Super! Už se těším, až to uvidímseltino píše:Napíšu sem pár slov ke spinu 8800KV ve 130x. Nejprve něco málo o přestavbě: ...
Blade 130 X
Re: Blade 130 X
Blade 130X, FPV Quady QX90, 200, 210, 250, Mini Prôtos FBL Brain
DX7s, Phoenix
DX7s, Phoenix
Re: Blade 130 X
Kdyby někomu praskl držák kabinky - vnitřní uhlíková tyčka 1.5mm/29mm, tak tyčka uhlík 1.5mm/1m stojí 25Kč oproti držáku kabinky za 199Kč.
Opraveno během 1min
.
Opraveno během 1min
Blade 130X, FPV Quady QX90, 200, 210, 250, Mini Prôtos FBL Brain
DX7s, Phoenix
DX7s, Phoenix
Re: Blade 130 X
Tak se mi stala docela dramatická věc. Kolem 18h jsem zalítal 3 baterky, pak jsem byl mimo, ve 21h přišel domů a že si nabiju na ráno baterky ... tak jsem po nabití a vytažení baterie č.1 z nabíječky vzal ze stolu baterku č.2 a pěkně jsem se lekl - byla úplně vařící, tak jsem s tím letěl nad vanu (už pár videí jsem viděl, jak to hezky hoří), změřil to a oba články měly kolem 3,72V. Přitom měly mít tak 3,8V (lítal jsem 4min). Dal jsem to do plechovky a změřím to ráno, ale bohužel nevím, co se stalo???
Buď nějaký vnitřní zkrat a nebo to, že jsem je nabíjel 3C a ty RAY mají max. 2C?
Ještě, že jsem nevyhořel, když jsem nebyl doma - budu to muset skladovat v něčem nehořlavém.
Buď nějaký vnitřní zkrat a nebo to, že jsem je nabíjel 3C a ty RAY mají max. 2C?
Ještě, že jsem nevyhořel, když jsem nebyl doma - budu to muset skladovat v něčem nehořlavém.
Blade 130X, FPV Quady QX90, 200, 210, 250, Mini Prôtos FBL Brain
DX7s, Phoenix
DX7s, Phoenix
Re: Blade 130 X
Mám k dispozici kovovou bednu se zámkem,tak pokud bys mněl zájem můžeme se domluvit.Velikost 300x200x150 mm
AGILE 7,2/ AGILE 5.5/ DEVIL 420/ T-REX 500PRO-Sportline/ RJX X-TRON 500/ EXTRA 300/ FPV QAV 210/
Re: Blade 130 X
seltino píše:Napíšu sem pár slov ke spinu 8800KV ve 130x. Nejprve něco málo o přestavbě:
Přestavba je velice jednoduchá, víceméně jediné co je potřeba na 130X předělat je vrchní otvor v rámu kterým prochází motor. Tento otvor je potřeba zvětšit na patřičnou mez aby jím prošel SPIN motor. Pár minut se sklapelem a je to hotovo.
Setový motor vymontujete a to tak, že nejprve musíte sundat podvozek na kterém je nalepená oboustranná lepící páská zabraňující vysunutí řídící desky z rámu. Po té vysunete řídící desku kupředu a povolíte šrouby uchycující motor.
Teď přichází asi nejsložitější část celé přestavby a to sundání pastorku z orig motoru. Pastorek drží na motoru celkem festovně, takže doprožuju pastorek pořádně prohřát aby se roztáhnul teplem a poté jej vypáčit ven (tohle mi dalo celkem zabrat).
Zabudujeme SPIN motor do rámu. Jde to snadno, kromě vrchního otvoru v rámu není potřeba nic upravovat, jelikož má SPIN motor stejnou rozteč dírek jako setový motor, takže ho stačí jen našroubovat. Pak je zapotřebí LOCTITEM přilepit pastorek ze setového motorku na SPIN.
