HC3-SX bezpádlo - zkušenosti (záchranná stabilizace)
- OPR
- Příspěvky: 5682
- Registrován: stř 21.07.2010 0:00
- Bydliště: Kamenice - Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
Re: HC3-SX bezpádlo - zkušenosti (záchranná stabilizace)
Pádla na Vás, prevíti.
Tam si můžete FW nahrávat do alelůjááá 
Re: HC3-SX bezpádlo - zkušenosti (záchranná stabilizace)
Mna by celkom zaujimala jedna technicka vec, naozaj ciste len zo zvedavosti
. Na tu funkciu HORIZONT vyuziva HC3 ciste len gyro senzory, alebo ma v sebe aj akcelerometre ? Zatial som to nikde nenasiel a rozoberat HC3 koli tomu samozrejme nechcem
. Nema niekto spolahlive informacie, ako to skutocne je ?
KASAMA Srimok 90N CYBERHEAD + SPIRIT
TREX 450PRO + Beast
Futaba T14SG 2,4GHz
TREX 450PRO + Beast
Futaba T14SG 2,4GHz
- Screwball671
- Příspěvky: 1313
- Registrován: pon 22.11.2010 0:00
- Bydliště: Praha Barrandov
Re: HC3-SX bezpádlo - zkušenosti (záchranná stabilizace)
OPR píše:Vím, je mi po tom úplný nic ale musím se zaptat. Nedá mi to a taky jsem sem už dlouho nic nenapsal ....![]()
To je to bezpádlo se současným fw taková mrdka, že se s tím nedá lítat, a proto je třeba novej? U kterýho jinýho FBLS systému by jsi se dověděl s takovým předstihm že se vůbec jako novej fw vůbec plánuje? Já Ti to povím .... od nikoho. ( maximálně tak 4DStabi ... a i on vydává spětné informace o tom co co bylo oprveno .... nikoliv slibotechna do budoucna)
Ale no tak samozřejmě, můžu bejt zticha a čekat až ko konečně příjde, ale jestli chceš konkrétní důvod, tak mi to lítá s tímhle trochu hranatě, prostě pádlo je takový kulatější v obratech, pkotatko psal, že právě to je jeden z parametrů co by se měl změnit, prostě, že se tohle bezpádlo budou mít rádi ti co lítaj pádla, nebo tak nějak. Jinak na to nemám dalších výhrad. A jsem taky jen prostě zvědavej, sám podnikám a když klientovi něco slíbím, tak to prostě dodržím, přes to vlak nejede. Taky bych od jara rád už jen lítal, nechci v tom čase ladit a čas běží.
Trex 700E, Trex 600 nitro, Protos 500, Trex 500, Trex 450 Sport, Yak 55M, RS352, Piper Cub, Variant
Re: HC3-SX bezpádlo - zkušenosti (záchranná stabilizace)
To víš, že vím velmi přesně jak to funguje
, potažmo je to součástí patentu.
V HeliCommandu není žádný akcelerometr. Díky akcelerometrům si třeba nabil pusu SKOOKUM se svojí stabilizací. Problém akcelerometrů je, že jsou citlivé na vibrace a prostě se tomu nedá dostatečně věřit. Proč třeba Brain nemá záchranu jako HeliCommand? Nechám tuto otázku nezodpovězenou, ikdyž odpověď znám.
V HeliCommandu není žádný akcelerometr. Díky akcelerometrům si třeba nabil pusu SKOOKUM se svojí stabilizací. Problém akcelerometrů je, že jsou citlivé na vibrace a prostě se tomu nedá dostatečně věřit. Proč třeba Brain nemá záchranu jako HeliCommand? Nechám tuto otázku nezodpovězenou, ikdyž odpověď znám.
bavarianDemon 3X a 3SX
SAB Goblin + JETI DS16 + XNova motor + Kosmik
SAB Goblin + JETI DS16 + XNova motor + Kosmik
Re: HC3-SX bezpádlo - zkušenosti (záchranná stabilizace)
Screwball671 píše:OPR píše:Vím, je mi po tom úplný nic ale musím se zaptat. Nedá mi to a taky jsem sem už dlouho nic nenapsal ....![]()
To je to bezpádlo se současným fw taková mrdka, že se s tím nedá lítat, a proto je třeba novej? U kterýho jinýho FBLS systému by jsi se dověděl s takovým předstihm že se vůbec jako novej fw vůbec plánuje? Já Ti to povím .... od nikoho. ( maximálně tak 4DStabi ... a i on vydává spětné informace o tom co co bylo oprveno .... nikoliv slibotechna do budoucna)
Ale no tak samozřejmě, můžu bejt zticha a čekat až ko konečně příjde, ale jestli chceš konkrétní důvod, tak mi to lítá s tímhle trochu hranatě, prostě pádlo je takový kulatější v obratech, pkotatko psal, že právě to je jeden z parametrů co by se měl změnit, prostě, že se tohle bezpádlo budou mít rádi ti co lítaj pádla, nebo tak nějak. Jinak na to nemám dalších výhrad. A jsem taky jen prostě zvědavej, sám podnikám a když klientovi něco slíbím, tak to prostě dodržím, přes to vlak nejede. Taky bych od jara rád už jen lítal, nechci v tom čase ladit a čas běží.
