Stránka 68 z 74
Re: Align T-rex 500
Napsal: ned 05.10.2014 9:50
od beka
No mě také vrtěl ocasem a kolísaly otáčky s vyšeptalou baterkou,regl aling, motor také.
Re: Align T-rex 500
Napsal: ned 05.10.2014 12:25
od Marek_Km
To samé. Já k té 500 dostal 2 opravdu odleželé aku (nešly dobalancovat, měly rozdílné napětí článku, nedržely napětí) a po několika pokusech je rozchodit mi dnes jedna z nich dala kožu. Po pár minutách poletování jsem to posadil a po dotočení rotoru jsem slyšel prskání. Tak okamžitě kabina dolů, rozpojil jsem dráty a baterku odkopnul. Měla jeden článek jak válec...
Edit: tak asi budu muset vlomit prachy do nových aku, jinak si s tím nepolítám. Nápad využít mých posledních použitelných 6 ks 3S baterek spojovat po 2ks do série jsem zavrhnul, protože jinak bych zas nemohl provětrávat 450. Takže abych zas po nějaké době nemusel měnit konektory - jsou HXT 4mm dobré? Jsou na aku, které bych bral a co jsem se díval, tak jsou blbuvzdorné co se týká zkratu, tak i přepólování? Používáte je, nebo jsou nějaké jiné lepší? Teď mám nějaké samostatné 3,5 mm konektory.
Re: Align T-rex 500
Napsal: stř 15.10.2014 22:10
od petrfm
Ahoj, koupil jsem bazarovou T500. Poradite, jaka serva, idealne ze sortimentu HK osadit na cykliku a ocas? Gyro bych rad dal GY-401. Existuje dnes lepsi volba? Letam zatim jen osmicky, planuju jen zakladni akro. Motor mam typhoon 500 a k nemu chci dokoupit YEP80 regl. Cetl jsem, ze ten motor neni zadna slava, ale ma dobry letovy cas - co to znamena? >8min?
No a posledni vec je aku - mam hafo packu 3S 2250 do 450tky. Planuji, zapojit je do serie a pouzivat jako 6S v 500, abych mohl letat obe heli na stejne baterky. Je to dobry napad, nebo mam radeji zainvestovat do samostatnych 6S packu pro 500?
Diky za tipy,
P.
Re: Align T-rex 500
Napsal: čtv 16.10.2014 11:33
od Ticcino
petrfm píše:Ahoj, koupil jsem bazarovou T500. Poradite, jaka serva, idealne ze sortimentu HK osadit na cykliku a ocas? Gyro bych rad dal GY-401. Existuje dnes lepsi volba? Letam zatim jen osmicky, planuju jen zakladni akro. Motor mam typhoon 500 a k nemu chci dokoupit YEP80 regl. Cetl jsem, ze ten motor neni zadna slava, ale ma dobry letovy cas - co to znamena? >8min?
No a posledni vec je aku - mam hafo packu 3S 2250 do 450tky. Planuji, zapojit je do serie a pouzivat jako 6S v 500, abych mohl letat obe heli na stejne baterky. Je to dobry napad, nebo mam radeji zainvestovat do samostatnych 6S packu pro 500?
Na cykliku jsem dal tato:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... 09sec.htmlLidi tam hodně dávají Sawoxy. Nevím jaké, ale co jsem tak četl, tak kvalita by měla být obdobná.
Na vrtulce mám Align DS525M. Protože tam bylo už když jsem ten vrťas koupil.
Ohledně gyra, Futaba GY-401 asi OK. Já mám bezpádlo, takže tam samostatné gyro nemám.
Motoru bych se nebál. Já ani nevím co tam mám, ale letový čas mám 6 minut a to používám už pěkně starou a nafouklou baterku.
Zapojení packů do série bych se taky nebál. Jen nevím, jestli těch 2250mAh bude stačit. Pro začátek to určitě zkus. Já používám 3300mAh 6S packy, protože jsem je k vrťasu dostal.
Re: Align T-rex 500
Napsal: pát 17.10.2014 15:18
od petrfm
Prosim o radu. Mam na jednom gripu uvolnenou tu ovladaci paku, na kterou se nasazuje kloubek. Je v gripu zasroubena, ale protaci se, asi je strzeny zavit. Da se na to nejak vyzrat (treba prevrtat a pouzit ovladaci paku s matickou), nebo je nutne vymenit cely grip? Lepit to necim asi nema smysl, pripadne uvolneni za to nestoji - byla by to asi slusna sebedestrukce ve vzduchu, kdyby to prdlo.
Pro nazornost, jak to vypada

