Align T-rex 500
- bonis
- Příspěvky: 1215
- Registrován: čtv 01.05.2003 0:00
- Bydliště: Hrádek nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Align T-rex 500
Já koukal na to A40 12S, protože je teď na bazaru.
Ale je pravda, že pro mne je to zbytečnej výkon.
Díky.
Ale je pravda, že pro mne je to zbytečnej výkon.
Díky.
LA700, Logo 550SX, MiniProtos 4S, Gaui NX4, Ricco, miniHquad
Futaba, Spirit, iCharger
Futaba, Spirit, iCharger
-
zbyněk.norny
- Příspěvky: 87
- Registrován: ned 14.08.2011 20:00
Re: Align T-rex 500
Ahoj, nezkoušel jste někdo někdy prohodit gripy vrtulky, aby nebyly tažený ale tlačený?
Kdysi se to dělalo u t-rexu 450 pro, aby vycházely limity na obě strany stejný.
U t-rexe 500 mi vychází, pokud má vrtulka takový střih, aby v normal modu neuhýbala, na každou stranu jiná dráha (tedy jine limity a to o dost).
Díky za odpověďi.
Kdysi se to dělalo u t-rexu 450 pro, aby vycházely limity na obě strany stejný.
U t-rexe 500 mi vychází, pokud má vrtulka takový střih, aby v normal modu neuhýbala, na každou stranu jiná dráha (tedy jine limity a to o dost).
Díky za odpověďi.
Re: Align T-rex 500
Ahoj vespolek... Poradíte mi pro jakou se rozhodnout verzi T Rex 500...? Měl sem HK 450 ale díly kvalitě a vůlím se s tím nedařilo obstojně fungovat. Proto sem to poslal dále do světa. Nyní se rozhoduju mezi 450 a 500 a spíš bych šel právě do 500...?
Re: Align T-rex 500
Jednoznacne 500. Letovy projev je uplne nekde jinde oproti 450.
T-Rex 600E Pro Spirit, T-Rex 600N AR7200BX, UH-60 (T-Rex 500)
DX9
Carbon Cub SS, Traxxas Summit
DX9
Carbon Cub SS, Traxxas Summit
Re: Align T-rex 500
JJ jen mi jde o to jakou verzi vybrat - která bude pro mě jako pro začátečníka nepřívětivější - i když poctivě trénuju na simu. HK sem jen honil sem tam cca 1 metr nad zemí cca 60 baterek.
- bonis
- Příspěvky: 1215
- Registrován: čtv 01.05.2003 0:00
- Bydliště: Hrádek nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Align T-rex 500
Ahoj, já koupil T500 GF z druhý ruky zrovna před týdnem.
Dneska novej v tehle verzi neseženeš, ale pro Tebe, jako pro začátečníka by to asi byla nejlepší volba.
Cokoli novějšího, lepšího je zbytečná komplikace a cena navíc.
Řemínku se neboj, na údržbu a nastavení je dle mne jednoduší a funguje dobře.
Být Tebou, kouknu na bazar a vemu ten, kterej se mi bude líbit nejvíc a bude za rozumnej peníz.
Jenom přidám svou zkušenost z prvních letů (12 baterek)
Origo motor NE!
Vyměnil jsem ložiska i hřídel a stejně zpusoboval už sám o sobě chvění, že gyro driftovalo jako divý.
Dal jsem MVVS 6,5/1250 (moc děkuji OPR) s 16Z pastorkem a hned to všechno funguje.
Toto je můj názor a zkušenost po pár letech s tímto vrtulníkem.
Samozřejmě může mít někdo jiný názor, ale když projedeš celé tohle vlákno, myslím, že dojdeš k tomu samému.
Ať se daří, Martin
Dneska novej v tehle verzi neseženeš, ale pro Tebe, jako pro začátečníka by to asi byla nejlepší volba.
Cokoli novějšího, lepšího je zbytečná komplikace a cena navíc.
Řemínku se neboj, na údržbu a nastavení je dle mne jednoduší a funguje dobře.