Po upgradu nebudeš muset NIC ladit. Prostě to nahraješ.
To, že ti létá hranatě s verzí 117, tak pod tím si nedovedu moc představit. Můžeš to prosím trochu rozvinout? To by ani s verzí 117 nemělo něco takového dělat.
bavarianDemon 3X a 3SX
SAB Goblin + JETI DS16 + XNova motor + Kosmik
SAB Goblin + JETI DS16 + XNova motor + Kosmik
- OPR
- Příspěvky: 5682
- Registrován: stř 21.07.2010 0:00
- Bydliště: Kamenice - Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
Re: HC3-SX bezpádlo - zkušenosti (záchranná stabilizace)
Nevíš co je to hranatý lítání? A jak jsi se mohl podílet na vývoji ... to mi hlava nebere.
Umí to jen čtvrečky a obdelníčky ... přece ne?
Umí to jen čtvrečky a obdelníčky ... přece ne?
- Screwball671
- Příspěvky: 1313
- Registrován: pon 22.11.2010 0:00
- Bydliště: Praha Barrandov
Re: HC3-SX bezpádlo - zkušenosti (záchranná stabilizace)
No třeba v přemetu, dlouhým táhlým, je to takový hranatější, jakoby to po horizontále a vertikále letělo rovněji. Přitom mám přitaženo furt stejně. S pádlama lítám kruh jakoby dokonale kulatej.
Trex 700E, Trex 600 nitro, Protos 500, Trex 500, Trex 450 Sport, Yak 55M, RS352, Piper Cub, Variant
-
dejvid.pilot
- Příspěvky: 9
- Registrován: stř 02.01.2013 18:40
- Bydliště: Česká Třebová
Re: HC3-SX bezpádlo - zkušenosti (záchranná stabilizace)
pkotatko píše:Tady to je. Nastaveni v.117. Logo 600
Zdravím.
bylo by možno i nastavení pro T450pro ?
Stále zápasím s nastavením vrtulky.
Předem moc díky.
Re: HC3-SX bezpádlo - zkušenosti (záchranná stabilizace)
Screwball671 píše:No třeba v přemetu, dlouhým táhlým, je to takový hranatější, jakoby to po horizontále a vertikále letělo rovněji. Přitom mám přitaženo furt stejně. S pádlama lítám kruh jakoby dokonale kulatej.
Sniž si Kompenzaci vzpínání na 7 a Udržení směru na 6 a dej vědět. Mělo by to být OK.
Jsi mohl dát vědět klidně dřív, když něco takového pozoruješ
bavarianDemon 3X a 3SX
SAB Goblin + JETI DS16 + XNova motor + Kosmik
SAB Goblin + JETI DS16 + XNova motor + Kosmik
- Screwball671
- Příspěvky: 1313
- Registrován: pon 22.11.2010 0:00
- Bydliště: Praha Barrandov
Re: HC3-SX bezpádlo - zkušenosti (záchranná stabilizace)
boZZda píše:Screwball671 píše:No třeba v přemetu, dlouhým táhlým, je to takový hranatější, jakoby to po horizontále a vertikále letělo rovněji. Přitom mám přitaženo furt stejně. S pádlama lítám kruh jakoby dokonale kulatej.
Sniž si Kompenzaci vzpínání na 7 a Udržení směru na 6 a dej vědět. Mělo by to být OK.
Jsi mohl dát vědět klidně dřív, když něco takového pozoruješ
Ok díky, zkusím a dám vědět.
Trex 700E, Trex 600 nitro, Protos 500, Trex 500, Trex 450 Sport, Yak 55M, RS352, Piper Cub, Variant
- pkotatko
- Příspěvky: 6687
- Registrován: sob 13.01.2007 0:00
- Bydliště: Berounsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: HC3-SX bezpádlo - zkušenosti (záchranná stabilizace)
Mozna je to vsechno proto, ze vime vic nez ostatni. Nebyt Pavla, tak ani nikdo nevime ze se neco pripravuje. Nebo nasli jste tuhle informaci i nekde jinde ? A nevedet to, tak jsme v klidu.
