvuk.K tomu co jsem koupil přes inzerát byl jeden ocasní díl navíc tak jsem ho vyměnil chvilku byla pohoda ale pak se jakoby začal motor sekat,načež jsem trochu štrejchnul o stěnu a praskl jeden z držáku listů.
Vyměnil jsem ho seřídil cikliku přípravkem ale vrtulník vzlétne a začne opisovat kružnici která se zvětšuje a zrychluje.
Toto vlákno jsem již pročetl celé minulí týden a někde se o tom psalo ale teď to nemohu najít.
Myslím si že by to mohlo být nevyvážeností listů.
Otázka zní:Jak v domácích podmínkách vyvážit listy rotoru
Kdyby se našel někdo z okolí Chomutova a pomohl s nastavením velice by mi to pomohlo
Jsem čerstvím majitelem tohoto prcka.Nedávno jsem jednoho koupil přes inzerát ale ten měl odkouřenou řídící jednotku.Tak jsem pořídil funglovku BNF jelikož mám DX6i.Po vybalení a prvním letu jsem byl mile překvapen že i já nevrtulníkář jsem ho dokázal udržet ve vzduchu.
No cca po dvouch hodinách odlétaného času začal škubat zadek a motor začal vydávat hnusnej zvuk.K tomu co jsem koupil přes inzerát byl jeden ocasní díl navíc tak jsem ho vyměnil chvilku byla pohoda ale pak se jakoby začal motor sekat,načež jsem trochu štrejchnul o stěnu a praskl jeden z držáku listů.
Vyměnil jsem ho seřídil cikliku přípravkem ale vrtulník vzlétne a začne opisovat kružnici která se zvětšuje a zrychluje.
Toto vlákno jsem již pročetl celé minulí týden a někde se o tom psalo ale teď to nemohu najít.
Myslím si že by to mohlo být nevyvážeností listů.
Otázka zní:Jak v domácích podmínkách vyvážit listy rotoru
Kdyby se našel někdo z okolí Chomutova a pomohl s nastavením velice by mi to pomohlo
http://tox232.webnode.cz
Re: Blade mSR by E-flite
Len pre istotu - mas spravne zapojeny ten chvostovy motor (nemas ho prepolovany)?
Re: Blade mSR by E-flite
No kdybych ho měl přepolovaný tak se točí obráceně a vrtulník by rotoval kolem své osy.Nebo né
http://tox232.webnode.cz
Re: Blade mSR by E-flite
co si tak pamatuju tak to kroužení uz MSR způsobovala hromada věcí, koukni se jestli máš cykliku ok, byl na to takový mezikus,který se dal mezi rotorouvou hlavu a cykliku, domáčknutím se cyklika srovnala. Taky stačí aby někde bylo přihnuté táhlo mezi cyklikou, pádly a rotorovými listy, nebo příliš dotažené rotorové listy atd. U tohohle prcko to kroužení způsobovala opravdu hromada věcí.. Je třeba to projít krok po kroku, zkontroluj taky jestli nemáš povysunuté ozubené kolo, nebo přihnuté pádlo..
MiniP, Protos,Goblin500,Agile 5.5,Sky Hero Spy,KDS Chase 360,Logo480XX,Devil420,HD502,OMP M2,OXY5meg
Re: Blade mSR by E-flite
Ahoj, tak dnes jsem zkusil poprvé záda s MCPX
S rexem je to brnkačka ale tady se mi to nepovedlo prolomit.
Výsledkem jsou polámaná táhla ke gripům oprava na 1min.
Ale nemohu to tam dostat.
Podle návodu jsem Adjust travel stáhl Pitc na 75%
Ale stejně jak to dostanu do kritického bodu na záda tak se to téměř zadusí, zadní motor to podrží že neuteče.
Tak asi dělám něco špatně s páčkama.
Je pravda že jsem to zkošel jako by z visu rovnou na záda.
Bude asi za potřebí nejdřív přidat cikliku nahoru do toho výškovku a udělat spíš takový kruh.
Asi jsem na to šel moc z hurta.
Nebo poradí někdo jaký je postup jak to hodit na záda?
Omlouvám se překliknul jsem se
Ale nic není nemožné
http://www.youtube.com/watch?v=Ws0YovdF ... re=related
S rexem je to brnkačka ale tady se mi to nepovedlo prolomit.
Výsledkem jsou polámaná táhla ke gripům oprava na 1min.
Ale nemohu to tam dostat.
Podle návodu jsem Adjust travel stáhl Pitc na 75%
Ale stejně jak to dostanu do kritického bodu na záda tak se to téměř zadusí, zadní motor to podrží že neuteče.
Tak asi dělám něco špatně s páčkama.
Je pravda že jsem to zkošel jako by z visu rovnou na záda.
Bude asi za potřebí nejdřív přidat cikliku nahoru do toho výškovku a udělat spíš takový kruh.
Asi jsem na to šel moc z hurta.
Nebo poradí někdo jaký je postup jak to hodit na záda?
Omlouvám se překliknul jsem se
Ale nic není nemožné
Naposledy upravil(a) Dejfak dne čtv 13.10.2011 0:11, celkem upraveno 1 x.
Nikdy nikomu nevěř, pak budeš věřit všem stejně....
