Ariane V6

Větroně s pomocným elektromotorem a nejčastěji sklopnou vrtulí
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Staifus
Příspěvky: 531
Registrován: stř 07.12.2011 15:03
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Ariane V6

#136 Příspěvek od Staifus »

A je to tady, nechá se bože zalítat i po práci. Dal jsem si dneska dva starty s Megou od 17.30-18.30 - parááááda.
Chci změřit, kolik to baští s teplejma čerstvejma baterkama a tou 16x17s - protože v zahraničí jsou setupy kde na to samý dávaj i 5s.... a žačínam mít nutkání :lol:
petrajksner
Příspěvky: 650
Registrován: sob 09.06.2012 7:57
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Ariane V6

#137 Příspěvek od petrajksner »

Držím palce tomu YEPovy:-)
Uživatelský avatar
Staifus
Příspěvky: 531
Registrován: stř 07.12.2011 15:03
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Ariane V6

#138 Příspěvek od Staifus »

No, to právě by chtělo asi silnějšího Jepa....
Uživatelský avatar
Staifus
Příspěvky: 531
Registrován: stř 07.12.2011 15:03
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Ariane V6

#139 Příspěvek od Staifus »

Dnes se sešly dva kompoziťáci u nás na letišti...

U Ariany se projevil slušný nárůst tepla baterek a motoru při tomhle jarnim počasí, takže experimenty na 5S se RUŠÍ :lol: nerad bych z toho udělal v létě čmuďáka.
Na druhou stranu, baterky "dávaj" a chodí to bych řekl trochu vostřejc, i dle zvuku vrtule... a ohmy spadly pod 2...
Přílohy
IMAG0603.jpg
petrajksner
Příspěvky: 650
Registrován: sob 09.06.2012 7:57
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Ariane V6

#140 Příspěvek od petrajksner »

Povídej mi o tom jak se plašej letadla, díky tomu teplu, Backfire lítá 69 m/s už běžně, ta nová baterka od Thunder Poweru G8 70C funguje peckově, nějaký vnitřní odpory už neřeším a konrétně u této, vykazuje vyší vnitřní odpor nežli lítaná, Thunderka dá o 10m/s větší stoupání a o 50A víc. Odběrová špička je tam díky oteplení cca jen 260A (rozběh 1,5s) a baterka po připojení na balancér je rozhozená jen tisícinama voltu na článek, hlava mi to nebere. Po chvilce blbnutí tomu bylo vedro tak jsem dochlazoval větráčkem co mám k pyloňákům :lol:
O bučení vrtule ani mluvit nebudu, i s takovým delším rozběhem to dělá bordel a kolem jedoucí cyklisti si hodně přišlápnou do šlapek :lol: :lol: :lol:
Uživatelský avatar
Staifus
Příspěvky: 531
Registrován: stř 07.12.2011 15:03
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Ariane V6

#141 Příspěvek od Staifus »

:lol: jo, to teplo tomu nějak vyhovuje... Co to Dingo? Už jsi rozchodil ten regl? A moje Ariana letěla?
Uživatelský avatar
graup15
Příspěvky: 7702
Registrován: pát 02.05.2003 0:00

Re: Ariane V6

#142 Příspěvek od graup15 »

petrajksner píše:Povídej mi o tom jak se plašej letadla, díky tomu teplu, Backfire lítá 69 m/s už běžně, ta nová baterka od Thunder Poweru G8 70C funguje peckově, nějaký vnitřní odpory už neřeším a konrétně u této, vykazuje vyší vnitřní odpor nežli lítaná, Thunderka dá o 10m/s větší stoupání a o 50A víc. Odběrová špička je tam díky oteplení cca jen 260A (rozběh 1,5s) a baterka po připojení na balancér je rozhozená jen tisícinama voltu na článek, hlava mi to nebere. Po chvilce blbnutí tomu bylo vedro tak jsem dochlazoval větráčkem co mám k pyloňákům :lol:
O bučení vrtule ani mluvit nebudu, i s takovým delším rozběhem to dělá bordel a kolem jedoucí cyklisti si hodně přišlápnou do šlapek :lol: :lol: :lol:


Thunder Power G8-70C...Kde to roste? U omnitronu je G6...????
petrajksner
Příspěvky: 650
Registrován: sob 09.06.2012 7:57
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Ariane V6

