Co to obnáší spalovací akrobat 1,8m

Taky vás už nebaví jen tak poletovat? Zkuste létat akrobacii nebo si o tom aspoň tady povídat.
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
LV
Příspěvky: 9200
Registrován: pát 05.01.2007 0:00
Bydliště: Trenčianska Turná
Kontaktovat uživatele:

Re: Co to obnáší spalovací akrobat 1,8m

#151 Příspěvek od LV »

mac píše:
Lacko a kde si s nim lietal, ze si sa nepochvalil? :)

A načo?
Nie som zlý.... iba rýpem
www.elektromodely.sk
jozefbb
Příspěvky: 2369
Registrován: úte 01.01.2008 0:00
Bydliště: Ban.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Re: Co to obnáší spalovací akrobat 1,8m

#152 Příspěvek od jozefbb »

Ako tak sledujem , ze cela debata je uz uplne mimo prvotnu temu /pripada mi uz skor ako provokacia , mnohokrat od ludi, co mu nesiahaju ani po clenky/ a ked vas niekam posle, budete moct zase nejaky cas hovorit , ze je drzy , neblbnite .
Ps. Ked som zacal , tak hadam aj dokoncim . Ak chcete oponovat, resp.provokovat, zistite si najprv koho nate na druhej strane , net je vsemocny, potom ak mate nejaku sudnost, mozno zmenite retoriku a mozno sa nechate aj poucit.
mac
Příspěvky: 620
Registrován: úte 08.04.2008 0:00

Re: Co to obnáší spalovací akrobat 1,8m

#153 Příspěvek od mac »

LV píše:
mac píše:
Lacko a kde si s nim lietal, ze si sa nepochvalil? :)

A načo?


No poreferovat predsa :) Kde teda, kedy? :)
Uživatelský avatar
LV
Příspěvky: 9200
Registrován: pát 05.01.2007 0:00
Bydliště: Trenčianska Turná
Kontaktovat uživatele:

Re: Co to obnáší spalovací akrobat 1,8m

#154 Příspěvek od LV »

mac píše:
No poreferovat predsa :) Kde teda, kedy? :)

V Trenčíne, pri chate, nad družstvom... veľa krát od leta.
Nie som zlý.... iba rýpem
www.elektromodely.sk
Juris
Příspěvky: 42
Registrován: úte 01.01.2013 14:53
Kontaktovat uživatele:

Re: Co to obnáší spalovací akrobat 1,8m

#155 Příspěvek od Juris »

Tak to teda nakonec s tím akrobatem dopadlo?Nechtělo se mi to celé pročítat :)
Vlado C
Příspěvky: 438
Registrován: sob 20.10.2012 8:37

Re: Co to obnáší spalovací akrobat 1,8m

#156 Příspěvek od Vlado C »

jozefbb píše:Ako tak sledujem , ze cela debata je uz uplne mimo prvotnu temu /pripada mi uz skor ako provokacia , mnohokrat od ludi, co mu nesiahaju ani po clenky/ a ked vas niekam posle, budete moct zase nejaky cas hovorit , ze je drzy , neblbnite .
Ps. Ked som zacal , tak hadam aj dokoncim . Ak chcete oponovat, resp.provokovat, zistite si najprv koho nate na druhej strane , net je vsemocny, potom ak mate nejaku sudnost, mozno zmenite retoriku a mozno sa nechate aj poucit.



Myslim ze je v tom uz privela emocii. Som rozhodne z tych co sa radi daju poucit. (Dokonca aj od mladsich. :) ) Napriek tomu ze uz nelietam sutazne.

