Angel S EVO 50E - Sebart
-
Michal Matějka
- Příspěvky: 584
- Registrován: pon 10.01.2011 0:00
- Bydliště: Žebrák
- Kontaktovat uživatele:
Angel S EVO 50E - Sebart
Máte někdo zkušenost s Angel S EVO 50E od Sebarta. Chtěl jsem si koupit Sukhoi 29S 50E V2 taky od Sebarta ale kolega mne přesvědčuje, že Angel má lepší letové vlastnosti. Tak jsem na rozpacích.
Díky za každý názor.
Díky za každý názor.
Re: Angel S EVO 50E - Sebart
Angela má kamarád na nácvik přesné akrobacie . Lítá super , ale je to především pilotem .
Re: Angel S EVO 50E - Sebart
Angel je na přesnou akrobacii a 3D s tím moc nejde. SU umí docela letět přesně, ale i 3D kousky 
Re: Angel S EVO 50E - Sebart
hlavne je to o rukach...
niekedy mam pocit, ze najkrajsie lieta angel ked nan nesaham
pravda je, ze je viac na klasicku akrobacku...
no a ked sa to naucis tak pri rovnakom setupe mozes po tom ako angela rozbijes prejst na to su
niekedy mam pocit, ze najkrajsie lieta angel ked nan nesaham
pravda je, ze je viac na klasicku akrobacku...
no a ked sa to naucis tak pri rovnakom setupe mozes po tom ako angela rozbijes prejst na to su
Hitec, PA Extra MX, EG PRO, RS352 RCF, ESA Combat Zero, RCF Edge 540T HotRed, Marabu XL
Re: Angel S EVO 50E - Sebart
Proč by Angela rozbíjel??? s letadlem se má létat a né rozbíjet !!. Já sem na naučení akrobacie používal Katanu 30S a naučil sem se opravdu hodně.
Re: Angel S EVO 50E - Sebart
myslel som keby nahodou...
kazdopadne letove vlastnosti su super - citatelne a nezaludne pri rychlostiach blizkych padovke...
setup mam odporucany - hacker motor/regl, baterky mam mensie - 6S 3600 a 3300...
lietam s rezervou 7 min (mal som 8 ale predlzovalo to nabijanie na letisku s ray c16 tak som "vymenil" minutu letu za kratsie nabijanie)
kazdopadne letove vlastnosti su super - citatelne a nezaludne pri rychlostiach blizkych padovke...
setup mam odporucany - hacker motor/regl, baterky mam mensie - 6S 3600 a 3300...
lietam s rezervou 7 min (mal som 8 ale predlzovalo to nabijanie na letisku s ray c16 tak som "vymenil" minutu letu za kratsie nabijanie)
Hitec, PA Extra MX, EG PRO, RS352 RCF, ESA Combat Zero, RCF Edge 540T HotRed, Marabu XL
Re: Angel S EVO 50E - Sebart
Musi to byt Sebart? Za tie prachy je to nic moc, nepremyslal si nad Extreme flight, alebo GB models? Od Sebarta su o par svetelnych rokou napred. Mal som vsetky, viem to porovnat
Extra 300 60´ EXP Extreme Flight , Thunder 3D Krill 1,92, S-BACH 342 29% RC-PILOT 2,2m
Re: Angel S EVO 50E - Sebart
Pozri moj Album prave som vymenil SebArt SU29 50E za YAK 55 1,4 GBmodels a nemozem si ho vynachvalit oproti SebArtu i o hodne podla mna prepracovanejsi.
Mozem len potvrdit kolegu hore...
Mozem len potvrdit kolegu hore...
Re: Angel S EVO 50E - Sebart
Je něco jiného, 1,5 a 1,9 ale já mám GB yaka 1,8m a také SU, teď sem ho vyměnil za nové Monster, ale lépe létá SU od Sebarta než Yak od GB.
Každému muže vyhovovat něco jiného ale na GB Yaka sem musel udělat SFG, protože bez nich to letělo vcelku blbě !!!
SU lépe sedí ve vzduchu a je univerzálnější co se týče druhů obratů.
Každému muže vyhovovat něco jiného ale na GB Yaka sem musel udělat SFG, protože bez nich to letělo vcelku blbě !!!
SU lépe sedí ve vzduchu a je univerzálnější co se týče druhů obratů.