Dále je zapotřebí zapojit drátky motoru, já to vyřešil tak, že ze setového motoru jsem odcvakl orig konektor a ten následně připájel ke SPINU, takže konektor řídící desky zůstal zachován. Máme hotovo, jěště si zkontrolujeme správný směr otáčení a v případě otáčení se rotoru na opačnou stranu přehodíme dva krajní drátky motoru mezi sebou.
Teď pár postřehů z letu, je brzo činit nějaké závěry, nicméně stihnul jsem vylítat 6 baterek a to ihned po sobě.
Motor má mnohem více síly než setový, je to opravdu obrovský výkonostní rozdíl oproti setovému motorku. Lítám 3 minuty letu na křivku plynu 100-100-100 + cca 15 vteřin na normál režim (vzlet a přistání), styl letu svižný (rychlý let, lopingy, flipy, tic-tocy, duhy atd.) Po dolítání měly baterky 3,65-3,8V na článek podle baterky a dobíjel jsem 230-265Mah při stejném letovém času a podobném letovém projevu.
Co se týče výkonu SPIN motoru. SPIN motor má po celou dobu letu (i ke konci baterie) mnohem více síly než setový motor s plně nabitou baterkou. Dá mnohem více práce jej zadusit, výkonu má opravdu na rozdávání. Výkonostní rozíl bych přirovnal k MCPX s Helimax motorem a HP05S.
Co dále hodnotím jako pozitivní je teplota motoru, SPIN motor ani zdaleka netopí tak jako ten setový, na kterém jsem měl problém udržet prst, tady to nebyl problém ani po 6 v řadě vylítaných baterkách.
Přestavbou na SPIN jsem ušetřil přibližně 6-7g hmotnosti. Úspora této hmotnosti se neprojeví nijak negativně na letové vlastnoti heliny ve smyslu těžiště atd. Těch 6 g je navíc položeno celkem blízko k hlavní hřídeli takže se to tolik neprojeví. Nepociťoval jsem ani žádnou zásadní změnu při letu s baterií nanotech 2S 300MAh, která je samotná o 6g lehčí než setová baterie.
Jsem opravdu rád že jsem se odhodlal tuto přestavbu vyzkoušet. Co se týče baterií, lze lítat i se setovými baterkami 3 min letu na 100proc plynu, nicméně vzhledem k ušetřeným 7 g na motoru by stálo za zvážení vyzkoušet baterii 2S 450-500MAh, jejiž hmotnost se pohybuje na úrovni 30g. Což se ve spojení se SPINEM dostaneme na stejnou letovou hmotnost jako 130X se setovým motorem a setovou baterkou. Dal jsem to i na BLOG
Jiřík nevím jestli se ten kabel dá u nás koupit, nejsme sice zastáncem paralérního napájení baterek, ale kdyby jsi po tom kabelu moc toužil není problém to vzít ze zahraničí.
Koupit není problém, šlo mi o to jestli někdo má nějakou zkušenost s těmito deskami pro paralelní nabíjení. Vypadá to na novinku. Má alespoň základní pojistkovou ochranu. Samozřejmě v nabídce jsou typy na většinu používaných konektorů. Možná vyzkouším.
Jirka
___________________________________
DX6i; Blade 120SR> Blade SR> Blade 130x
___________________________________
DX6i; Blade 120SR> Blade SR> Blade 130x
Re: Blade 130 X
RadekCe píše:Tak se mi stala docela dramatická věc. Kolem 18h jsem zalítal 3 baterky, pak jsem byl mimo, ve 21h přišel domů a že si nabiju na ráno baterky ... tak jsem po nabití a vytažení baterie č.1 z nabíječky vzal ze stolu baterku č.2 a pěkně jsem se lekl - byla úplně vařící, tak jsem s tím letěl nad vanu (už pár videí jsem viděl, jak to hezky hoří), změřil to a oba články měly kolem 3,72V. Přitom měly mít tak 3,8V (lítal jsem 4min). Dal jsem to do plechovky a změřím to ráno, ale bohužel nevím, co se stalo???
