Tak hotovo. Letadlo je komplet pripravene na zalet.
Osazeno nasledne:
Motor Turnigy 3639 1100kv
ESC Turnigy 60A
Serva kridelka HG-D260HB
Serva vyskovka, smerovka HG-D250HB
Vrtule APC 12x6
Baterie Turnigy nanotech 2200mAh 4S 25-50C
Prijimac Optima 6
Letova hmotnost 1565g
Tah na zemi na minciri na max. plyn 2185g
Max. odber na max. plyn 43A
Nevim, kde jsem udelal chybu, ale letadlo je proste tezke na zadek...takze baterie musi byt zasunuta uplne ve predu, v lozi motoru (mozna lehci serva vyskovky a smerovky, by to trochu vylepsili). Navic jsem dodelal oddeleni motoru a baterky hranolkem+ baterii uchytil na suchac.
Ted uz jen pockat na pekne pocasi a vrhnout se na zalet.
Nerekl bych, ze ma za sebou zalet, protoze to jeste neni vse sestelovane, ale v nedeli rano za mlhy jsem se vypravil na prvni start. Dal jsem celkem tri starty a tri pristani:-) Pristani byly dvakrat s kotrmelcem, jelikoz jsou male kolecka a v trave se to zaseklo. Taky je to moje prvni konstrukcni ero, takze pristavani na rychlosti teprve trenuji. Objednal jsem kolecka vetsi a boticky pujdou pryc, sice to vypada pekne, ale redeji zvolim praktickou variantu. Co se tyka letu a meho nastavovani, tak jsem jen trochu vytrimovl kridelka. LEtove vlastnosti se mi zdaji byt dobre...ale kdyz jsem zkousel loping, tak jsem mel malou rychlost a spadlo to po kridle, jak jsi psal. Pri vetsi rychlosti, se krasne povedl na druhy pokus. Do souvratu leti tak, ze je potreba porad nekam ridit, ale jelikoz byla mlha a bal jsem se, tak jsem moc veci nezkousel. Mozna budu jeste hybat tezistem, nebo delat nejake zasahy, ale musim pockat na nevetrne a pekne pocasi. Sobotu jsem prosvihnul. Taky mam jen jednu baterku, takze jsem letel, dobijel, letel dobijel. Po 5-ti minutach letu z baterky ubylo cca 900mAh, takze si myslim, ze tam vetsi davat nebudu. Jak budu mit zaplej notebook, dam nejakou fotku, kamos fotil, tak aspon pujde videt v jakem mliku jsem lital:-) Celkove jsem spokojenej a uz se tesim na dalsi starty.
Ahoj, mam na tomto lietadle namontovanu vrtulu 11x4.7, motor 35-42 a baterku 2200 3S. At delame co delame, furt je to akoby tazke na zadok. Dovazoval som +80g do nosa. Mam uz podozrenie, ze ta vrtula ma slaby tah, ze nedostane lietadlo do potrebnej rychlosti a tym padom zadny stabilizator nedava potrebny vztlak. Je to mozne ? Diky. P
ahoj, letadlo uz nemam, ale co si pamatuji, tak jsem mel ten samy problem...sice jsem do cumaku zadne zavazi nedaval, ale epoxidem jsem zpevnoval motorovou prepazku (prvni zatez), pak jsem delal prepazku pro oddeleni motoru od akumulatoru+ regulator jsem namontoval na loze motoru z boku co nejvic dopredu (musel jsem delat napajeci prodluzku). Baterku (ctyrclanek) jsem mel narvanou uplne do cumaku a teziste mi vychazelo tak tak. Letova vaha vychazela na cca 1,6kg s 4clankem 2200mah a vrtuli apc 12x6. Byla to tezka potvora a na tenhle motor 3639 to rozhodne neletelo do nebe do nekonecna. asi bych poradil nacpat veci a elektroniku co nejvic dopredu...myslim si, ze mohli udelat domecky na serva trochu blize tezisti, letadlo je fakt tezke na zadek. kolik otacek na volt mas u motoru? rekl bych, ze vrtule co mas je mala...dal bych spis 12x6. ted jsem si jeste vzpomel, taky pomohl plastovy kuzel, ktery byl docela tezky a opet vylepsil trefovani se do teziste bez pridavani zateze...olovo jsem akorat daval ne pricnik mezi kridlama na jednu stranu, abych letadlo dovazil.
Ahoj, dik za info. Mas o jeden clanok naviac nez ja takze to by tomu odpovedalo. Vyhladovo pocitam s 2650mAh trojclankom, zda sa ze toci slusne, motor 1100 k/V ale vrtula je blato. Mam pocit, tak od polovice plynu sice pocut vyssie otacky ale lietadlo uz nijak zvlast nezrychluje. Skusim este presunut pod kryt motoru aj prijimac.