Re: Align T-rex 500
Napsal: pát 17.10.2014 16:08
od Ticcino
petrfm píše:Prosim o radu. Mam na jednom gripu uvolnenou tu ovladaci paku, na kterou se nasazuje kloubek. Je v gripu zasroubena, ale protaci se, asi je strzeny zavit. Da se na to nejak ...
To je z pádlové hlavy?
Grip je plastový?
Pokud tam není vůle, ale jen se to protáčí, tak já bych lepil.
Podobná diskuse tu byla u jiného vrťase. Lidi by spíš měnili. Já bych lepil [emoji1]
Re: Align T-rex 500
Napsal: pát 17.10.2014 16:32
od petrfm
Je to padlo a je to KOV. Vule jen kdyz se to povoli, jinak, kdyz to dotahnu az se protaci, tak to relativne drzi, nehybe se. Ja se bojim, ze to vygegla, kdyz to prilepim, protoze se to neskutecne rychle pohybuje. To chce prosroubit skrz a potom zalepit. Kdyz to jen zalepim a nebude to mit zavit, tak se to casem vychechla a pak se to vytrhne. Uz jsem objednal tarot gripy, protoze litr za gripy fakt nedam, ale i tak, bych to rad nejak opravil, at mam zalozni hlavu.
Jinak,
nemate nekdo prosim seznam vsech sroubku a lozisek na T500? Je to ta prvni verze, s reminkem. Vsechny srouby jsou na kasi, chce to idealne vymenit vsechny za nove, nez mi z toho mrdne
A kdyz uz budu sroubit, rad bych vymenil i loziska pro ulozeni hlavni hridele. Ocas a mechaniku hlavy asi objednam celou novou tarot - ma nekdo moznost srovnat kvalitu a spolehlivost TAROT 500 vs ALIGN 500? Bavime se o padlovem provedeni.
Re: Align T-rex 500
Napsal: pát 17.10.2014 17:32
od agy
Ahoj petrfm:měl jsem stejný problém řešil jsem takto:na té kuličce jsem odbrousil závit do středu jsem navrtal díru a vyřezal závit do té kuličky,přes díru v gripu jsem našrouboval šroubek s půlkulatou hlavou a zalepil a na ten šroubek jsem potom našrouboval tu kuličku vše jsem dal na lepidlo.Lítám s tím v pohodě

Re: Align T-rex 500
Napsal: sob 08.11.2014 20:07
od petrfm
Lidicky, daji se na T-rex 500 vymenit loziska hlavni hridele? Jsou v tom kovovem bloku zalisovane, nebo jen vlepene a daji se tedy vyklepnout a vlepit nova, nebo je treba koupit cely ten blok i s loziskem?
P.
Re: Align T-rex 500
Napsal: sob 08.11.2014 20:45
od hates
ano jdou vymenit. Musi se vyklepnout. Normalne jsou tam zalepene a pomaha pokud to v troube nahrejes a potom by meli vypadnout sami. Pokud ti nevypadnou tak ja to vyklepaval imbusem s kulickou na konci, ktery byl o neco vetsi nez vnitrni prumer loziska. Cely ten domek si postav po nahrati na dva hranolky treba ze dreva potom pres ten imbus to vyklepej. Nove by ti tam meli pasovat presne a ty zalep lepidlem loctite na loziska.
Re: Align T-rex 500
Napsal: sob 08.11.2014 21:20
od petrfm
Diky za radu, zkusim to.
Mimochodem, da se dneska jeste koupit NOVE combo T-Rexe 500 v padlovem provedeni? Nebo uz jsou vsechno jenom bezpadla? A pokud bezpadlo, kde nejlevneji objednat holeho draka, nebo kompletni combo?
Diky za tip,
P.
Re: Align T-rex 500
Napsal: sob 08.11.2014 23:46
od hates
Klasicke ESP jiz nejspi nekoupis, ale da se improvizovat. Kazda heli se da upravovat i z jinejch dilu pripadne jsou na ne tuningove dily. Ja provozuji HK-500 a mam ji dost predelanou. To same i u stareho raptora 90 na kterou mam treba hlavu z T-REXE a postupne mi z nej zustava pouze telo a trubka.
Re: Align T-rex 500
Napsal: ned 09.11.2014 12:50
od gasolin
U Prochyho 11.951Kc v bezpadlove verzi...dle meho paradni cena...pokud by nebyl tak u Housky padlovka ESP super combo skladem za 13.791Kč
Jeste jsem nasel Jablonecky Elcar...na webu pisou ze maji 15kusu ve 3g verzi za 11.951Kc.
Re: Align T-rex 500
Napsal: ned 09.11.2014 20:46
od petrfm
Popravde jsem ty bezpadlovky videl a vaham, jestli do toho jit. Zacatecnik uz nejsem, na druhou stranu, stale se ucim litat. Mechanika mi nevadi, co mi vadi, ze ta nova padlova PRO verze je dost komplikovana a tim padem draha. Kazda havarka bude bolet, protoze se vzdycky neco na hlavnim rotoru pomlati. Bezpadlo je asi vyrazne jednodussi, da se nahradit i dily od tarotu, ale mam k tomu nejakou neduveru, zabrany. Jsou to zbytecne obavy? Urcite nechci DFC, litam spis klasicky, mam v planu lehke akro, ale nechci porad neco nastavovat a ladit, na padlu se mi libi, ze nastavim uhly a tradaa na letiste.
Jak na tom vubec je to bezpadlo, co je v setu toho 3G, nebo co to je. Je to dobre, nebo mne pak zase ceka vymena jednotek a dalsi laborovani?
P.
Re: Align T-rex 500
Napsal: pát 05.12.2014 15:00
od Marek_Km
agy píše:Jaký máš pastorek na té pětistovce ?
Co jsem se díval, tak v setu je 13zubový, ale v kombinaci s motorem 500, který má 1600kV. Moji 500 předchozí majitel obšťastnil kromě jiného
Kontronikem 20-08, který má 1400kV a je na něm 15zubový pastorek, což má v podstatě skoro ty samé otáčky rotoru, jen o něco malinko vyšší.
OPR píše:takže jestli to jednu z výše popsaných teorí splňuje, kup buď nové gumy a lítej dál, a nebo jestli ne, kup měkčí ( šedé ) a taky lítej dál.

Ty původní černé mají katalogové číslo 500H028 a stejně je nemůžu najít. Ty šedé by měly být
tyto. Rozměrově jsou stejné. Tak je asi vezmu. Budu rád, když se toho zobání zbavím a budu moct snížit otáčky.