Buď nějaký vnitřní zkrat a nebo to, že jsem je nabíjel 3C a ty RAY mají max. 2C?
Ještě, že jsem nevyhořel, když jsem nebyl doma - budu to muset skladovat v něčem nehořlavém.
Cau maji na sobe napsano 2C ja jim davam taky 3C a vse v poho.......aspon prozatim 1x dostaly uz i 4C ale to jsem spechal
Logo550 SE-HC3-SX,Kontronik Jive 80HV+AR8000,MSH-MiniProtos
Spektrum DX8-DSMX.DJI SPARK Combo
Spektrum DX8-DSMX.DJI SPARK Combo
Re: Blade 130 X
IVOSGSM píše:Cau maji na sobe napsano 2C ja jim davam taky 3C a vse v poho.......aspon prozatim 1x dostaly uz i 4C ale to jsem spechalRadekCe píše:Tak se mi stala docela dramatická věc. Kolem 18h jsem zalítal 3 baterky, pak jsem byl mimo, ve 21h přišel domů a že si nabiju na ráno baterky ... tak jsem po nabití a vytažení baterie č.1 z nabíječky vzal ze stolu baterku č.2 a pěkně jsem se lekl - byla úplně vařící, tak jsem s tím letěl nad vanu (už pár videí jsem viděl, jak to hezky hoří), změřil to a oba články měly kolem 3,72V. Přitom měly mít tak 3,8V (lítal jsem 4min). Dal jsem to do plechovky a změřím to ráno, ale bohužel nevím, co se stalo???
Buď nějaký vnitřní zkrat a nebo to, že jsem je nabíjel 3C a ty RAY mají max. 2C?
Ještě, že jsem nevyhořel, když jsem nebyl doma - budu to muset skladovat v něčem nehořlavém.
Sice pořád nevím, čím to bylo ... možná jsem tím záporným pinem na Minideans konektoru ťukl o plus na servisním konektoru ... každopádně jsem to normálně nabil, odlítal a zdá se být v pohodě. Pro jistotu ji ale nenechávám volně ležet a dávám větší pozor při nabíjení.
Blade 130X, FPV Quady QX90, 200, 210, 250, Mini Prôtos FBL Brain
DX7s, Phoenix
DX7s, Phoenix
Re: Blade 130 X
Tak Astra s kovovým kolem kardanu nezklamala a posunula termín.
Ještě že jsem si předevčírem vyrobil kolečko ze silonu
. Po 4 baterkách zatím žádná známka opotřebení (myslím drobné nánosy kolem elektroniky serva).
Ale soudit brzo. Každopádně si neumím představit horší materiál než origo plastové. To snad už jenom odlitek z epoxidu
.
Ještě že jsem si předevčírem vyrobil kolečko ze silonu
Ale soudit brzo. Každopádně si neumím představit horší materiál než origo plastové. To snad už jenom odlitek z epoxidu
- vylizplech
- Příspěvky: 811
- Registrován: sob 22.05.2010 0:00
- Bydliště: VSETÍN
Re: Blade 130 X
dudaj píše:Tak Astra s kovovým kolem kardanu nezklamala a posunula termín.
Ještě že jsem si předevčírem vyrobil kolečko ze silonu. Po 4 baterkách zatím žádná známka opotřebení (myslím drobné nánosy kolem elektroniky serva).
Ale soudit brzo. Každopádně si neumím představit horší materiál než origo plastové. To snad už jenom odlitek z epoxidu.
Ahoj,můžeš nějak popsat jak jsi to udělal to kolečko ze silonu a hodit nějaké foto?díky.
Blade 130X, Blade Nano QX,3D, 200 QX, LA-PARAMOTOR, DX6i, Sim. Phoenix +Futaba T6EX.
