TRAXXAS SUMMIT a nebo E-REVO případně E-MAXX?

Pokud to má kola, jezdí po asfaltu nebo v terénu.
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Spar
Příspěvky: 157
Registrován: sob 03.09.2011 23:18
Bydliště: Kbely - Praha

TRAXXAS SUMMIT a nebo E-REVO případně E-MAXX?

#1 Příspěvek od Spar »

Chci si koupit jedno z těchto autíček - je mi jasné, že každé je na malinko něco jiného, ale se kterým podle Vás užiju více zábavy?

Prosím o zkušenosti majitelů - díky moc :-)

Doplním - chci 1/10.
LASER EXP, SU29-1m,08m,IL2 a SE5a na ACES,halolety
Uživatelský avatar
RimmerCZ
Příspěvky: 704
Registrován: pát 28.05.2010 0:00
Bydliště: Hlučín
Kontaktovat uživatele:

Re: TRAXXAS SUMMIT a nebo E-REVO případně E-MAXX?

#2 Příspěvek od RimmerCZ »

Ani jedno neni 1:10 nybrz spis 1:8. Srandu uzijes s tim, ktery nerozbijes :) vsecky jezdi dobre a zalezi kde a jak budes jezdit. Mozna by si mohl tohle vic vyspecifikovat.
E-Maxx, Frsky Taranis, 90 Toro, 150 FPV a 200 SOPTIK a ruzne mikropoletuchy
Uživatelský avatar
Andrews
Příspěvky: 321
Registrován: čtv 25.03.2010 0:00
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Re: TRAXXAS SUMMIT a nebo E-REVO případně E-MAXX?

#3 Příspěvek od Andrews »

Chceš rychlost : Revo
Baví tě šplhat po kamenech a v terénu: Summit
Robil
Příspěvky: 29
Registrován: ned 22.07.2012 16:16
Bydliště: Rudíkov

Re: TRAXXAS SUMMIT a nebo E-REVO případně E-MAXX?

#4 Příspěvek od Robil »

Zdravím, jsem pro Sammita
Větší průchodnost, dvě rychlosti, uzávěrka difereciálů a zas tak pomalej není :)
Uživatelský avatar
saint21
Příspěvky: 920
Registrován: úte 04.01.2011 0:00
Bydliště: Brno

Re: TRAXXAS SUMMIT a nebo E-REVO případně E-MAXX?

#5 Příspěvek od saint21 »

Robil píše:Zdravím, jsem pro Sammita
Větší průchodnost, dvě rychlosti, uzávěrka difereciálů a zas tak pomalej není :)


Pomalý rozhodně není obzvlášť se střídavým motor má víc výkonu než je zdrávo :D Jezdí se sním dobře jak v terénu tak na asfaltu. Revo je spíš na upravený povrch, ale určitě taky není k zahození. Já když jsem se rozhodoval tak jsem volil Summita a to z důvodu vetší využitelnosti, na chatu do lesa, asfalt, štěrk, hlína prostě je více univerzální. Samozřejmě sním nemůžeš jezdit jako s Revem, ale mě se prostě líbila ta možnost více variant.
T-Rex 600E Pro Spirit, T-Rex 600N AR7200BX, UH-60 (T-Rex 500)
DX9
Carbon Cub SS, Traxxas Summit
Robil
Příspěvky: 29
Registrován: ned 22.07.2012 16:16
Bydliště: Rudíkov

Re: TRAXXAS SUMMIT a nebo E-REVO případně E-MAXX?

#6 Příspěvek od Robil »

Pomalý rozhodně není obzvlášť se střídavým motor má víc výkonu než je zdrávo :D Jezdí se sním dobře jak v terénu tak na asfaltu. Revo je spíš na upravený povrch, ale určitě taky není k zahození. Já když jsem se rozhodoval tak jsem volil Summita a to z důvodu vetší využitelnosti, na chatu do lesa, asfalt, štěrk, hlína prostě je více univerzální. Samozřejmě sním nemůžeš jezdit jako s Revem, ale mě se prostě líbila ta možnost více variant.