#143 Příspěvek od petrajksner »

graup15 píše:
petrajksner píše:Povídej mi o tom jak se plašej letadla, díky tomu teplu, Backfire lítá 69 m/s už běžně, ta nová baterka od Thunder Poweru G8 70C funguje peckově, nějaký vnitřní odpory už neřeším a konrétně u této, vykazuje vyší vnitřní odpor nežli lítaná, Thunderka dá o 10m/s větší stoupání a o 50A víc. Odběrová špička je tam díky oteplení cca jen 260A (rozběh 1,5s) a baterka po připojení na balancér je rozhozená jen tisícinama voltu na článek, hlava mi to nebere. Po chvilce blbnutí tomu bylo vedro tak jsem dochlazoval větráčkem co mám k pyloňákům :lol:
O bučení vrtule ani mluvit nebudu, i s takovým delším rozběhem to dělá bordel a kolem jedoucí cyklisti si hodně přišlápnou do šlapek :lol: :lol: :lol:


Thunder Power G8-70C...Kde to roste? U omnitronu je G6...????

Zavolej do omnitronu je to novinka, mám je od tam tud a opravdu vypadají výborně :D
Zaráží mě že je ještě nedali na e-shop, já už jí mám doma cca měsíc a od nich.
Naposledy upravil(a) petrajksner dne ned 14.04.2013 21:25, celkem upraveno 1 x.
petrajksner
Příspěvky: 650
Registrován: sob 09.06.2012 7:57
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Ariane V6

#144 Příspěvek od petrajksner »

Staifus píše::lol: jo, to teplo tomu nějak vyhovuje... Co to Dingo? Už jsi rozchodil ten regl? A moje Ariana letěla?

YGE asi stávkuje!!!!
Ať bylo sebezapírání, že tam čína nebude, ale nic jiného se nevejde, tak jsem zakoupil YEP 150A a budu dělat vylučovací metodu, jestli regl, motor, baterky ( tolik kritizované TP 65C G6 ). Musím se mu začít věnovat, ikdyž kroužení kolem pylonů mě ještě neomrzelo :D
Už nestávkuje, chodí jak má, YEPa dávám spát k ledu :lol:
petrajksner
Příspěvky: 650
Registrován: sob 09.06.2012 7:57
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Ariane V6

#145 Příspěvek od petrajksner »

Tak pane kolego, bývalí majiteli té "splašené" Ariany, je zalítaná.
Sice baterky, které jsem tam dal byla troufalost, ale zdá se mi, že se pohon za letu dost odlehčí. Použil jsem 3 článek 2200 nanotech 35C a klešťák mi ukázal 135A :( Ale znáš to, jiný nebyly a tyhle byly zrovna po ruce :lol:
Stoupavost se o proti tvé kombinaci sice snížila, ale tech 40m/s tam zůstalo :!: Na váze to jde taky znát při přetažení při přistání, to vypadá efektně.
Nový majitel se klepe ještě teď, prej je to změna oproti Radianovy nebo F3Káčku s kterými létal do teď :D
Uživatelský avatar
Staifus
Příspěvky: 531
Registrován: stř 07.12.2011 15:03
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Ariane V6

#146 Příspěvek od Staifus »

No tak gratulace, na 3S 40m/s , to by šlo. Já vim že bez motoru chodí jak papírák, s tima 3S ...
petrajksner
Příspěvky: 650
Registrován: sob 09.06.2012 7:57
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Ariane V6

#147 Příspěvek od petrajksner »

Je to za větru takový "hadrák" ale jinak je to dobrý. Zkusím na baterku pak dolepit nějaké to olovo a trošku to zatížit.
Až dorazí nová aku, bude to taky něco jiného, bude o malinko těžší, no uvidíme.
Uživatelský avatar
nitro
Příspěvky: 250
Registrován: pát 04.01.2008 0:00
Bydliště: Lovosice

Re: Ariane V6

#148 Příspěvek od nitro »

Pánové, kde vychází těžiště u Ariany pls. ?
Uživatelský avatar
Milan Nes
Příspěvky: 5756
Registrován: úte 06.01.2009 0:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Ariane V6

#149 Příspěvek od Milan Nes »

přesně na šroubech nebo je návod tady

http://arianev6.webnode.cz/
SOVA is YouR CO-pilot
Cesta je mým cílem .......

KLM RC Sovy // KPM Model Kit Kladno
petrajksner
Příspěvky: 650
Registrován: sob 09.06.2012 7:57
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Ariane V6

#150 Příspěvek od petrajksner »

5mm od středu šroubů na křídlech, směrem k ocasu letadla.
Odpovědět

Zpět na „Elektrovětroně“