Pokud vim, tak oficialni informace o novem firmware nikde a nikdy nebyla vydana. Takze o nejake ztrate zakazniku z tohoto duvodu nemuze byt rec.
A proc to tak dlouho trva ?
No, je to dost prace. Lidi co s HC litaji vedi jak to lita, myslim ze odpovidat na Oprovy otazky je zbytecne. Proc treba Beast vydal firmware trikrat ? Proc ma V-Bar momentalne verzi 5.2 ? Proc vysel novy GT5.1 ? Protoze je porad co vylepsovat.
Ja nevidim do zakulisi vyrobce. A ani nechci. Je mi to jedno. Ja jen obcas riskuji svou heli a sve penize pri zkouseni noveho softu. A obcas si ani poradne nezalitam, protoze se to jen snazim doladit a ono to treba ani poradne nejde. Ale tohle jsou veci o kterych tu nepisu. Me to bavi, proto to delam. A delam to zadarmo.
Posledni vydana verze je v.117. Pak bylo nekolik podverzi 118, pak 119, 120, 121 a ted je posledni 122. Vychytavalo se tam dost veci ktere bezny pilot pri beznem letani ani nepozna. Veci, ktere treba jsou i u jinych bezpadel, ale velka vetsina lidi o nich treba nevi. Nejsou schopni to poznat. Pokud ti ale nekdo rekne, "hele, zkus to a to a soustred se na to a to", pak to clovek vidi. A nemusi byt zrovna buhvijaky pilot.
Co ja za sebe ted muzu rici je to, ze soft je podle mne hotov. Funguje docela i defaultni nastaveni. Pisu docela, protoze to chci vyzkouset i na uplne odlisne heli tento vikend. Pak se uvidi. Az to bude chtit vyrobce vydat, az to uzna za vhodne to vydat a az to uzna za hotove, tak to vyda. S tim my nic nenadelame.
Pokud vim, tak oficialni informace o novem firmware nikde a nikdy nebyla vydana. Takze o nejake ztrate zakazniku z tohoto duvodu nemuze byt rec.
A proc to tak dlouho trva ?
No, je to dost prace. Lidi co s HC litaji vedi jak to lita, myslim ze odpovidat na Oprovy otazky je zbytecne. Proc treba Beast vydal firmware trikrat ? Proc ma V-Bar momentalne verzi 5.2 ? Proc vysel novy GT5.1 ? Protoze je porad co vylepsovat.
Ja nevidim do zakulisi vyrobce. A ani nechci. Je mi to jedno. Ja jen obcas riskuji svou heli a sve penize pri zkouseni noveho softu. A obcas si ani poradne nezalitam, protoze se to jen snazim doladit a ono to treba ani poradne nejde. Ale tohle jsou veci o kterych tu nepisu. Me to bavi, proto to delam. A delam to zadarmo.
Posledni vydana verze je v.117. Pak bylo nekolik podverzi 118, pak 119, 120, 121 a ted je posledni 122. Vychytavalo se tam dost veci ktere bezny pilot pri beznem letani ani nepozna. Veci, ktere treba jsou i u jinych bezpadel, ale velka vetsina lidi o nich treba nevi. Nejsou schopni to poznat. Pokud ti ale nekdo rekne, "hele, zkus to a to a soustred se na to a to", pak to clovek vidi. A nemusi byt zrovna buhvijaky pilot.
Co ja za sebe ted muzu rici je to, ze soft je podle mne hotov. Funguje docela i defaultni nastaveni. Pisu docela, protoze to chci vyzkouset i na uplne odlisne heli tento vikend. Pak se uvidi. Az to bude chtit vyrobce vydat, az to uzna za vhodne to vydat a az to uzna za hotove, tak to vyda. S tim my nic nenadelame.