Být Tebou, kouknu na bazar a vemu ten, kterej se mi bude líbit nejvíc a bude za rozumnej peníz.
Jenom přidám svou zkušenost z prvních letů (12 baterek)
Origo motor NE!
Vyměnil jsem ložiska i hřídel a stejně zpusoboval už sám o sobě chvění, že gyro driftovalo jako divý.
Dal jsem MVVS 6,5/1250 (moc děkuji OPR) s 16Z pastorkem a hned to všechno funguje.
Toto je můj názor a zkušenost po pár letech s tímto vrtulníkem.
Samozřejmě může mít někdo jiný názor, ale když projedeš celé tohle vlákno, myslím, že dojdeš k tomu samému.
Ať se daří, Martin
LA700, Logo 550SX, MiniProtos 4S, Gaui NX4, Ricco, miniHquad
Futaba, Spirit, iCharger
Futaba, Spirit, iCharger
Re: Align T-rex 500
Zdravím ve spolek.Nechci zakládat nové téma,mám jen dotaz dají li se u nás někde koupit plastové unašeče .listů hlavního rotoru, plastové na T-Rex 500 pádlo.Podotýkám že GOOGLE jsem lustroval, ale bez úspěchu.
- bonis
- Příspěvky: 1215
- Registrován: čtv 01.05.2003 0:00
- Bydliště: Hrádek nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Align T-rex 500
agy píše:Zdravím ve spolek.Nechci zakládat nové téma,mám jen dotaz dají li se u nás někde koupit plastové unašeče .listů hlavního rotoru, plastové na T-Rex 500 pádlo.Podotýkám že GOOGLE jsem lustroval, ale bez úspěchu.
Ahoj, jen pro jistotu se zeptám, má to být originál Align?
Já nic takového ani neviděl. U jaké verze by to mělo být?
Mám GF verzi, kterou jsem pokládal za low-end a tam jsou kovové.
Nebo je to option part z druhovýroby?
A jakou by to mělo mít výhodu?
Jako čerstvý vlastník sháním všechny vedomosti o T500, proto se ptám.
Martin
LA700, Logo 550SX, MiniProtos 4S, Gaui NX4, Ricco, miniHquad
Futaba, Spirit, iCharger
Futaba, Spirit, iCharger
- bonis
- Příspěvky: 1215
- Registrován: čtv 01.05.2003 0:00
- Bydliště: Hrádek nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Align T-rex 500
Poprosil bych o kontrolu mých znalostí
V T-Rexech se moc neorientuji a toho svého jsem koupil taknějak z okamžitého popudu.
Mám problém s verzema:
FL je bezpádlo
3G bezpádlo s bezpádlem od Alignu
3GX novější verze 3G
GF a CF se liší jen rámem (sklo a uhlík)
PRO má jinej rám, domky ložisek hřídelu a ocas hnanej torzí, jo a jiný hl. kolo (převodové číslo)
plus jsou různé kombinace výše zmíněného
combo, super kombo, mega kombo a jánevimjakýještě kombo je jen o výbavě elektronikou v krabici
Listy jsou D, F, 3D, 3G, ještě nějaký???
Vůbec netušim, čim se lišej, snad jen ty 3G že by byly spešl pro bezpádlo?
Ptám se kvůli zaměnitelnosti dílů a případnému tuningu.
Psalo se tu, že třeba bočnice z FL verze jdou na moje GF a jsou lepší, kvůli sníženému platu baterek. Půjdou tam ale třeba ty kovové domky ložiska hl. hřídele z PRO verze?
To PROčko má bočnice po obvodě výřezů plastový nálisek, tak nevim, zda to jde kombinovat. Typoval bych ale, že je to jen způsob jak se vyhnout těm podložkám šroubů rámu.
Prosím zkušenější a znalejší, aby mne případně opravili a vysvětlili mi ty rozdíly v listech od Alignu a případně doplnily o doporučené listy pro pádlovku na velkou akro, ne 3D.
