Stránka 69 z 89
Re: Blade mCPX II - tuning, upgrady
Napsal: úte 29.05.2012 9:25
od RadekCe
baui píše:Pak si priprav balik penez, nakup 10 kombinaci reglu a motoru, haldu diod a hura do toho.
Přesně ... a proto jdu do ověřeného:
Motor OverSky HP05S, pastorek OverSky 1.5mm pinion gear 0.3M 9T for MCPX, konvertor Brushless converter with 10A ESC for mcpX V1 and V2, zadní motorek z Blade 120SR a aku Hyperion 1s 550mAh.
Sice už čekám jen na regl, ale nevím, jestli to prcek do té doby přežije? Naposled jsem s tím pokřtil přímo TX, dneska ráno 6 baterek a sundával ho klackem ze stromu

. A těch pádů v plné rychlosti o zem ani nepočítám ... motor nemám šanci stihnout vypnout, protože většinou selžou ty moje staré baterky (lítám hodně nízko). Ale většinou jen dotlačím ozubené kolečko, max. zlomím táhlo a s tou mou půlroku starou polepenou kabinkou to jsou jediné škody

.
Re: Blade mCPX II - tuning, upgrady
Napsal: úte 29.05.2012 16:07
od 8exit
Dorazila mi RKH cyklika, tak večer asi vyměním, ladili jste subtrim nebo manuálně nastavovali délku táhel po výměně? nebo není třeba? a vymezovací gumičky dát i na RKH? Díky

Re: Blade mCPX II - tuning, upgrady
Napsal: úte 29.05.2012 16:20
od RadekCe
Gumičky určitě, na subtrimy ani trimy nešahat (je to bezpádlo) a délka táhel je potřeba změnit tuším o 2 závity (už nevím na kterou stranu, to uvidíš, jestli je níže nebo výše).

Re: Blade mCPX II - tuning, upgrady
Napsal: úte 29.05.2012 16:28
od Tsisters
Já jsem nechal táhla tak jak byly,akorát jsem změnit - a + úhel náběhu lití,sice se mi trošku zmenila nulova poloha na pačce plynu,ale to mi až tak moc nevadilo

Re: Blade mCPX II - tuning, upgrady
Napsal: úte 29.05.2012 18:09
od 8exit
Já mám z toho krácení táhel respekt, u Kolibříka jsem si to jednou úplně brutálně rozhodil a pak jsem se zapotil než jsem to dal dohromady

Re: Blade mCPX II - tuning, upgrady
Napsal: úte 29.05.2012 18:35
od RadekCe
Colibri je něco jiného, tady je důležité nastavit rovinu (aby se využila celá dráha serva) a správný úhel náběhu (aby se nedusil, případně v invertu lítal nahoru). Na tom prvním jsem to měl rozhozené, na druhém O.K.
Re: Blade mCPX II - tuning, upgrady
Napsal: stř 30.05.2012 9:13
od RadekCe
RadekCe píše:Sice už čekám jen na regl, ale nevím, jestli to prcek do té doby přežije?
Tak díly z
http://www.miracle-mart.com dorazily za 9 dní od objednání, takže můžu jen doporučit

.
Re: Blade mCPX II - tuning, upgrady
Napsal: stř 30.05.2012 9:36
od 8exit
Kolik chtějí za poslání?

Re: Blade mCPX II - tuning, upgrady
Napsal: stř 30.05.2012 9:45
od RadekCe
1 x OverSky 1.5mm pinion gear 0.3M 9T for MCPX (OSKP015) = US$1.90
1 x Brushless converter with 10A ESC for mcpX V1 and V2 (AIRMRX10A) = US$34.90
1 x Tail Motor: 120SR (EFBLH3129) = US$12.34
------------------------------------------------------
Sub-Total: US$49.14
Registered Air Parcel (Weight: 122 gram.Delivery Time: 9-10 Working Days):
US$4.17 Total: US$53.31
PS: Motor jsem kupoval tady, protože zrovna nebyl skladem.
Re: Blade mCPX II - tuning, upgrady
Napsal: stř 30.05.2012 10:05
od 8exit
Díky, přemýšlím právě nad alternativou k českým eshopům, tady jsou i lepší ceny, zatím jsem objednával jen RKH cykliku z Vietnamu

