Ahoj, no jestli uz mas nasetreno 30000, tak ti to na vetrone staci uplne bohate
Jak se stat opravdickym pilotem?
sreklich1:
Ahoj, no jestli uz mas nasetreno 30000, tak ti to na vetrone staci uplne bohate
. Ja jsem delal pilotak pred 3 lety a pilotak mi vysel asi na 12 000. Teda zalezi jakou litas osnovu. Jestli navijakovou a nebo aerovlekovou, ktera je podstatne drazsi.. Ja lital tu navijakovou. A toho veku bych se taky nebal. Pilotak muzes mit uz od 16ti let. 
Ahoj, no jestli uz mas nasetreno 30000, tak ti to na vetrone staci uplne bohate
ja se vozim letadlama docela casto protoze z nich skacu
ale dost casto premejslim jak se dostat nezavisle do vzduchu a jak premejslim at premejslim nejlip a nejlevnejs mi porad vychazi glajd s motorovou krosnou protoze si clovek vzdy polita podle nalady, nemusi si nic porad pucovat a platit obrovsky prachy, litat se da kdekoliv a zavislost je pouze na pocasi.. 
pp-dalsi co se chce zabit co?????jinak na nauceni je nejlepsi nejaky motorovy vetron nebo pomalej hornoplosnik to by si mnel vedet i z modelu a jinak pokud nenalitas alespon 200 hodin tak litat neumis a rychlej a vykonej dolnoplosnik je ta nejlepsi cesta jak se zabit.bouzel obcas ssebou vezmes i nekoho dalsiho

Naděje umírá až po nás.
- Vzduchoplavec
- Příspěvky: 3536
- Registrován: pát 21.04.2006 0:00
- Bydliště: Velke Prilepy - Praha Zapad
- Kontaktovat uživatele:
No ja bych rozhodne zacinal na necem jednoduchem = hornoplisnik typu Cesna nebo treba i ten vetron.
Paraglidingu se bojim. Prijde mi to rozdil asi jako motorka vs auto. Auta mam rad, ale na motorku proste nesednu. Jinak Aviatik lita na padaku a doma ma i motorovy:
http://galerie.rcserver.cz/index.php?action=dtl&id=8
Libuje si to, ale zacina take pokukovat spise po letadle.
Paraglidingu se bojim. Prijde mi to rozdil asi jako motorka vs auto. Auta mam rad, ale na motorku proste nesednu. Jinak Aviatik lita na padaku a doma ma i motorovy:
http://galerie.rcserver.cz/index.php?action=dtl&id=8
Libuje si to, ale zacina take pokukovat spise po letadle.
diablotin píše:pp-dalsi co se chce zabit co?????jinak na nauceni je nejlepsi nejaky motorovy vetron nebo pomalej hornoplosnik to by si mnel vedet i z modelu a jinak pokud nenalitas alespon 200 hodin tak litat neumis a rychlej a vykonej dolnoplosnik je ta nejlepsi cesta jak se zabit.bouzel obcas ssebou vezmes i nekoho dalsiho![]()
![]()
![]()
Nemyslím, že bych se chtěl zabít. Naopak si myslím, že ta představa je celkem reálná. K létání jako takovému nevede cesta za měsíc či dva. Samozřejmě, že si člověk nekoupí olétané éro a má představu, že to poletí samo. Tohle je spíš na osobní vysvětlování a věř mi, že se lidí co mají ULL vyptávám dost podrobně. Ale do piloťáku nepůjdu se 100.000 v kapse, tak naivní nejsem, nehodlám být pilot s nalétanýma pár hodinama ročně jen abych si udržel licenci a balancovat na hraně finančních možností - to je cesta jak se zabít. Takže buďto létat hodně a na stroji v rozumné kvalitě a nebo vůbec. Co se týká druhého sedadla - máš pravdu že občas se to neštěstí stane. Ale řekni mi - kam posadíš instruktora v jednomístném letadle, když celou zimu nelítáš a potřebuješ se na jaře rozlétat? Jak jsem řekl - je to na delší povídání, možná jsem všechno možné, ale abych "zítra" kupoval výkonného dolnoplocha, tak tak blbej zase nejsem.
Vlastně se názory lidí dělí na dvě poloviny - jedni volili cestu přes větroně, hornoplošníky a pak na dolnoplochy, ta druhá půlka volí moderní ULL bez hodin nalétaných s větroni a hornoplochy, s instruktorem vedle sebe. Ti druzí se na ty první dívají jako na starou školu a ti první zase čekají kdy se někomu z té druhé poloviny něco přihodí. Asi tak. Ale zatím života užívají všichni... Nějak tak cítím, že to není o schématu jak se má postupovat, ale je to o tom, nakolik je člověk rozumný. Opět je to na delší povídání. Ale tvůj příspěvek jsem si pročetl velmi pozorně, vážím si ho a je vidět že o tom už něco víš.
Mě už se tenhle sen v mládí málem splnil.Ještě těsně před vojnou jsem si udělal kurs na větroně.Bohužel vojnu(para) jsem ze zdravot.důvodů ukončil o 2 měsíce dřív.Ty problémy byly zásadní i pro kariéru pilota.STOP.Moc mě to mrzelo a mrzí.
PS-tenkrát ten kurs ve svazarmu byl dá se říct za hubičku.Stačilo jenom mít odvahu.Bohužel dnešní ceny nejsou lidové.
PS-tenkrát ten kurs ve svazarmu byl dá se říct za hubičku.Stačilo jenom mít odvahu.Bohužel dnešní ceny nejsou lidové.