Podle mě ty motory co jsou v setu jsou dostačující.
Naštěstí v RTR stříďák není :wink:
Uživatelský avatar
saint21
Příspěvky: 920
Registrován: úte 04.01.2011 0:00
Bydliště: Brno

Re: TRAXXAS SUMMIT a nebo E-REVO případně E-MAXX?

#7 Příspěvek od saint21 »

Dostačující možná, ale celkem brzo odejdou.
T-Rex 600E Pro Spirit, T-Rex 600N AR7200BX, UH-60 (T-Rex 500)
DX9
Carbon Cub SS, Traxxas Summit
Uživatelský avatar
RimmerCZ
Příspěvky: 704
Registrován: pát 28.05.2010 0:00
Bydliště: Hlučín
Kontaktovat uživatele:

Re: TRAXXAS SUMMIT a nebo E-REVO případně E-MAXX?

#8 Příspěvek od RimmerCZ »

Jj ty jsou tak na jednu sezonu.
E-Maxx, Frsky Taranis, 90 Toro, 150 FPV a 200 SOPTIK a ruzne mikropoletuchy
Uživatelský avatar
saint21
Příspěvky: 920
Registrován: úte 04.01.2011 0:00
Bydliště: Brno

Re: TRAXXAS SUMMIT a nebo E-REVO případně E-MAXX?

#9 Příspěvek od saint21 »

Ani to ne, mě vydržel asi 24h jízdy a kamarád je měl v Revu asi 19h.
T-Rex 600E Pro Spirit, T-Rex 600N AR7200BX, UH-60 (T-Rex 500)
DX9
Carbon Cub SS, Traxxas Summit
Uživatelský avatar
Spar
Příspěvky: 157
Registrován: sob 03.09.2011 23:18
Bydliště: Kbely - Praha

Re: TRAXXAS SUMMIT a nebo E-REVO případně E-MAXX?

#10 Příspěvek od Spar »

Díky moc všem za reakce - abych pravdu řekl, tak jsem malinko vyděšenej - auto za 20t a po 20 hod jízdy měnit motor, to se mi teda moc nechce. To přece musí jezdit déle? Kámoš má Summita a dva roky na něj nesáhl - teprve v poslední době hodně věcí mění, ale tak to už bych bral.

Ono je to problematické - Summita jsem i řídil - je to obr - kolos a asi fakt zvládne projet všude, ale to Revo mě láká tím, že je elegantnější (podle mého), rychlejší...

Dělají se na Revo nějaká led světélka, nebo to je jen na Summita? Budu muset něco měnit, když pořídím hned Lipolky, nebo jen přepájím konektory - asi bych vzal z HK ty Nanotechy 5000MAh - létám je v akro a zatím držej.

Jaké jsou rozdíly v těch jednotlivejch verzích - hrozně se v tom ztrácím... jedno auto a dvě ceny... jsem z toho jelen :-)
LASER EXP, SU29-1m,08m,IL2 a SE5a na ACES,halolety
Uživatelský avatar
saint21
Příspěvky: 920
Registrován: úte 04.01.2011 0:00
Bydliště: Brno

Re: TRAXXAS SUMMIT a nebo E-REVO případně E-MAXX?

#11 Příspěvek od saint21 »

20t není potřeba http://eshop.reichard.cz/traxxas-summit-1-10-tqi-rtr.html když prodáš regl a motor cca za 2000 a koupíš střídavý motor jsi cca na +-17000. Já jsem Summita kupoval minulý rok za 13490 bohužel od té doby celkem dost zdražily.

Jinak Li-Pol můžeš použit i u Reva bez úprav.

Ceny jsou buď jen základ s Ni-Mh, pak s Li-pol a na konec Brushless tedy u Reva u Summita střídavá verze není.

Edit: Možní ti motor vydrží díl. Píšu jen svoji zkušenost.
T-Rex 600E Pro Spirit, T-Rex 600N AR7200BX, UH-60 (T-Rex 500)
DX9
Carbon Cub SS, Traxxas Summit
Uživatelský avatar
Spar
Příspěvky: 157
Registrován: sob 03.09.2011 23:18
Bydliště: Kbely - Praha

Re: TRAXXAS SUMMIT a nebo E-REVO případně E-MAXX?