Re: Blade mSR by E-flite
pod ma MCPX vlákno, tohle je MSR t os io zádech může nechat tak zdát 
MiniP, Protos,Goblin500,Agile 5.5,Sky Hero Spy,KDS Chase 360,Logo480XX,Devil420,HD502,OMP M2,OXY5meg
Re: Blade mSR by E-flite
Tak jsem v koncích.Vše na vrtulníku zkontrolováno vyměněno pádlo táhla zkontrolována.Vysílač zresetován.A pořád to samé po vzletu začne nekontrolovaně kroužit.
Co s tím.
Co s tím.
http://tox232.webnode.cz
Re: Blade mSR by E-flite
jěště mě napadá jedna možnost, tvůj případ to ale asi nebude, záleží kolik letů máš za sebou..
Proovzem vrtulníku se vybrušeule prostřední část na pádlách, zvětšuje se otvor, přes který je protačená hlavní hřídel. Pokud se tato díra zvětší nad určitou mez, může to tohle kroužení způsobovat..
Proovzem vrtulníku se vybrušeule prostřední část na pádlách, zvětšuje se otvor, přes který je protačená hlavní hřídel. Pokud se tato díra zvětší nad určitou mez, může to tohle kroužení způsobovat..
MiniP, Protos,Goblin500,Agile 5.5,Sky Hero Spy,KDS Chase 360,Logo480XX,Devil420,HD502,OMP M2,OXY5meg
Re: Blade mSR by E-flite
no a nedrhnou ti táhla, nebo naopak mají velkou vůli v antirotačním kroužku?
MiniP, Protos,Goblin500,Agile 5.5,Sky Hero Spy,KDS Chase 360,Logo480XX,Devil420,HD502,OMP M2,OXY5meg
Re: Blade mSR by E-flite
pred rokem a pul jsem tady nejaky poznatky shrnovaval, uz msr nemam. treba to pomuze. tady (uprostred stranky):
viewtopic.php?f=104&t=20963&start=405
viewtopic.php?f=104&t=20963&start=405
T-Rex 500 ESP (GP780), T-Rex 450 Pro (MicroBeast), T-Rex 250 (FM), Blade mCPx - DX7
Re: Blade mSR by E-flite
Tak problém vyřešen byly to držáky rotorových listů.
Když jsem je měnil tak jsem ty malý šroubky nějak moc utáhl a zajely hlouběji než bylo potřeba a zakously se do osičky rotorové hlavy a nebyla tam ta pulmilimetrová vůle.
No vrťas dělal to co dělal
Když jsem je měnil tak jsem ty malý šroubky nějak moc utáhl a zajely hlouběji než bylo potřeba a zakously se do osičky rotorové hlavy a nebyla tam ta pulmilimetrová vůle.
No vrťas dělal to co dělal
Naposledy upravil(a) tox232 dne sob 22.10.2011 19:33, celkem upraveno 1 x.
http://tox232.webnode.cz
- Tomas_Poucek
- Příspěvky: 3
- Registrován: úte 24.05.2011 0:00
- Kontaktovat uživatele:
Re: Blade mSR by E-flite
Zdar všichni helipiloti, tak jsem včera slavnostně dočetl tohle vlákno, protože asi před týdnem jsem si koupil msr-ko, je to potvůrka, od začátku měl tendence tahat doprava, seřídil jsem táhlem, ale když už jsem jakžtakž zvládal poletovat po bytě, vzal jsem ho ven. Na větším prostoru je to lepší, samo, ale když chci točit doleva, tak se naklopí doprava, chytne rychlost a nekontrolovaně se zřítí
... vrátil jsem táhlo do původní polohy (2x dokola vyšroubovat na pravým servu) tak zase tahá doprava, ale teď se dostávám ke svýmu šílenýmu plánu... pojal jsem nápad, že si koupím novou kostru a tu vrtuli vyrovnám do osy. prostě ty ložiskový pouzdra odstřihám a nějak vlepím rovně, v ose zbytku tý kostry. Jedná se mi o to, jestli někdo z vás nemá zkušenost, čím by šel ten rámek pak spolehlivě slepit. Je mi jasný, že je to svým způsobem šílenost, jen si chci vyzkoušet, jak se to bude chovat. Tohle je moje první helinka, ale někde se tu psalo, že dospělý stroje to vyosení nemají... Tak to chci zkusit... Každá rada, nápad i konstruktivní kritika vítána
Díky za reakce, Tom
Cessna 480 Pelikán, Radian pnp, Blade mSR, ++++++ po smrti ++++++ SuperCub Pelikán
Re: Blade mSR by E-flite
Nejsem si už stoprocentně jistý, ale to vysoení je tam z důvodu startů. Třeba colibri v4,5 ten rotor vyosený nemá, ale na jedné straně má plastové výčnělky aby byl motor při startu vyosený. Tím se při startu omezí utíkání do strany .Tím že colibri nemá vyosený rotor, tak v letu je jakoby nakloněn na stranu, tohle je právě u MSR kompenzováno tím vyosením. Pokud motor je vyosen, měli k tomu pánové konstruktéři určitě nějaký pádný důvod
Přestavět to jistě můžeš, nicméně to bude asi zbytečně strávený čas a vyhozená investice do nového rámu...
MiniP, Protos,Goblin500,Agile 5.5,Sky Hero Spy,KDS Chase 360,Logo480XX,Devil420,HD502,OMP M2,OXY5meg