Koukal jsem na ty fotky a krásně sis s tím vyhráll!

A nevidím tam žádný přídavný pancíř atd. takže tam zrada nebude. A barva snad 100-200g neváží... Neváží?

Jo a pozor - ten purex na EPP nedrží, a i když ho máš zapěněný v nějakých zářezech, tak není pružný a brzy se ti "vydrolí".
Já často lepím na EPP přepážky... tavnou pistolí

Pogumuju tryskou horkým lepidlem překl. přepážku, pak nanesu lepidlo na čelo trupu, přitlačím přepážku pogumovanou stranou a není boha aby to upadlo. Je to pružné a aby ten trup za přepážkou nebyl pružný až moc, tak do trupu před přilepením přepážky zalepím buď uhlíkové nebo smrkové "podélníky", zarovnám s čelem a na to pak tu přepážku. Dá se to udělat bez nějakého hnusného ublemcání gumou. A když už vypískne, tak se dá zaříznout nožem.
Tím motorem co tam teď máš, honím teď takový rychlejší 2m přeskilový elektrovětroň, jde to kolmo nahoru. Na Zlína je to myslím zbytečné, obzvláště jestli ho chceš mít na pohodičku.
Já jsem tam měl nejsilnější tento:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=wubwU4H_3pk[/youtube]
ale to proto, protože jsem to chtěl zkusit a protože jsem tahal na nebohém Zlínečkovi těžký foťák a měl jsem letovku přes kilo - taky to letělo

Proč, prostě jsem to chtěl vyzkoušet

Ale bez toho foťáku to bylo i tak hodňučké a nezáludné éro.
Ale jinak jsem lítal s různými, většinou polovičními motory, byl jich tam asi milión. Byla to taková moje létající zkušebna

Nejvíc jsem s tím lítal s tímto motorem:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... duct=11879[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=OUX7iCvxWWU[/youtube]
jenom si to šumělo, překvapivě kulantní motor!, ale na vis to nestačilo, což mi nevadilo, protože až budu chtít vrtulník, koupím si vrtulník...

Takže motor bych dal lehčí, pak můžeš dát lehčí reg, to motorové lože z B-29 mi přijde taky poněkud předimenzované (kolik váží?), lehčí accu... no a brambora k bramboře, úno je na dvoře, respektive váha bude dole ajn cvaj...