Kde tedy ještě nakupovat náhr. a tuning díly? Listy hlavně

Re: Blade mCPX II - tuning, upgrady
Napsal: sob 02.06.2012 0:16
od gasolin
Napadlo mě, že by bylo fajn nabíjet baterky a nebýt závislý na síti 220V, nebo na autobaterii..takové nabíjení kdekoliv a kdykoliv....Setová nabíječka potřebuje 6V, tak jsem řešil jak je do ní dostat. Původní plán byl vzít LiPo, koupit UBEC 6V a šlapalo by to. Pak jsem si ale řekl, že to je takové nouzové řešení, které nebudu využívat každý den, tak mi bylo líto i těch pár stovek co by to stálo.
Kouknul jsem co mám doma a našel 10A ESC z HK. Mno 6V neumí, ale možná by to šlapalo i na 5V....tak jsem se do toho pustil a zkusil to zapojit
Rozebral jsem setovou nabíječku, připájil + a - kabely z réglu, co jdou obvykle do přijímače na input nabíječky, připojil ESC k baterce a dal na servisní konektory Battery Monitor....no a ejhle...svítilo to...a za pár minut byla baterka nabitá....

Vůbec se mi nelíbilo jak ze všeho trčely dráty, tak jsem vzal širokou bužírku, a co šlo skrýt, tak jsem do ní skryl, dal jsem do ní i ten battery monitor....

Bohužel doma nebyl žádný nefunkční zdroj, ze kterého bych ustříhnul konektor do nabíječky, tak jsem udělal v boku otovor do kterého jsem si dal svůj konektor pro připojení regulátoru k nabíječce.

No a takhle to vypadá když se nabíjí...

Pro většinu lidí asi tohle řešení nabíjení nebude mít žádný význam...pro někoho se to může stát zajímavým řešením....to už je na Vás...
Re: Blade mCPX II - tuning, upgrady
Napsal: sob 02.06.2012 9:42
od baui
Moc pěkná práce. Nabíjel jsem podobně, ale ta sranda s monitorem baterky je super

Re: Blade mCPX II - tuning, upgrady
Napsal: ned 03.06.2012 9:43
od helifish
Něco podobnýho jsem si zbastlil na obyčejné tužkáče. Doma jsem našel rámeček na 8 AA článků který původně napájej Walkeráckou vysílačku. Následovala malá úprava kdy jsem ze seriových 8 kousků udělal 2 páry 4seriových tj 2x6 Volt. Pokud do toho nacpu AA s kapacitou 2700mA tak mám dohromady 5400mA a 6V. Práce na 4 hodky a nabíjí to celkem fajn

Na fotkach je test jen s jednou sadou AA akumulátorů. Tz. 6V 2700mA
Re: Blade mCPX II - tuning, upgrady
Napsal: ned 03.06.2012 14:32
od RadekCe
Tak stříďák už je na světě

... akorát nelítá

. Resp lítá, ale mám problém s vibracema. Nejprve jsem na radu Seltina

zvětšil vůli mezi pastorek a ozubeným kolem (posunul motor), takže komplet rozebrat, převrtat, zbrousit a složit, ale nepomohlo. Tak jsem zkrátil zadní vrtulku o půl cm, vyměnil listy, gumičky dal i na gripy a snížil otáčky, ale u vysokých otáček (70% a více) to vibruje to stále. A když to nevibruje, tak se houpe dopředu a dozadu, ale to je pravděpodobně těžištěm, protože tam ještě namám předělaný konektor na tu 550ku Hyperion. Ale když jsem tam dal upravený podvozek s tou 550kou, tak už bylo težiště O.K. Až to přepájím, budu chytřejší

.
Re: Blade mCPX II - tuning, upgrady
Napsal: ned 03.06.2012 14:43
od baui
Pěkná práce

Podobný problém s vibracema se řešil před týdnem u nás. Provizorní řešení byl stáhnout gumou gripy k sobě, takže sázím na axiální vůli na příčné hřídeli. Zkus zkontrolovat, jestli ti nechodí gripy od sebe a pokud ano, o kouek zkrať příčnou.
Ty MicroJST konektory k setové baterce jsou dimenzované na 3A, takže bych se jich zbavil a dal tam buď Mini Deans a nebo JST (červený BEC konektor). Originální Mini Deans jsou do 15A a JST tuším 10A max.