DLE 30

Jednou je možná elektrika nahradí, do té doby ale ještě budeme s nimi mít plno problémů. Tady nám třeba někdo poradí.
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
MarthiR
Příspěvky: 2574
Registrován: čtv 21.04.2011 0:00
Bydliště: Jižní morava (Drnholec,S.T.Břeclav) ČR

Re: Dle 30_vrtule

#76 Příspěvek od MarthiR »

Jasně, já mu doporučil Fialu, ty sou dobré, lepší jak bambula
Minulost: T9X,Graupner MZ 24 Hoot, Futaba T10J
Součastnost : Návrat k Graupner MZ 24 Hoot
Uživatelský avatar
pikus 1
Příspěvky: 1328
Registrován: pon 17.11.2008 0:00
Bydliště: Praha-západ Letiště: Trněný Újezd
Kontaktovat uživatele:

Re: Dle 30_vrtule

#77 Příspěvek od pikus 1 »

Od Fiali je 18/8 na 30 DLE malá...
Když Fialu, tak 19/8 nebo 19/10. Záleží, jak už je motor "povolenej" a hlavně také na použitém výfuku. Při použití exp. výfuku je to na velikosti vrtule cca o palec víc...
Naposledy upravil(a) pikus 1 dne sob 01.09.2012 17:26, celkem upraveno 1 x.
K létání nepotřebuji mít v dosahu trafostanici...
Uživatelský avatar
MarthiR
Příspěvky: 2574
Registrován: čtv 21.04.2011 0:00
Bydliště: Jižní morava (Drnholec,S.T.Břeclav) ČR

Re: Dle 30_vrtule

#78 Příspěvek od MarthiR »

na 30 i 20/8 :-) a ano vše sem mu řekl, napsal mi SZ ,, kolegovi se motor přetáčel na 19/8, dal 20/8 a chodí to dobře
Minulost: T9X,Graupner MZ 24 Hoot, Futaba T10J
Součastnost : Návrat k Graupner MZ 24 Hoot
Uživatelský avatar
pikus 1
Příspěvky: 1328
Registrován: pon 17.11.2008 0:00
Bydliště: Praha-západ Letiště: Trněný Újezd
Kontaktovat uživatele:

Re: Dle 30_vrtule

#79 Příspěvek od pikus 1 »

MarthiR píše:na 30 i 20/8 :-) a ano vše sem mu řekl, napsal mi SZ ,, kolegovi se motor přetáčel na 19/8, dal 20/8 a chodí to dobře


S 20/8 souhlsím ( také měl jsem jí lítal) otáčky byly naprosto v pohodě, jen mu chyběla pružnost (dynamika). Byla to taková plouživka :)
K létání nepotřebuji mít v dosahu trafostanici...
Uživatelský avatar
Boro
Příspěvky: 494
Registrován: pát 31.12.2010 0:00
Bydliště: SR

DLE 30 hrncek alebo muffler?

#80 Příspěvek od Boro »

Pani mazaci,poradte.Stratil som vyfuk z DLE 30 ,bezny hrncek dodavany s motorom.Ma vyznam kupit Pitts mufflel napr od JMB?Prida to vykon?Ake su vase prakticke skusenosti.
Dik za nazory.

B
Futaba T14SG VELOX 2,2 EXTRA EF 60` EPP RCF PA XR61 ARDEA
Uživatelský avatar
pikus 1
Příspěvky: 1328
Registrován: pon 17.11.2008 0:00
Bydliště: Praha-západ Letiště: Trněný Újezd
Kontaktovat uživatele:

Re: DLE 30 hrncek alebo muffler?

#81 Příspěvek od pikus 1 »

Boro píše: Ma vyznam kupit Pitts mufflel napr od JMB?Prida to vykon?Ake su vase prakticke skusenosti.
Dik za nazory.


Co se výkonu týče, tak význam to 100% nemá. Ani více "otevřená verze" RS od JMB výkonu nepřidá. Je to především tlumič....
Jestli chceš zvednout výkon dej výfuk od JMB nebo AMT ale expanzní, ale počítej s větší hmotností.
Hrnek za motor je čistě estetická záležitost :wink:
K létání nepotřebuji mít v dosahu trafostanici...
bosoorak
Příspěvky: 9
Registrován: pát 06.04.2012 20:47
Kontaktovat uživatele:

Re: Dle 30_vrtule

#82 Příspěvek od bosoorak »

Vsetkym dakujem za nazor, po tom ako som si precital vsetky reakcie som sa uistil ze pre 3d by naozaj mohla vyhovovat 19/8 do "plouzivky by som uz isiel nerad :-))) dikes vsetkym
Uživatelský avatar
pikus 1
Příspěvky: 1328
Registrován: pon 17.11.2008 0:00
Bydliště: Praha-západ Letiště: Trněný Újezd
Kontaktovat uživatele:

Re: Dle 30_vrtule

#83 Příspěvek od pikus 1 »

Ještě zvaž Fiala 19/10
K létání nepotřebuji mít v dosahu trafostanici...
Uživatelský avatar
Boro
Příspěvky: 494
Registrován: pát 31.12.2010 0:00
Bydliště: SR

Re: DLE 30 hrncek alebo muffler?