Re: Angel S EVO 50E - Sebart
Honza.V píše:Je něco jiného, 1,5 a 1,9 ale já mám GB yaka 1,8m a také SU, teď sem ho vyměnil za nové Monster, ale lépe létá SU od Sebarta než Yak od GB.
Každému muže vyhovovat něco jiného ale na GB Yaka sem musel udělat SFG, protože bez nich to letělo vcelku blbě !!!
SU lépe sedí ve vzduchu a je univerzálnější co se týče druhů obratů.
ano je neco jineho 1,5 a 1,9 tak nevim preco sem pletes 1,9 ,tu sa bavime o 1,5
Extra 300 60´ EXP Extreme Flight , Thunder 3D Krill 1,92, S-BACH 342 29% RC-PILOT 2,2m
Re: Angel S EVO 50E - Sebart
Honza.V píše:SU lépe sedí ve vzduchu a je univerzálnější co se týče druhů obratů.
Univerzalnejsi to je lebo je to taky "autobus" ale na 3D to uz nieje...
Re: Angel S EVO 50E - Sebart
Je univerzálnější a hodí se na více 3D obratů. Kvuli větší ploše křídel lépe přechází do visu, výhodou jsou také ploché vývrtky, nožová vývrtka, harier. Yak má přeci jen méně plochy.
Re: Angel S EVO 50E - Sebart
Honza.V píše:Je univerzálnější a hodí se na více 3D obratů. Kvuli větší ploše křídel lépe přechází do visu, výhodou jsou také ploché vývrtky, nožová vývrtka, harier. Yak má přeci jen méně plochy.
takze autobus
Extra 300 60´ EXP Extreme Flight , Thunder 3D Krill 1,92, S-BACH 342 29% RC-PILOT 2,2m
Re: Angel S EVO 50E - Sebart
Mal som podobne dilema. SU-29 , alebo Angel. Riesenie je ale proste . Co chcem lietat 3D , alebo F3A??? a podla toho vybrat lietadlo. Mam Su -29 , ale lietam s tym v podstate F3A. Kupil som ho cez inzerat a tak som nemal na vyber ci SU , alebo Angel. SU-29 ma celkom dlhy trup a ked sa to vyladi (vyosenie,tazisko,atd...)lieta to velmy presne.
- pikus 1
- Příspěvky: 1328
- Registrován: pon 17.11.2008 0:00
- Bydliště: Praha-západ Letiště: Trněný Újezd
- Kontaktovat uživatele:
Re: Angel S EVO 50E - Sebart
Když se tu probírá Sebart, tak
mám otázku k majitelům SU "50"
SU není moje ale kolegy...
Kde vám vychází (kompromis mezi F3A-3D) těžiště?
Ptám se z důvodu chování při přistání.
Éro při přistání pokud jen maličko fouká a vlastně ani nemusí prostě nechce skoro vůbec prosedat a přistání je tak docela oříšek.... Je ta to vlastnost normální ?
Přeci jen přistávat harierem je nic moc (přistává jak EPP
)
Vis také není zrovna nic klidného.
Těžiště má myslím na zadní straně spoj. trubky.
Jinak létá tak jak má... vertikály, horizont je naprosto v pohodě jen to přistání- po ubrání jako by vyplave (čím více je těžiště posunuto vzad).
Pro 3D by sneslo být ještě více vzadu, ale přistání by bylo dle mého už takřka nemožné...
mám otázku k majitelům SU "50"
SU není moje ale kolegy...
Kde vám vychází (kompromis mezi F3A-3D) těžiště?
Ptám se z důvodu chování při přistání.
Éro při přistání pokud jen maličko fouká a vlastně ani nemusí prostě nechce skoro vůbec prosedat a přistání je tak docela oříšek.... Je ta to vlastnost normální ?
Přeci jen přistávat harierem je nic moc (přistává jak EPP
Vis také není zrovna nic klidného.
Těžiště má myslím na zadní straně spoj. trubky.
Jinak létá tak jak má... vertikály, horizont je naprosto v pohodě jen to přistání- po ubrání jako by vyplave (čím více je těžiště posunuto vzad).
Pro 3D by sneslo být ještě více vzadu, ale přistání by bylo dle mého už takřka nemožné...
K létání nepotřebuji mít v dosahu trafostanici...