Bell 206, Mi-8, nejaka letadla, Jeti DS-16
- pkotatko
- Příspěvky: 6687
- Registrován: sob 13.01.2007 0:00
- Bydliště: Berounsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: HC3-SX bezpádlo - zkušenosti (záchranná stabilizace)
T450 Pro ma nekolik neduhu na vrtulce. S timhle nastavenim mi to funguje super. Servo Savox 1257. Dlouho jsem hledal spravne listy na vrtulku. Nakonec se jako nejlepsi jevi KDBB. Chce to otocit gripy, tak aby byly hlavy sroubu drzicich list otoceny k trubce. Pak to chce lepsi prepakovani vrtulky. Pouzivam od MicroHeli. A k dokonalosti to chce tocit 3 tis. a vic. Jinak nema vrtulka dostatecnou autoritu. Takhle mi vrtulka udrzi i 13,5 stupne kolektivu. Jakmile zacnu mit problemy s vrtulkou, menim loziska v gripech vrtulky a je zase na chvili pokoj. Loziska tam dlouho nevydrzi a to nemusis zrovna orat vrtulkou v zemi. Zisky mam rozdilne podle letovych rezimu. Cim mensi otacky, tim vetsi zisk. Pak je dulezite mit motor co to cele utahne a dobry regl se slusnym governorem. Jinak se v tom budes placat porad. Vim ze jsem asi nepotesil, ale takova je realita.
Bell 206, Mi-8, nejaka letadla, Jeti DS-16
-
dejvid.pilot
- Příspěvky: 9
- Registrován: stř 02.01.2013 18:40
- Bydliště: Česká Třebová
Re: HC3-SX bezpádlo - zkušenosti (záchranná stabilizace)
pkotatko píše:T450 Pro ma nekolik neduhu na vrtulce. S timhle nastavenim mi to funguje super. Servo Savox 1257. Dlouho jsem hledal spravne listy na vrtulku. Nakonec se jako nejlepsi jevi KDBB. Chce to otocit gripy, tak aby byly hlavy sroubu drzicich list otoceny k trubce. Pak to chce lepsi prepakovani vrtulky. Pouzivam od MicroHeli. A k dokonalosti to chce tocit 3 tis. a vic. Jinak nema vrtulka dostatecnou autoritu. Takhle mi vrtulka udrzi i 13,5 stupne kolektivu. Jakmile zacnu mit problemy s vrtulkou, menim loziska v gripech vrtulky a je zase na chvili pokoj. Loziska tam dlouho nevydrzi a to nemusis zrovna orat vrtulkou v zemi. Zisky mam rozdilne podle letovych rezimu. Cim mensi otacky, tim vetsi zisk. Pak je dulezite mit motor co to cele utahne a dobry regl se slusnym governorem. Jinak se v tom budes placat porad. Vim ze jsem asi nepotesil, ale takova je realita.
Diky moc za rady.
Vše postupně vyzkouším. Gripy jsem už otočil, přes 3 tis. tocim od zacatku.
teď na jaře chci vyzkoušet 6 čl.+ motor 1700kv,už jsem objednal baterky.
Regl mám Roxxy 40 A (doufám že to dá ten bec?).
Serva mám setová.
Objednám ještě to přepákování od MicroHeli a snad to bude už konečně dobré.
Ještě prosím jaké přesně listy od KDBB koukal jsem na ně ale mají několik rozměrů.
Jinak s tím že by vrtulka nedržela při prudké změně kolektivu jsem problém nikdy neměl u mě je největší problém s rozkmitáním vrtulky při prudkém zastavení piruety a pak ještě překmitávání.Musel jsem jít se ziskem hodně dolů teď mám v HL asi 40% a je to docela dobré ale pořád to není ono.
Re: HC3-SX bezpádlo - zkušenosti (záchranná stabilizace)
Ne ne , vbar má momentálně verzi 5.3 
Frsky X10S Carbon
Heliny od Mikada, fpv race koptéry a trochu F3K
Heliny od Mikada, fpv race koptéry a trochu F3K
- pkotatko
- Příspěvky: 6687
- Registrován: sob 13.01.2007 0:00
- Bydliště: Berounsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: HC3-SX bezpádlo - zkušenosti (záchranná stabilizace)
ja litam 4 clanek a Roxxy 960-6. Bec to da i se setovymi servy i s MKS 95. Vyzkouseno dlouhodobe. Cca dva a pul roku.
Pokud ti to dela co pises, zkus snizit D a treba zvysit Delay. Celkovym ziskem to nebude. Ten pak budes moci klidne zvednout. Celkovy vysoky zisk se projevi treba v prudke prave zatacce na rychlosti. Kdyz se ti to rozklepe tam, je zisk uz moc.
Listy nevim z hlavy. Musim se podivat doma vecer.
Pokud ti to dela co pises, zkus snizit D a treba zvysit Delay. Celkovym ziskem to nebude. Ten pak budes moci klidne zvednout. Celkovy vysoky zisk se projevi treba v prudke prave zatacce na rychlosti. Kdyz se ti to rozklepe tam, je zisk uz moc.
Listy nevim z hlavy. Musim se podivat doma vecer.
Bell 206, Mi-8, nejaka letadla, Jeti DS-16