#84 Příspěvek od Boro »

....ja som to tusil,tie pitts mufflery su na paradu a vytiahnut z kapsy prachy:-)))
Nateraz tam pojde nejaka cajna hrncek.(pokial ma niekto neukeca)
Vdaka Pikusi.

B
Futaba T14SG VELOX 2,2 EXTRA EF 60` EPP RCF PA XR61 ARDEA
tomajz
Příspěvky: 654
Registrován: pon 10.11.2008 0:00
Bydliště: Příbram
Kontaktovat uživatele:

Re: DLE 30 po ohřátí nejde nastartovat

#85 Příspěvek od tomajz »

já sem uplnej lajk s benzínama.. koupil jsem si čínu 26ccm a chytá i hodně teplej na pár otočení. startovat nechtěl když nebyl doštelovanej karbec.
Uživatelský avatar
mnov
Příspěvky: 2105
Registrován: stř 08.11.2006 0:00
Bydliště: Ďáblice

Re: DLE 30 po ohřátí nejde nastartovat

#86 Příspěvek od mnov »

Stejný model má kolega na letišti. Má v tom ZG20 a nechápu jak se ten zakrytovaný motor uchladí, ale asi jo, protože mu to chodí. Pokud provozuješ to čínské zapalovaní na pětičlánek, tak je možná problém právě v tom. Už se to tu řešilo.
Uživatelský avatar
Hanyk
Příspěvky: 393
Registrován: čtv 17.04.2008 0:00
Bydliště: Javornice-Orlicke Hory
Kontaktovat uživatele:

Re: DLE 30 po ohřátí nejde nastartovat

#87 Příspěvek od Hanyk »

Činske zapalovani max.6V!! to znamena 4članek! Provozuji RCG50 a bez problemu teplej i studenej. :wink:
v provozu-Miles Magister 3,2 m,ZDZ50ng, Ka6e 4200mm, Avia BH3 2700mm a ruzne poletuchy +Aurora9
Uživatelský avatar
Vojc29
Příspěvky: 837
Registrován: úte 15.03.2011 0:00
Bydliště: Skorošice u Jeseníku
Kontaktovat uživatele:

DLE 30 - zdechá

#88 Příspěvek od Vojc29 »

Ahoj kolega má v Pilatusovy nový DLE 30 vyběhaných cca 5 litrů paliva ale stává se mu jedna věc cca po 10 minutách letu jak se dostane benzín v nádrži do půlky nádrže tak motor zdechne. Nevytáhne prostě víc jak půlku. Hadička je ponořená dostatečně. Kde můžte být problém umístění karbecu nádrže ? Netuším fakt v benzínu začínáme diky za rady.
Graupner/SJ MZ 24 , PA CZ , VA models CZ , SU-26MM Hangar 9 2,5m
Uživatelský avatar
mnov
Příspěvky: 2105
Registrován: stř 08.11.2006 0:00
Bydliště: Ďáblice

Re: DLE 30 - zdechá

#89 Příspěvek od mnov »

A na zemi to dokáže vycucnout celou nádrž?
Uživatelský avatar
Celeron
Příspěvky: 10859
Registrován: pát 23.04.2010 0:00
Bydliště: Nový Bydžov ČR
Kontaktovat uživatele:

Re: DLE 30 - zdechá

#90 Příspěvek od Celeron »

Má ta DLE30 klasický Walbro princip karbec? Pokud jo, tak je v něm membránový čerpadlo a to pokud je v pořádku nasaje 20 cm jako nic. Spíš jestli není něco ucpaný, odchlíplý či zalepený membrány. A nebo to moc vibruje, vaří se nádrž a pokud poklesne hladina, přisává moc vzduchu. Máš tam obyč kuželový bimbátko nebo filcový? Filc dost eliminuje zdechání při obratech a vaření. U mě, dokud jsem ho neměl tak Roto chcípalo v zádový vývrtce a občas i u odtlačených figur.
Jirka
Odpovědět

Zpět na „Spalovací motory“