Zatím zvažuji MSC Championy a Rapidy.
Přechod na bezpádlo zatim nezvažuji, protože jsem vzal Rexe hlavně kvůli jeho autobusovosti.
Děkuji Martin
PS:
Zapoměl jsem se optat na rozdíl T-Rex 500 něco a T-Rex 500E něco.
Tady jsem úplně dutej.
V T-Rexech se moc neorientuji a toho svého jsem koupil taknějak z okamžitého popudu.
Mám problém s verzema:
FL je bezpádlo
3G bezpádlo s bezpádlem od Alignu
3GX novější verze 3G
GF a CF se liší jen rámem (sklo a uhlík)
PRO má jinej rám, domky ložisek hřídelu a ocas hnanej torzí, jo a jiný hl. kolo (převodové číslo)
plus jsou různé kombinace výše zmíněného
combo, super kombo, mega kombo a jánevimjakýještě kombo je jen o výbavě elektronikou v krabici
Listy jsou D, F, 3D, 3G, ještě nějaký???
Vůbec netušim, čim se lišej, snad jen ty 3G že by byly spešl pro bezpádlo?
Ptám se kvůli zaměnitelnosti dílů a případnému tuningu.
Psalo se tu, že třeba bočnice z FL verze jdou na moje GF a jsou lepší, kvůli sníženému platu baterek. Půjdou tam ale třeba ty kovové domky ložiska hl. hřídele z PRO verze?
To PROčko má bočnice po obvodě výřezů plastový nálisek, tak nevim, zda to jde kombinovat. Typoval bych ale, že je to jen způsob jak se vyhnout těm podložkám šroubů rámu.
Prosím zkušenější a znalejší, aby mne případně opravili a vysvětlili mi ty rozdíly v listech od Alignu a případně doplnily o doporučené listy pro pádlovku na velkou akro, ne 3D.
Zatím zvažuji MSC Championy a Rapidy.
Přechod na bezpádlo zatim nezvažuji, protože jsem vzal Rexe hlavně kvůli jeho autobusovosti.
Děkuji Martin
PS:
Zapoměl jsem se optat na rozdíl T-Rex 500 něco a T-Rex 500E něco.
Tady jsem úplně dutej.
LA700, Logo 550SX, MiniProtos 4S, Gaui NX4, Ricco, miniHquad
Futaba, Spirit, iCharger
Futaba, Spirit, iCharger
Re: Align T-rex 500
Ahoj bonis:tak tak já v tom nejsem vůbec kovaný,ale někde se to tu na fóru řešilo ,že plastové jsou lepší z důvodu,že jsou schopny pochytat nějaké ty rány bez úhony.Kdežto u duralu může dojít k deformaci nebo vzniknou vůle.Jak říkám jsem letec rekreant spíš dělám auta a tam mám taky zkušenost s duralovým tuningem ve smyslu vypadá super,ale když dáš ránu buď praskne nebo se deformuje.Kdežto plast propruží a vrátí se do původní polohy.Tak proto jsem chtěl vyzkoušet plastové unašeče ,ale jak to tak vidím tak budu muset koupit opě tdural na těch co mám se mi zdá ,že mam vůle.Vrťas jsem kupoval bazarový.Na Prochymodel mají plastové ale na 6stovku. Tak jsem ještě hledal a došlo asi k chybě na mé straně a řešily se tu držáky zadní vrtulky né hlavního rotoru. 
- bonis
- Příspěvky: 1215
- Registrován: čtv 01.05.2003 0:00
- Bydliště: Hrádek nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Align T-rex 500
Ahoj.
Tak prvně, pokud se nepletu, mluvilo se o plastových na vrtulku.
Tam by mi to dávalo smysl, protože škrtnout vrtulkou, nebo namotat trávu neni žádnej problém a pak hrozí vyštípnití listu vrtulky o grip.
Taky se mi to pravidelně stává a to i s plastovejma gripama.
U hlavního rotoru to ale postrádá smysl (podle mne).