Toto bola dost debata o subjektivnych nazoroch teda nemeratelnych. (Blondynka alebo bruneta?) A preto ineho ucastnika debaty kvoli tomu nazyvat volom sa mi zde nie celkom nalezite. :) Nazor ze debatovat o niecom v com nie som dokonale doma nemozem, lebo to moze len ten kto je odbornik alebo moze len ten kto ma riesenie (toho co ti odbornici nevedeli vyriesit :) ) som dost casto pocuval za komunistov ked zazivali nejaku kritiku....... Ale ukoncim to takto - dakujem za nazory vsetkym. :) A nech sa vam dari v Novom roku podla vasich predstav a z modelmi ktore mati radi bez ohladu na ich velkost. :D
Nike II (hotliner), SU29 EPP (RCfactory), FOX 2300 EPP, Stryker FQ27, Yak 54 CZ, Eclipse 7
Uživatelský avatar
Jindra_S
Příspěvky: 1327
Registrován: pát 31.07.2009 0:00
Bydliště: Sviadnov (Frýdek-Místek)
Kontaktovat uživatele:

Re: Co to obnáší spalovací akrobat 1,8m

#157 Příspěvek od Jindra_S »

Juris píše:Tak to teda nakonec s tím akrobatem dopadlo?Nechtělo se mi to celé pročítat :)

Akrobata jsem nakonec koupil - 2x2 Katanu od Hubeného na benzínovy motor 40ccm. Měl jsem nějaké problémy s motorem (samovolné zastavování, horší seřízení), nakonec se do zdárně vyřešilo.
Moje subjektivní postřehy po cca 15 letech, třeba to někomu pomůže při rozhodování:
- (Ne)závislost na větru - je to kus hmoty, proto vítr až tak nevadí. Super.
- Doplňování paliva - perfektní, otázka pár sekund. Namíchání s olejem také. Taky dobré.
- Baterie - nesmím doma zapomenout dobít, jinak na letišti čekám, než se dobijí baterie ve spalováku. Po elektrách trošku zrádné. :(
- Transport na letiště - skládání do auta jde docela rychle, ale je to v mé Octavii tak tak. Neumím si představit transport 2,2m.
- Letový projev - std.akrobacie - všechno je takové ... velké . Na looping je dost času, stejně tak osmičky, souvrat je opravdu super pozorovat jak kus dřeva letí nahoru a bojuje s gravitaci. :-) Paráda.
- Letový projev - blbnutí (3D bych to nenazval) - a tady nic moc, buď je to hodně vysoko ať mám rezervu a moc to nevidím, nebo nízko a na případnou korekci není moc času. S Gemini nebo Katanou MD si zablbnu lépe - tam vím, že to nad zemí vyberu, s 2m si už tak jistý nejsem. Snad se to poddá časem.
- Přistávání - kámem úrazu. Po namontování haubny je letadlo rychlé a dráha krátká (při dosednutí na začátku dojedu po zemi až na konec. Včera jsem urazil podvozek, sedl jsem do trávy cca 1m před dráhu. Dnes jsem si pomal brzdit křidélky nahoru - je to lepší. Výsledek - uražená vrtule. :) (Kuriózní chyba - trénoval jsem přistání a pokaždé prolétl nad letištěm a znovu a znovu to zvedl. Naposled jsem přistál na 3 body a rozhodl to zvednout, ale s křidélky to nešlo. Zahučel jsem od té samé trávy, kde jsem včera urazil podvozek)
- Létání - prostor. Je ho potřeba hodně aspoň pro mne. Jednak dráha a druhak už nejde lítat na jednom "rohu" a je třeba se domlouvat s ostatními na "polovině" prostoru. Co naštve ještě více, je poloha letiště a slunce. Večer je slunce nad polem, nad kterým se dá lítat. Na druhé straně jsou lidé a auta. Jediné ideální podmínky jsou ráno a dopoledne. U menšího to nevadí, u většího bych musel lítat na menším prostoru, nebo spíše "do dálky"
- Počet startů: Důsledkem kombinace všeho výše uedeného je, že počet startů je u mne cca 3x za jednu návštěvu letiště. To by šlo i s elektrou bez centrály.