#12 Příspěvek od Spar »

Díky - Koukal jsem na ten web a teda nej je ta verze s mamba pohonem? Ten vydrží dele? Koukal jsem na erevo.


Vyplatí se teda koupit tu nejlevnější a hned měnit nebo mám připlatit a vydrží mi to veky? :-)
LASER EXP, SU29-1m,08m,IL2 a SE5a na ACES,halolety
Uživatelský avatar
saint21
Příspěvky: 920
Registrován: úte 04.01.2011 0:00
Bydliště: Brno

Re: TRAXXAS SUMMIT a nebo E-REVO případně E-MAXX?

#13 Příspěvek od saint21 »

Přesně s Mambou je to nej. Jestli vydrží věčně těžko říct. Já osobně jsem do Mamby nešel přišlo mě to trošku přespříliš.
T-Rex 600E Pro Spirit, T-Rex 600N AR7200BX, UH-60 (T-Rex 500)
DX9
Carbon Cub SS, Traxxas Summit
Uživatelský avatar
Milan Nes
Příspěvky: 5756
Registrován: úte 06.01.2009 0:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: TRAXXAS SUMMIT a nebo E-REVO případně E-MAXX?

#14 Příspěvek od Milan Nes »

já mám mambu + neu ve slashovi,

jinak nevím, osobně bych se bál že mne summit začne rychle nudit, revo není zase na upravený povrch, pokud teda nebereš jako upravený povrch cokoliv lepšího než kamennou cestu se stromama :)

výhoda reva je i takovej detail jako přezutí, pak si koupíš redukce a jezdíš na klasika 1/8 kola,
já třeba za sezonu dvoje gumy oddělám a to jezdím hobby, 1/8 jdou v pohodě sehnat lehce jetý po závodníkovi za 1/2 cena tj 400-500 za sadu ... summita přezuješ za 1500 + a to se hodně projeví ...
a když ho budeš trápit tak ty gumy za sezonu podle mne musíš oddělat

jinak summit se stejnosměrama, pokud s tim budeš crawlit tak to asi přežijou, mne ty plechovky šíleně štvaly, třeba daly jenom 15 hodin v závodním režimu, po tom co sem je třikrát měnil sem pořídil stříďák
SOVA is YouR CO-pilot
Cesta je mým cílem .......

KLM RC Sovy // KPM Model Kit Kladno
Uživatelský avatar
JMalik
Příspěvky: 16582
Registrován: čtv 13.11.2008 0:00

Re: TRAXXAS SUMMIT a nebo E-REVO případně E-MAXX?

#15 Příspěvek od JMalik »

Traxxase E- REVO jsem teď koupil. Ve verzi se stříďákem, s tou Mambou.
Kupoval jsem to proto, že starší syn jezdí s Leopardem od FG a ten mladší mrňous to nedokáže ani nastartovat. Taky je to hodně velké, těžké auto a už to oba poslali do kotrmelců z roviny z trávy do dvou metrů vysoko. Prostě pro toho menšího se mi to zdá zatím nebezpečnější než ta elektrika.
Auto téhle třídy bych asi se ss motorem a reglem nekupoval.
Myslím si, že se to ani nevyplatí koupit se ss motorama a reglem, zkusit to prodat a osadit stříďákem. Když se podíváš co stojí třeba samostatně ten set střídavého motoru s reglem, tak tě to asi přejde, navíc musíš ten ss prodat.
Co se týká provedení a zpracování, tak na autě nenajdeš prakticky chybu. Vysílač je kapitola sama o sobě a kdyby to šlo, koupil bych jenom samotné auto - to nelze.
Přiložený český manuál je šílený.
Jak to jezdí? To nevím, ale za čas o tom mohu snad nějaké poznatky napsat.
Pokud cokoliv v této diskusi hodnotím, nebo se k něčemu vyjadřuji, je to jen má domněnka
Odpovědět

Zpět na „Auta“