Pokud už se Ti potkají hlavní listy s nějakou překážkou, pak už to bude nejspíš větší rána a pak to listy odnesou tak jako tak. Spíš by potom mohly rupnout i ty plastové unašeče.
Myslím, že to zbytečně komplikuješ.
No a za druhé, pokud se ti zdají vůle v unašečích, zkus nejprve vyměnit tlumící gumy a/nebo ložiska, nejlépe Japan z Tobexu. Je to ta levnější varianta, než rovnou unašeče.
Pokud by to nepomohlo, stejně je budeš potřebovat do nových gripů, origo Align ložiska nejsou žádná sláva.
Ale myslím, že to bude stačit. Vlastními gripy to podle mne nebude, to by musely dostat ránu.
Opravte mne někdo, pokud se mýlím.
Martin
Tak prvně, pokud se nepletu, mluvilo se o plastových na vrtulku.
Tam by mi to dávalo smysl, protože škrtnout vrtulkou, nebo namotat trávu neni žádnej problém a pak hrozí vyštípnití listu vrtulky o grip.
Taky se mi to pravidelně stává a to i s plastovejma gripama.
U hlavního rotoru to ale postrádá smysl (podle mne).
Pokud už se Ti potkají hlavní listy s nějakou překážkou, pak už to bude nejspíš větší rána a pak to listy odnesou tak jako tak. Spíš by potom mohly rupnout i ty plastové unašeče.
Myslím, že to zbytečně komplikuješ.
No a za druhé, pokud se ti zdají vůle v unašečích, zkus nejprve vyměnit tlumící gumy a/nebo ložiska, nejlépe Japan z Tobexu. Je to ta levnější varianta, než rovnou unašeče.
Pokud by to nepomohlo, stejně je budeš potřebovat do nových gripů, origo Align ložiska nejsou žádná sláva.
Ale myslím, že to bude stačit. Vlastními gripy to podle mne nebude, to by musely dostat ránu.
Opravte mne někdo, pokud se mýlím.
Martin
LA700, Logo 550SX, MiniProtos 4S, Gaui NX4, Ricco, miniHquad
Futaba, Spirit, iCharger
Futaba, Spirit, iCharger
- bonis
- Příspěvky: 1215
- Registrován: čtv 01.05.2003 0:00
- Bydliště: Hrádek nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Align T-rex 500
Jo a jediný plasťáky co jsem našel jsou tyhle:
http://www.ebay.com/itm/Main-Rotor-Holder-for-TS-500-Align-T-Rex-Helicopter-TS500-05-/151033090597?pt=US_Radio_Control_Control_Line&hash=item232a461225
http://www.ebay.com/itm/Main-Rotor-Holder-for-TS-500-Align-T-Rex-Helicopter-TS500-05-/151033090597?pt=US_Radio_Control_Control_Line&hash=item232a461225
LA700, Logo 550SX, MiniProtos 4S, Gaui NX4, Ricco, miniHquad
Futaba, Spirit, iCharger
Futaba, Spirit, iCharger
Re: Align T-rex 500
Tenhle má taky plastový.... http://inzerce.modelbazar.cz/inzerat/506643/uzivatel/
Re: Align T-rex 500
Jo jo taky jsem na něj koukal. Možná ,že řeším zbytečně,ale cena plastových pokud by byla jako u 6stovky ,tak za zkoušku by to stálo to není takový balík. 
- František Koudelka
- Příspěvky: 1250
- Registrován: ned 28.11.2010 0:00
- Bydliště: Anglie, nebo Svitavy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Align T-rex 500
me dneska prisly serva DS 515M a jedno z nich, kdyz s nim opatrne hybu rukou tak se zadrhava, v cele draze asi ve ctyrech mistech, pravidelne, kdyz jej ale pripojim tak funguje dobre, mam to nejak resit, nebo zkusit rozdelat, mozna jen necistota v prevodovce 
Nezlob se Béďo, já mám dneska špatnej den