Re: Blade 130 X
Mám cnc frézu, takže popis výroby nikomu nepomůže. Pokud bude zájem a pokud bude životnost ozubení vysoká, klidně je budu vyrábět, ale v této chvíli
by nebylo fér něco prodávat. Každopádně dám vědět, až nalítám tak 30 baterek.To už by se mělo trošku projevit jestli to něco vydrží.
Ten silon taky nesmí zlikvidovat to malé kolečko (to se asi nestane).
Zajímalo by mne jak se chovají co se týče opotřebení ta kovová kola, jestli je tam nějaké drobné opotřebení po čase znát.
by nebylo fér něco prodávat. Každopádně dám vědět, až nalítám tak 30 baterek.To už by se mělo trošku projevit jestli to něco vydrží.
Ten silon taky nesmí zlikvidovat to malé kolečko (to se asi nestane).
Zajímalo by mne jak se chovají co se týče opotřebení ta kovová kola, jestli je tam nějaké drobné opotřebení po čase znát.
- vylizplech
- Příspěvky: 811
- Registrován: sob 22.05.2010 0:00
- Bydliště: VSETÍN
Re: Blade 130 X
dudaj píše:Mám cnc frézu, takže popis výroby nikomu nepomůže. Pokud bude zájem a pokud bude životnost ozubení vysoká, klidně je budu vyrábět, ale v této chvíli
by nebylo fér něco prodávat. Každopádně dám vědět, až nalítám tak 30 baterek.To už by se mělo trošku projevit jestli to něco vydrží.
Ten silon taky nesmí zlikvidovat to malé kolečko (to se asi nestane).
Zajímalo by mne jak se chovají co se týče opotřebení ta kovová kola, jestli je tam nějaké drobné opotřebení po čase znát.
Pokud se ti to osvědčí a kovové stále nebudou k mání,tak se hlásím jako eventuelní zájemce
Blade 130X, Blade Nano QX,3D, 200 QX, LA-PARAMOTOR, DX6i, Sim. Phoenix +Futaba T6EX.
Re: Blade 130 X
Co se týče kovového ozubeného kola (A) mám na něm nalítano už přes 110 baterek (70 setový motor, 40 spin8800KV a kolo nejeví viditelné známky opotřebení (stejně tak i kolo B). Takže za sebe mohu jen doporučit.
Celkem mám na 130x odlétáno cca 150 baterek vše funguje jak má, je to luxusní stroj.
Zde přikládám 2 videa, jak moje 130x se SPIN8800KV lítá v kvalitních rukou MADBOXE a ERLEBACHA.
http://www.youtube.com/watch?v=ZIqqgDnU ... e=youtu.be
http://www.youtube.com/watch?v=kgiAyT0r ... e=youtu.be
Celkem mám na 130x odlétáno cca 150 baterek vše funguje jak má, je to luxusní stroj.
Zde přikládám 2 videa, jak moje 130x se SPIN8800KV lítá v kvalitních rukou MADBOXE a ERLEBACHA.
http://www.youtube.com/watch?v=ZIqqgDnU ... e=youtu.be
http://www.youtube.com/watch?v=kgiAyT0r ... e=youtu.be
MiniP, Protos,Goblin500,Agile 5.5,Sky Hero Spy,KDS Chase 360,Logo480XX,Devil420,HD502,OMP M2,OXY5meg
-
HELI MCP X
- Příspěvky: 3
- Registrován: úte 14.08.2012 20:21
Re: Blade 130 X
Ten tuningový motor sa da skade objednat.
-
HELI MCP X
- Příspěvky: 3
- Registrován: úte 14.08.2012 20:21
Re: Blade 130 X
a skade chces objednat
Re: Blade 130 X
Tak jsem se prave vratil z letiste. Konecne, po vsech upravach a par vymenenych vecech to lita fajn a zacina se mi libit
... JE to malej dablik !
HK450v2HUDGESMD500; TRT450PROMB; TREX 550E ; Blade130X; Goblin 500
AURORA 9;SPECTRUM 8
AURORA 9;SPECTRUM 8