pju píše:Mě se občas jeden motor taky nechce roztočit. Zkoušel jsem přehodit motory, regulátory a je to v reglu. Vrtule se jen cuká a nechce se roztočit. Tak prostě přidám troch plyn a při roztáčení ostatních motorů do toho jednoho motoru cvrnknu rukou a pak už jede a normálně funguje. Zatím jsem kvůli tomu nespadl a dělám to tak rok.
asi to bude regl... mne bohuzel, i kdyz dam jinak plny plyn a vsechny motory jedou, tak tento je jako "zabrzdeny" jde tezce tocit rukou... a nerozjede se
1. Jak kdo vyvažujete, nebo kontrolujete vyvážení originálních DJI vrtulí které mají plošku pro unašeč motoru? Když vrtuli stáhnu mezi vyvažovací kužely tak na straně plošky nejde vrtule ustředit. 2. Při napájení 3 Lipol používáte originál vrtule 8" nebo raději 10"? Mě to vychází s originálními motory při 8" vrtulích celkový odběr 22A a při 10" vrtulích 19A.(originální regly i motory, vlastní rám s Gopro) měřeno při ustáleném visení JETI snímačem. Baterie turnigy 3600mAh 30C.
pju píše:Jak kdo vyvažujete, nebo kontrolujete vyvážení originálních DJI vrtulí které mají plošku pro unašeč motoru? Když vrtuli stáhnu mezi vyvažovací kužely tak na straně plošky nejde vrtule ustředit.
Na strane maleho kulateho otvoru zastrcit kuzel spickou do naboje, na druhe strane, kde je vetsi otvor se "zamkem" kuzel obratim vetsi plochou k naboji. Na me magneticke vyvazovacce je to funkcni velmi dobre - spolehlive na 8" a 9" vrtulich.
gardenroute píše:Na strane maleho kulateho otvoru zastrcit kuzel spickou do naboje, na druhe strane, kde je vetsi otvor se "zamkem" kuzel obratim vetsi plochou k naboji. Na me magneticke vyvazovacce je to funkcni velmi dobre - spolehlive na 8" a 9" vrtulich.
Dík, tak jsem to dělal taky, chtěl jsem si ověřit zda na to není nějaký speciální unašeč.
Vše vypadá dobře, naza si lockne satelity.... jakmile vzletím, tak do 2-3 sekund začne rychle blikat červeně. Dosednu tedy a bliká hned zeleně. Zvednu copter a do 2-3 bliká červeně..
Duska píše:Vše vypadá dobře, naza si lockne satelity.... jakmile vzletím, tak do 2-3 sekund začne rychle blikat červeně. Dosednu tedy a bliká hned zeleně. Zvednu copter a do 2-3 bliká červeně.. Čím to?
Baterie ? Kdyz neni moc zatizena (pred vzletem), tak se cervena neobjevi, pri zatizeni (vzlet) rychle cervene blikani, coz je varovani poklesu napeti...
Byla nabitá neznamená, že nemůže mít nízké napětí. Třeba je vadný některý článek. Anebo je špatně nastavena úroveň indikace nízkého napětí. Změř to a hned uvidíš kde je ten pes zakopaný.
Mno všechny články ukazují od 3,99 do 4,00 s tím, že stroj normálně létal i ve chvíli, kdy blikala červená, jen nefungovala GPS.. Je ale možné, že je špatně indikace, byla daná na default, ale ráno na to mrknu. Blížil se déšť, tak mě nenapadlo zkusit druhou baterku.
Taky se vám s novým firmwarem před startem po zapojení baterie stává, že naza bliká 4x oranzově? vim, že je to jen "system warming up", ale dřív to naza nedělala a neměla žádný problém..
Duska píše:... že stroj normálně létal i ve chvíli, kdy blikala červená, jen nefungovala GPS.. ...
Jak ta cervena blika? Je to dlouha sekvence cervenych blikani (problem s nizkym napetim nebo JINA chyba - viz manual), nebo cervena sem tam blikne (1-3 bliknuti je indikace ztraty nekterych GPS satelitu) ? Tady bych zacal.
tomas.polak píše:Taky se vám s novým firmwarem před startem po zapojení baterie stává, že naza bliká 4x oranzově? vim, že je to jen "system warming up", ale dřív to naza nedělala a neměla žádný problém..
Je to skutecne bootovani systemu, pri prvnim zapnuti po nejake dobe to muze trvat az 2 minuty, pri dalsim zapnuti jiz jen pri vymene baterie to je rychlejsi. Pokud trva dele, chce to udelat rekalibraci kompasu. Chovani po 3.12 je trochu jine.
gardenroute píše:Je to skutecne bootovani systemu, pri prvnim zapnuti po nejake dobe to muze trvat az 2 minuty, pri dalsim zapnuti jiz jen pri vymene baterie to je rychlejsi. Pokud trva dele, chce to udelat rekalibraci kompasu. Chovani po 3.12 je trochu jine.
Tohle mi pořád vrtá v hlavě...mě to Naza s novým firwarem nedělá...a nebo je to takovým fofrem, že si toho nevšimnu
gardenroute píše:Jak ta cervena blika? Je to dlouha sekvence cervenych blikani (problem s nizkym napetim nebo JINA chyba - viz manual), nebo cervena sem tam blikne (1-3 bliknuti je indikace ztraty nekterych GPS satelitu) ? Tady bych zacal.
Před vzletem je to zelený "dvoublik" soustavný .. po vzletu je téměř okamžitě červené nepřetržité blikání.. po dosednutí okamžitě zelený dvoublik
Nepretrzite cervene blikani pri letu (tj. zatizeni baterie) je asi opravdu problem s nizkym napetim ("Low-voltage Alert"), a pokud to prestane po dosednuti (tj. zasadni snizeni zateze), zkusil bych jinou baterii. Alespon pro test. Mozna bych se podival na nastaveni hranicnich napeti pro "Low-voltage Alert" v NAZA Assistantovi, mozna jsou nastaveny hodnoty pro First a Second Level Protection prilis nizko, a zatizeni baterie vzdy zpusobi "Low-voltage Alert" s nepretrzitym cervenym LED blikanim. I kdyz dokumentace jeste mluvi o jeste tzv. JINEM problemu, ale to by jiz bylo asi na servis, nebo dotaz primo na DJI.