Jsem rád, že jsem si to zkusil, ale zatím nějak extra nadšený z velkého éra nejsem - jsou zde výhody, ale když jsem dneska zalítával Katanu MX od PA, užíval jsem si mnohem více. Nechci tím vyvolávat flame, jen uvést, že ne pro všechny platí, že čím větší, tím lepší. Ale dám tomu ještě nějaký vzlet a třeba názor změním. Jinak půjde po žních k Turkovi a do hangáru přidám nějaký kompromis - elektru 1,8 m. :)
-
Allesak
Příspěvky: 370
Registrován: ned 06.05.2012 13:23
Bydliště: Kanice

Re: Co to obnáší spalovací akrobat 1,8m

#158 Příspěvek od Allesak »

Láká mě Sbach od Pilot RC v 1,8m na elektro. Nemáte někdo zkušenost s tímto výrobcem?
Uživatelský avatar
winter
Příspěvky: 485
Registrován: pon 22.06.2009 0:00

Re: Co to obnáší spalovací akrobat 1,8m

#159 Příspěvek od winter »

Ahoj,

co se týká velikosti 107" a větší, tak velmi dobrá kvalita za dobrý peníz. ***winter***
Uživatelský avatar
L.Bily
Příspěvky: 1174
Registrován: ned 14.02.2010 0:00
Bydliště: Holíč
Kontaktovat uživatele:

Re: Co to obnáší spalovací akrobat 1,8m

#160 Příspěvek od L.Bily »

Allesak píše:Láká mě Sbach od Pilot RC v 1,8m na elektro. Nemáte někdo zkušenost s tímto výrobcem?

Mam sbach 2.2m s dle 55, tretiu sezonu, som velmo spokojny, nic sa za to obdobie neodlepilo, lieta to super, aj stabilne na minimalkach aj super obratne, je to jedno z mala lietadiel ktore nemam chut predat :D
Extra 300 60´ EXP Extreme Flight , Thunder 3D Krill 1,92, S-BACH 342 29% RC-PILOT 2,2m
Allesak
Příspěvky: 370
Registrován: ned 06.05.2012 13:23
Bydliště: Kanice

Re: Co to obnáší spalovací akrobat 1,8m

#161 Příspěvek od Allesak »

Děkuju, zkušenosti uživatélů jsou cenné.
Uživatelský avatar
HonzaS
Příspěvky: 5866
Registrován: čtv 29.01.2004 0:00
Bydliště: Týn nad Vltavou

Re: Co to obnáší spalovací akrobat 1,8m

#162 Příspěvek od HonzaS »

Allesak píše:Láká mě Sbach od Pilot RC v 1,8m na elektro. Nemáte někdo zkušenost s tímto výrobcem?


pilotRC je relativně noname, konstrukčně to není špička, ale dělá dobrý letadla za dobrej peníz.
Vertigo 2m, Extra 330SC, Supertrino F3P (54g)+Lantsov 15", RCFactory Extra 330LT, JETI DS16
Uživatelský avatar
L.Bily
Příspěvky: 1174
Registrován: ned 14.02.2010 0:00
Bydliště: Holíč
Kontaktovat uživatele:

Re: Co to obnáší spalovací akrobat 1,8m

#163 Příspěvek od L.Bily »

Preco noname ?ved stym lietal martin pickering na exfc
Extra 300 60´ EXP Extreme Flight , Thunder 3D Krill 1,92, S-BACH 342 29% RC-PILOT 2,2m
Allesak
Příspěvky: 370
Registrován: ned 06.05.2012 13:23
Bydliště: Kanice

Re: Co to obnáší spalovací akrobat 1,8m

#164 Příspěvek od Allesak »

Třeba ve srovnání s Gold Wingem? Nebo lepší výrobce Sbacha v této velikosti?
Uživatelský avatar
HonzaS
Příspěvky: 5866
Registrován: čtv 29.01.2004 0:00
Bydliště: Týn nad Vltavou

Re: Co to obnáší spalovací akrobat 1,8m

#165 Příspěvek od HonzaS »

L.Bily píše:Preco noname ?ved stym lietal martin pickering na exfc


Protože v Čechách lidi nemají moc ponětí o tom, co se děje ve světě. Proto je tu noname i MKS a další špičkové značky.

Jinak goldwing dělá (co vím) především nedoladěné věci. Jako Haikong.
Vertigo 2m, Extra 330SC, Supertrino F3P (54g)+Lantsov 15", RCFactory Extra 330LT, JETI DS16
Odpovědět

Zpět na „Akrobacie a 3D létání“