DLE 30
- MarthiR
- Příspěvky: 2574
- Registrován: čtv 21.04.2011 0:00
- Bydliště: Jižní morava (Drnholec,S.T.Břeclav) ČR
Re: Dle 30_vrtule
Jasně, já mu doporučil Fialu, ty sou dobré, lepší jak bambula
Minulost: T9X,Graupner MZ 24 Hoot, Futaba T10J
Součastnost : Návrat k Graupner MZ 24 Hoot
Součastnost : Návrat k Graupner MZ 24 Hoot
- pikus 1
- Příspěvky: 1328
- Registrován: pon 17.11.2008 0:00
- Bydliště: Praha-západ Letiště: Trněný Újezd
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dle 30_vrtule
Od Fiali je 18/8 na 30 DLE malá...
Když Fialu, tak 19/8 nebo 19/10. Záleží, jak už je motor "povolenej" a hlavně také na použitém výfuku. Při použití exp. výfuku je to na velikosti vrtule cca o palec víc...
Když Fialu, tak 19/8 nebo 19/10. Záleží, jak už je motor "povolenej" a hlavně také na použitém výfuku. Při použití exp. výfuku je to na velikosti vrtule cca o palec víc...
Naposledy upravil(a) pikus 1 dne sob 01.09.2012 17:26, celkem upraveno 1 x.
K létání nepotřebuji mít v dosahu trafostanici...
- MarthiR
- Příspěvky: 2574
- Registrován: čtv 21.04.2011 0:00
- Bydliště: Jižní morava (Drnholec,S.T.Břeclav) ČR
Re: Dle 30_vrtule
na 30 i 20/8
a ano vše sem mu řekl, napsal mi SZ ,, kolegovi se motor přetáčel na 19/8, dal 20/8 a chodí to dobře
Minulost: T9X,Graupner MZ 24 Hoot, Futaba T10J
Součastnost : Návrat k Graupner MZ 24 Hoot
Součastnost : Návrat k Graupner MZ 24 Hoot
- pikus 1
- Příspěvky: 1328
- Registrován: pon 17.11.2008 0:00
- Bydliště: Praha-západ Letiště: Trněný Újezd
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dle 30_vrtule
MarthiR píše:na 30 i 20/8a ano vše sem mu řekl, napsal mi SZ ,, kolegovi se motor přetáčel na 19/8, dal 20/8 a chodí to dobře
S 20/8 souhlsím ( také měl jsem jí lítal) otáčky byly naprosto v pohodě, jen mu chyběla pružnost (dynamika). Byla to taková plouživka
K létání nepotřebuji mít v dosahu trafostanici...
DLE 30 hrncek alebo muffler?
Pani mazaci,poradte.Stratil som vyfuk z DLE 30 ,bezny hrncek dodavany s motorom.Ma vyznam kupit Pitts mufflel napr od JMB?Prida to vykon?Ake su vase prakticke skusenosti.
Dik za nazory.
B
Dik za nazory.
B
Futaba T14SG VELOX 2,2 EXTRA EF 60` EPP RCF PA XR61 ARDEA
- pikus 1
- Příspěvky: 1328
- Registrován: pon 17.11.2008 0:00
- Bydliště: Praha-západ Letiště: Trněný Újezd
- Kontaktovat uživatele:
Re: DLE 30 hrncek alebo muffler?
Boro píše: Ma vyznam kupit Pitts mufflel napr od JMB?Prida to vykon?Ake su vase prakticke skusenosti.
Dik za nazory.
Co se výkonu týče, tak význam to 100% nemá. Ani více "otevřená verze" RS od JMB výkonu nepřidá. Je to především tlumič....
Jestli chceš zvednout výkon dej výfuk od JMB nebo AMT ale expanzní, ale počítej s větší hmotností.
Hrnek za motor je čistě estetická záležitost
K létání nepotřebuji mít v dosahu trafostanici...
Re: Dle 30_vrtule
Vsetkym dakujem za nazor, po tom ako som si precital vsetky reakcie som sa uistil ze pre 3d by naozaj mohla vyhovovat 19/8 do "plouzivky by som uz isiel nerad
)) dikes vsetkym
Re: DLE 30 hrncek alebo muffler?
....ja som to tusil,tie pitts mufflery su na paradu a vytiahnut z kapsy prachy:-)))
Nateraz tam pojde nejaka cajna hrncek.(pokial ma niekto neukeca)
Vdaka Pikusi.
B
Nateraz tam pojde nejaka cajna hrncek.(pokial ma niekto neukeca)
Vdaka Pikusi.
B
Futaba T14SG VELOX 2,2 EXTRA EF 60` EPP RCF PA XR61 ARDEA
Re: DLE 30 po ohřátí nejde nastartovat
já sem uplnej lajk s benzínama.. koupil jsem si čínu 26ccm a chytá i hodně teplej na pár otočení. startovat nechtěl když nebyl doštelovanej karbec.
Re: DLE 30 po ohřátí nejde nastartovat
Stejný model má kolega na letišti. Má v tom ZG20 a nechápu jak se ten zakrytovaný motor uchladí, ale asi jo, protože mu to chodí. Pokud provozuješ to čínské zapalovaní na pětičlánek, tak je možná problém právě v tom. Už se to tu řešilo.
- Hanyk
- Příspěvky: 393
- Registrován: čtv 17.04.2008 0:00
- Bydliště: Javornice-Orlicke Hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: DLE 30 po ohřátí nejde nastartovat
Činske zapalovani max.6V!! to znamena 4članek! Provozuji RCG50 a bez problemu teplej i studenej. 
v provozu-Miles Magister 3,2 m,ZDZ50ng, Ka6e 4200mm, Avia BH3 2700mm a ruzne poletuchy +Aurora9
- Vojc29
- Příspěvky: 837
- Registrován: úte 15.03.2011 0:00
- Bydliště: Skorošice u Jeseníku
- Kontaktovat uživatele:
DLE 30 - zdechá
Ahoj kolega má v Pilatusovy nový DLE 30 vyběhaných cca 5 litrů paliva ale stává se mu jedna věc cca po 10 minutách letu jak se dostane benzín v nádrži do půlky nádrže tak motor zdechne. Nevytáhne prostě víc jak půlku. Hadička je ponořená dostatečně. Kde můžte být problém umístění karbecu nádrže ? Netuším fakt v benzínu začínáme diky za rady.
Graupner/SJ MZ 24 , PA CZ , VA models CZ , SU-26MM Hangar 9 2,5m
Re: DLE 30 - zdechá
A na zemi to dokáže vycucnout celou nádrž?
- Celeron
- Příspěvky: 10860
- Registrován: pát 23.04.2010 0:00
- Bydliště: Nový Bydžov ČR
- Kontaktovat uživatele:
Re: DLE 30 - zdechá
Má ta DLE30 klasický Walbro princip karbec? Pokud jo, tak je v něm membránový čerpadlo a to pokud je v pořádku nasaje 20 cm jako nic. Spíš jestli není něco ucpaný, odchlíplý či zalepený membrány. A nebo to moc vibruje, vaří se nádrž a pokud poklesne hladina, přisává moc vzduchu. Máš tam obyč kuželový bimbátko nebo filcový? Filc dost eliminuje zdechání při obratech a vaření. U mě, dokud jsem ho neměl tak Roto chcípalo v zádový vývrtce a občas i u odtlačených figur.
Jirka
Jirka